Köszönöm *-*

2012. augusztus 26., vasárnap

Szeretnék kérni 10 komit a 40. - hez! Tudom, hogy meg tudjátok csinálni :D


40. Ilyen ez a pop szakma...
(Christie szemszöge)
Az ajtó csapódását hallottam majd besüppedt az ágyam és egy ismerős illatot érzetem meg. Mielőtt mozdulhattam volna, támadóm a fülemhez hajolt.
-Ne mondj semmit, csak veled akarok lenni!-súgta egy rekedtes hang. A takaróm eltűnt rólam. Kinyitottam a szemem és Louis felé fordultam. Ő finoman megcsókolt és végigfuttatta kezét az oldalamon, le a combomig majd vissza. Halkan felsóhajtottam és a hajába túrtam. Egyre szenvedélyesebben csókolt. A hátamra fordított majd fölém hajolt. Körmöm barázdákat vájt a hátába. Ágyékunk összepréselődött. Lou megszabadított a ruhámtól majd visszatért oda ahol abbahagyta. Gondolataim tovaszálltak csak az érzésekre koncentráltam. Ahogy csókolt, ahogy magához húzott. Csípőjének heves és mégis gyengéd mozdulatai... A mennyországba repített magával... Halk nyögése a hajamban... Jóleső borzongás futott végig a gerincem mentén. Teljesen kipihentnek éreztem magam...
Louis izzadt, forró teste holt súlyként szegezett a matrachoz. Nem bántam, egy cseppet sem. Selymes hajával játszottam míg az ő keze az én hajamban indult felfedező útra. Ajka az enyémmel egyesült egy tüzes csókban.
-Christie nem tudod hol...-Liam benyitott.-Ó basszus! Bocsi! Majd visszajövök később.
-Ma mindenki, mindenkire rányit?-morogta Lou miközben már az alsónadrágjáért kutatott.
-Ezt, hogy érted?-vontam fel a szemöldököm miközben a szemüvegemet kerestem.
-Nem érdekes.-vont vállat a srác miközben magára rángatta a ruhadarabot.-Lent találkozunk.
-Oké.-bólintottam. A fürdőszobába mentem, letusoltam, fogat mostam majd felöltöztem. A kedvenc narancs színű trikómat vettem fel egy fekete rövidnadrággal és strandpapuccsal. Lementem a konyhába. Liam épp felüléseket csinált miközben egy sport csatornát nézett. Foci ment, Magyar foci. Ezen meglepődtem. Leültem egy fotelba Liam közelében és nézni kezdtem a meccset.
-Bocsi az előbbiért!-szabadkozott a srác két felülés között.-Nem tudtam, hogy...
-Semmi gáz.-mosolyogtam, hogy megnyugtassam.-Szereted a Magyar focit?
-Aha. Most Debrecen játszik Szeged ellen.-aranyos volt ahogy kimondta a a városok nevét.-Eddig 1-0 az állás, de Szeged szépen javít ahogy látom. Kár, hogy nem nagyon értem amit mondanak.
-Fordítsam neked?-kérdeztem miközben egy almát kezdtem el rágcsálni.
-Csak ha nem nagy gond.-nézett rám kölyökkutya szemekkel.
-Persze.-bólintottam. A meccs hátralevő részében játszottam a bemondó szerepét. Közben a többi srác is körém gyűlt mert így jobban izgatta őket a dolog, hogy végre értették is mi a helyzet. Aztán persze Szeged győzött. Liam nagyon hálás volt nekem én meg csak mosolyogtam.
-Jut eszembe, mit akartál reggel?
-Ja,-elpirult-hogy nem láttad-e a hajvasalómat?
-Utoljára a konyhában láttam, mikor főztem, hogy került egyáltalán oda?
-Zayn.-nézett mindenki a szépfiúra.
-Mi van? Nem is én... Ja, de én voltam, bocsi...-vont vállat.
-Srácok én nem akarok senkit sürgetni, de este nyolckor indul a gépünk...-szólt közbe Liam.
-Hova?-kérdeztük szinte egyszerre.
-Hát Párizsba.-felelt a srác mintha ez olyan magától értetődő volna.
-Minek megyünk mi oda?
-Mert szerveznek nekünk egy bulit. A mi tiszteletünkre Louie...
-És hiányzik Harold!-tört ki Lou.
Lexy felszisszent és az ablakhoz sántikált. Kinézett a kertbe. A csuklóján lévő lánccal babrált. Niall mellé lépett és átölelte. Lexy szorosan hozzábújt és a fiú mellkasába temette arcát. Niall rám nézett és keserűen elmosolyodott. Vállat vont majd maga felé fordította a lány arcát. Lexy a szemébe nézett mire Niall finoman megcsókolta. Szép pillanat volt. Töprengésemből Tommo rázott fel.
-...Jössz?-kérdezte.
-Mi? Hova?-kaptam észbe.
-Te nem is figyeltél rám? Csúszós a fürdőszoba padlója.-szúrta közbe.
-Mi van?
-Semmi.-rázta a fejét.-Csak azt kérdeztem jössz-e pakolni...?
-Igen.-még egy pillantást vetettem Niall-re és Lexy-re majd felmentem Lou szobájába, hogy segítsek neki csomagolni aztán ő is segített nekem.
Pakolás közben igencsak elgondolkodtam így nem vettem észre, hogy Lou mire készül csak akkor mikor már késő volt. Felkapta az egyik melltartómat és kirohant a szobából.
-Louis!-kiáltottam utánna.Szerencsére még a folyosón sikerült leterítenem mielőtt bármi zűrt csinálhatott volna. Lou sikoltozott és az életéért könyörgött.
-Kérlek, kérlek ne egyél meg! Ó hatalmasságoságos sárkány, könyörülj!-nyöszörögte ahogy ráültem a hátára.
-Milyen sárkány?-kezdtem el csikizni.
-Neeee! Megöl! Végem van, vééégem vaaan!!!-dobálta magát a srác nagy nevetések közepette. Zayn kinézett a szobájából.
-Idióta...-forgatta a szemét és visszament. Elvigyorodtam és folytattam Louis kínzását.
-Kérleeek! Kérleeeek!-könyörgött.-Liaaaam!-kiáltott segítségért. Az említett megjelent a folyosó végén.
-Hé!-akárha egy dühödt bika száguldana felém, Liam leszegte fejét és futásnak eredt. Tudtam, hogy ebből nem szabadulhatok ki nyertesen egyedül.
-Lexy! Hope!-kiáltottam. Két barátnőm azonnal a megmentésemre sietett. Lexy, ügyelve fájós lábára, teljes súlyával Liamre ugrott. A fiú megbotlott, de nem esett el. Maga elé penderítette a lányt.
-Táncoljunk!-hangjában kihívás volt.
-Bírni fogod?-ismertem ezt az arcot. Lex harcolni akart. Ragadozószerűen kivillantotta fogait és támadó pózba helyezkedett.
-Liam, az nem jó ötlet.-tudtam, hogy Lexy mire volt képes. Nem egy edzését végig néztem. Még így is képes lett volna elbánni a fiúval.
-Nem ilyedek meg egy lánytól!-felelt a srác és ő is beállt.-Különben is a Magyar bokszolók...-kezdett bele.
-Fél óra múlva a hátsó kertben.-húzta résnyire Lexy a szemét.-Szét fogom rúgni a segged! Christie gyere velem.
-Majd meglátjuk. Hozzál zsepit mert sírni fogsz kislány!-fenyegette Liam játékosan.
-Majd meglátjuk.-leszálltam Louis-ról és követtem Lexy-t a szobájába.
Niall épp pakolászott ahogy beléptünk.
-Mi a helyzet?-nézett fel. Arca portól volt maszatos.
-Bunyó lesz.-vetette oda hanyagul barátnőm. A Szöszi rám nézett.
-Liam kritizálta a Magyar bokszolókat.-magyaráztam.
-Basszus, ezt nem gondolhatod komolyan!-Niall riadtnak tűnt. Lexy odalépett mellé és vadul megcsókolta.-A lábad...
-Semmi baj a lábammal, ne aggódj, volt már rosszabb is!-vont vállat a lány és előszedte a holmiját.
-Hagyd, úgy sem tudod lebeszélni.-vontam vállat tehetetlenül. Megigazítottam a szemüvegem majd segítettem Lexynek átöltözni. Egy mélykék rövidnadrágból és egy sportmelltartóból állt az öltözete. Öklét bandázs védte lábfejének egy részét a boka fogó fedte. Még összekötötte a haját és megszorította a térdét védő kötést majd felegyenesedve csak ennyit mondott:-Készen állok!
Niall még mindig össze volt zavarodva, de azért követett minket a hátsó kertbe.
-Biztosan ezt akarod?-súgtam oda Lexy-nek.
-Hé! A pasas szidta a hazámat!-pillantott rám zöld szemeivel.-Majd kap egy olyan óriáscsizmát mint amilyet Randy Orton kapott Sheamus-től és megnyugszik.
-De az pankráció!-kuncogtam.-Még a thaiboxnál sem megengedett!
-Csak vicc volt! Elintézem!
Liam már kint volt. Rajta csak egy rövidnadrág volt. Ránk pillantott és elvigyorodott.
Zayn kijelölte a ringet majd Lexy és Liam kezet fogott. Niall színtiszta ideg volt. Hope csak vigyorgott. Tudta mi lesz a meccs kimenetele.
-Nyugi Ír!-ültettem le a Szöszit egy székre majd mellé ültem.-Nem lesz gáz!
-Hölgyeim és uraim!-kiáltotta el magát Zayn.-A kék sarokban a rettenthetetlen és írtó dögös bokszoló, Liam Paaaayne! A piros sarokban a harcos hölgy, a thaiboxos aki nem riad meg semmitől, Lexy Stoooone!
Louis idegesen toporgott. Már megkötöttük a fogadásokat. Én természetesen Lexy-re adtam a voksom. Bíztam benne, hogy nyerni fog. Liam úgysem bántaná.
Természetesen felvették azt a bigyót ami a fejüket védte és Liam öklét kesztyű fedte. Először Lexy megadta a tiszteletet a mesterének majd a hagyományos tánc következett a Ram Muay amivel megtisztította a lelkét a félelemtől. Volt egy CD-je amin az ehez használatos zenéket tárolta s most ez adta a harchoz az aláfestő muzsikát.
 Előbb csak kerülgették egymást.
-Üsd ki bébi!-morogta Niall mellettem mire elmosolyodtam. Lexy szinte táncolt a ringben. Alig lehetett észrevenni, hogy a bal lábára sántít. Liam követte a mozgását. Barátnőm oldalra táncolt a fiú jobb egyenese elől majd egy rúgást intézett Liam térd hajlatába. A srác ezzel nem tudott mit kezdeni mivel az ő stílusában nem volt benne a rúgás. Kissé megroggyant a térde, de tartotta magát.
Egy ütés találta el Lexy állát. Erre kicsit össze rándultam, de szemmel láthatólag ez csak olaj volt a tűzre, hogy a lány még keményebb legyen. Ismét rúgott majd egy ütés következett amit Liam kivédett. Ismét körözni kezdtek egymás körül. Most a fiú támadt- Niall a szék támlájába markolva nézte az eseményeket.
-Meg tudod csinálni, meg tudod csinálni! Ó Istenem segíts Lexy-nek elég erőt gyűjteni, hogy vegye az akadályokat!-mormolta akár egy imát. Lexy-t telibe találta az ütés. Enyhén hátrébb lépett. Liam nem hagyta menekülni, egy ütés sorozatot mért rá amit Lex nagy nehezen hárított. A lány megelégelte a táncolást szemmel alig követhető apró mozdulatot tett, kivédte Liam ütését majd elkapva a karját a földre sodorta. Sántítva bár, de megkerülte és satuba fogta a fiú lábát. Olyan nyomást gyakorolt rá ami még nem volt fájdalmas viszont elég kellemetlen ahhoz, hogy Liam-et feladásra kényszerítse.
-Gyerünk Liam!-kiáltott közbe Louis.-Nem verhet meg egy LÁNY!!!!
Ám vége volt, Liam háromszor a földre csapott a tenyerével, jelezve, hogy vége, mire Lexy elengedte.
-Tartozol egy bocsánat kéréssel.-szólaltam meg ahogy melléjük értem.
-Igaz, elismerem, a Magyarok tudnak bokszolni, de ez csalás volt! Én nem tudtam mit reagálni a rúgásokra.
-Az a te bajod Li!-ölelte meg a srácot Lex.-Én győztem...


17 megjegyzés:

  1. Igen, a magyarok tudnak bokszolni!:DD Mondtam már, hogy imádom a blogodat?:D Nagyon jó rész volt! Siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett :D Az a kis "meccs"..Hát ez kész xdd.Am holnap lesz rész??Illetve ma??Vagy ez volt a mai rész?? :O Amúgy nagyon jó lett!!^^

    VálaszTörlés
  3. Végre hazaértünk. Amint beléptem a házba már rohantam a gép felé, és kezdtem olvasni a blogodat. Rettenetesen jó az összes rész! Kérlek siess a következővel! Annyira várom már! :$ :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Gyorsan köviit! :DDD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett ez a rész is, a boksz nagyon feldobta. Tök imádom a blogot.<33 Kövit :$

    VálaszTörlés
  6. Hát ez a rész valami fantasztikus...háhá Liam :Dsiess a következővel!! :)

    VálaszTörlés
  7. Nemrég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik!!! kövit!! :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó , és az a kép Liamről , áááááá , kövit , hajrá :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó rész! Következőt gyorsan! *-* :)

    VálaszTörlés
  10. hahi :DD siess a kövivel :DD ♥

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örülök Christie-nek és Louis-nak :D És ez a box nagyon feldobta ezt a részt! Persze, hogy a magyarok tudnak boxolni :) Itt a példa ebbe a részbe ;) Kövit gyorsan! :D

    VálaszTörlés
  12. Kedves Barbara!
    Most olvastam először a blogodat pedig már régen ajánlották, és nagyon tetszik! Csak figyelj egy kicsit jobban a részletekre! ;)

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó ez a rész is! :D gyorsan kövit! :DD

    VálaszTörlés
  14. Oké bevallom, csempésztem bele némi pankrációt :D Este hozom!

    VálaszTörlés