Köszönöm *-*

2012. augusztus 13., hétfő


Eljön majd az a nap...mikor mindannyian felnövünk...Karrierünk lesz, lehet hogy megházasoduk és gyerekeink lesznek, Amikor a szokásos dolgainkat végezzük, talán épp munkába mész a rádiót hallgatva. Aztán meghallod azt a hangot, amit már rég nem hallottál. A 'WMYB' elején lévő kolomp hangját..Minden szóra emlékezni fogsz. Ami mindent visszahoz... Félreállsz az autóddal.. A könyek elkezdenek folyni az arcodon...Emlékezni fogsz... Az öt fiúra akiket szerettél...Az öt fiúra akik megváltoztatták az életedet..Az öt fiúra akiknek a poszterük ott lógott a faladon..Az öt fiúra akik nagyon sok életet megmentettek...Akik lányok ezreit éreztették gyönyörűnek 3 perc 27 másodpercig..Emlékezni fogsz a szép időkre...A szeretetre..A könnyekre...A mosolyokra...A nevetésekre...A bennfentes viccekre amit soha senki nemfog érteni...Az összes küzdelemre...A koncertekre... A sírásra mert nemtudtál koncertjegyeket szerezni...A CD-kre amikre vártál, számoltad a napokat, a másodperceket...Álltál a fagyhidegben vagy az égető melegben hogy őket várd amint megérkeznek...Megérte...Az utálkozók elleni harc...Az idióta directionatorok, akik más dalukat nem ismerték csak a "WMYB"-t és nemtudták hogy a 'Torn' volt az első daluk...A Brit díjátadó...A könnyek visszatérnek...Emlékezni fogsz a sok régi szép időkre...Az emlékek egy filmként játszódnak le a fejedben...A gyerekeid megkérdezik:"Kik voltak ezek a fiúk anya?"... De te csak rázod a fejedet...Mert ők soha nem fogják megérteni hogy egy fiubanda hogy tudja megváltoztatni az életedet...Nem fogják megérteni hogy egy fiúbanda egyszerű szeretete hogyan tud barátokat hozni az egész világon...Akik ugyanúgy szeretik ezt az öt fiút...Aztán...Folytatod az életedet...De egy része mindig emlékezni fog a régi évekre mikor értük rajongtál...Nem  számít mennyi idős leszel, hol vagy.... Harry,Liam,Zayn,Niall, és Louis...Az öt srác akik jobbá tették az életed...És történelmet irtak.. BÜSZKE VAGYOK RÁ HOGY DIRECTIONER MARADHATOK HALÁLOM NAPJÁIG, MERT DIRECTIONERNEK LENNI NEM ÁTMENETI DOLOG! 
Directionerek 30 év múlva...

12 megjegyzés:

  1. ezt mindig megkönnyezem... :) ♥ http://www.youtube.com/watch?v=l79mGtQG8zI

    VálaszTörlés
  2. ahogy olvastam és néztem a videót egyre jobban gördültek ki a könyneim! ♥ :)

    VálaszTörlés
  3. Ez az egész...mind igaz! Akik egyszer Directionerek lettek...örökké
    azok maradnak...:)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon megható és minden szava igaz , legyen így azt kívánom , és akkor teljes lesz az életünk , büszke vagyok , hogy Directioner lehet :) <3

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon is igaz,és akárki akármit mondd,nem bántam meg h Directioner lettem!!Sőt még nagyon is boldog vagyok :) :'(

    VálaszTörlés
  6. Ezen én zokogtam....Életem végéig Directioner maradok éss büszke leszek rá!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, ki csinálta a videót, de pontosan azt írta le amit egy Directioner érez :) ♥

      Törlés