Köszönöm *-*

2012. augusztus 16., csütörtök

Bocsi a késésért :/ Remélem azért tetszeni fog a 30. fejezet! Komizzatok *_*


30. A bűnös
(Harry szemszöge)
Majd szét robbant a fejem ahogy lementem a konyhába. Sürgősen gyógyszer után kellett néznem. A nappaliban megtorpantam egy pillanatra. Úgy nézett ki mintha bomba robbant volna. Mindenhol üres poharak és üvegek. Hope lehetetlen szögben feküdt a DJ pulton Zayn társaságában. Aktívan szunyáltak. A konyha aránylag éppen maradt. Megtaláltam a fájdalom csillapítót. Egymás után kettőt bevettem majd ittam rá egy jó pohár vizet. Gondoltam kimegyek, kiszellőztetem a fejem. Kinyitottam az ajtót és a hátsó kertbe sétáltam. Liam a napozó ágyban aludt Eddy társaságában. Fogalmam sem volt, hogy kerülhetett oda. Mellé léptem és megráztam a vállát.
-Tesó ébredj!-szólítottam meg halkan. Liam lassan kinyitotta a szemét.
-Jó reggelt.-motyogta.
-Hogy kerültél ide ki?-vontam fel a szemöldököm.
-Valaki motoszkált a hátsó kertben én pedig meg akartam nézni, ki az.Elővigyázatosságból bezártam az ajtót, hogy ne tudjanak bemenni. És így magamat is kizártam.
-Ki volt itt?
-Az a Kyle meg egy haverja.
-Mit akartak?-kezdett elönteni a méreg.
-Befejezni amit Kyle elkezdett...-Liam lehajtotta a fejét.
-Mit kezdett el az a Kyle? Mit csinált?-egyre bőszebb lettem. Fejfájásom már nem is számított.
-Ő volt az...-barátom ökölbe szorította a kezét.-Ő támadta meg Lexy-t...
Itt vörös köd borult az agyamra. Nyugodt természetem szerte foszlott.
-Tudod hol lakik?
- Wolfhound rd. 10. Mit akarsz most tenni?
-Odamegyek.-feleltem egyszerűen és a kocsi kulcsért indultam. Liam utánam futott.
-Ne! Harry ez őrültség!
-Nem érdekel.-forrt a vérem. Felkaptam magamra egy farmert meg egy pólót és már a garázsnál voltam.
-Nem jó ötlet!-Liam elkeseredetten megragadta a karom.
-Elintézem!-rántottam el a kezem.
-Ha bármi történik veled...
-Nem fog. Megmutattál pár trükköt és nem vagyok balfék!-beszálltam a kocsimba és kihajtottam az utcára. A gázra tapostam. A srác házánál lefékeztem és kipattantam a járgányból. Kopogás nélkül léptem be az ajtón. Egy apró nappali fogadott. Egy csávó jött elém sántítva. Szeme alatt hatalmas monokli.
-Te vagy Kyle?-szegeztem neki a kérdést. A kezem remegett az indulattól.
-Ja, és te ki a franc vagy?
-Harry.-mutatkoztam be majd teljes erőből behúztam neki egyet. Az öklöm lüktetni kezdett. A srác hátra tántorodott. Gyorsan magához tért. Elhajoltam egy ütés elől és megsoroztam a gyomrát. Egy rúgása keményen oldalba talált.
-Ezt Horan kurvájától tanultam.- köhögte Kyle.-Tetszik?
A sértés csak még jobban feltüzelt. Dühödt bikaként ökleltem fel a fazont és szorítottam a falhoz. Ütések puffantak a hátamon. Egy balos totálisan arcon talált. Kicsit elszédültem és hátrébb léptem.
-Még egyszer a közelébe ne merj menni!-suttogtam. Kyle felröhögött én pedig leütöttem. Elterült előttem a földön. Elájult. Kedvem lett volna kiköpni, de a gerincem még megvolt úgyhogy nyugodt léptekkel kisétáltam a házból és becsuktam magam után az ajtót. Visszaültem a kocsimba. Út közben a kormányon doboltam az ujjaimmal. Vérem kezdett lehülni. Sokkal jobban éreztem magam.
 Liam már várt.
-Megőrültél?-tört ki belőle a kérdés ahogy leállítottam az autót.-Hogy lehetsz ilyen felelőtlen...
-Mondja ezt az aki kizárta magát a házból. Nyugi Liam! Nem történt baj.
-Hogy néz ki az arcod?
-Hidd el, a másik rosszabbul járt!-vigyorogtam. az arcom fájdalmasan megrándult.
-Te megőrültél Harold?!-Lexy amilyen gyorsan csak tudott kijött a házból. Most mankóra támaszkodott. Elég esetlen volt. Odabicegett hozzám. Előbb lekevert egy hatalmas pofont majd megragadta a pólómat és magához rántott. Olyan hévvel csókolt meg, hogy elfelejtettem egy pillanatra a nevemet is. Aztán a pillanat megszakadt és ő eltolt magától.
-Ezt nem egészen így akartam.-motyogta.-De bajod eshetett volna!
-Ha minden őrültségem után ezt teszed, akkor nem bánom, ide nekem a medvét is!
-Nagy ostobaságot műveltél!-kitört belőle a sírás. Niall lépett mellé. Haragos tekintete rám villant miközben átkarolta a lányt.
-Még számolunk.-formálta ajka némán a szavakat majd bekísérte Lexy-t a házba.
-Ez mi volt?-Liam kérdőn nézett rám.
-Nem tudom.-vontam vállat. Bementünk a házba. Én fel a szobámba Liam pedig a nappaliba.
Levetettem a ruháim és a fürdőbe mentem. Niall kopogás nélkül jött be.
-Ez nem volt fair!-morogta.
-Itt mi az?-vontam fel a szemöldököm miután megmostam az arcom.
-Hogy tehetted ezt?
-Ő csókolt meg engem...-vontam vállat miközben megmostam az öklömet is.
-Lexy az enyém! Nem veheted el tőlem!
-Majd meglátjuk pajtás!-néztem rá kihívóan.-Tudod, hogy ez nem rajtam múlik.
Niall úgy lépett hátra mintha megütöttem volna.
-Te nem vagy ilyen...-suttogta elsápadva.
-Nem.-bólintottam.-Ne haragudj, nem tudom mi ütött belém! Távol tartom magam a lánytól.
-Köszönöm.-a Szöszi kezdte visszanyerni eredeti arcszínét.
-Természetes.-vontam vállat. Niall csak biccentett egyet majd hátat fordított és magamra hagyott...



10 megjegyzés:

  1. ááááá, írtó jó rész.. Most 10 napig nem leszek itthon, és nemtudom, hogyan fogom kibírni nélkülük.. :( De folytasd légyszi minél hamarabb, hogy, ha hazajöttem, tudjak mit olvasni. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szeretem az írásaidat. Nagyon jooo rész volt, csak így tovább , siess légyszi a kövivel <33

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :DDD Holnap hozom is :P Reginaa.:) Majdcsak sikerül valahogy :P

    VálaszTörlés
  4. Na,mik lesznek még itten :D Már nagyon várom a kövit!!Remélem azért Niall marad a szerencsés :P Nagyon jó lett,siess a kövivel ;)!!

    VálaszTörlés
  5. Már akkor elkezdtem ugrálni örömömben mikor megláttam , hogy végre új fejezet , és ez hihetetlen volt , imádom ahogy írsz , biztos sok fantázia kell hozzá , sok sikert a továbbiakhoz is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök, hogy örültök! :P Hát igen, néha bajos is, hogy hogyan bontogassam ki az eseményeket, de remélem nem okozok csalódást! :)

      Törlés
  6. Végre ez a Kyle megkapta a magáét!! Ez az Harry, ügyes vagy ;)
    Irtó jó rész, mint mindegyik! Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  7. Jó tehetséged van az íráshoz..nem gondolkodtál még könyvben???:DD...amúgy szupi lett és várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam rajta, vannak is történeteim/ regényeim, de inkább csak magamnak írogatok :) Köszönöm, holnap jön :D

      Törlés