Köszönöm *-*

2012. augusztus 25., szombat

Na sziasztok, bocsi a csúszásért de tegnap egész nap vásárolni voltam :D Majd meglátjátok, hogy mit ;) Ehhez a részhez szeretnék kapni 10 komit, én rá érek várni, csak rajtatok múlik, hogy mikor lesz új rész :DDD Tegyetek rá! :P


38.Minden kész...
(Harry szemszöge)
Borzalmasan másnapos voltam amit egy Aszpirinnel próbáltam orvosolni. Sajnos eredménytelenül..
A nap bántotta a szemem ahogy felkeltem az ágyból így arra jutottam, hogy felveszek egy napszemüveget. Fekete farmert választottam egy fekete pólóval. A szín illett a hangulatomhoz. A tükörben egy idegen arc nézett vissza rám. Borostás volt! Máskor csillogó, éber zöld szemeim alatt karikák, mintha Kyle oda vert volna be egyet. De ez csak a fáradtság volt... És komorság.
-Szedd össze magad Harold!-morogtam a tükörképemre.-Lányok milliói rajongnak érted! Egy lány még nem a világ vége! Igenis szexis pasas vagy!
Gyorsan belőttem a hajamat.
Máris jobban éreztem magam. Krónikus sápadtságom ellen kimentem napozni, megint nem voltam túlöltözve. Mivel étvágyam nem sok volt, nem is törtem magam, hogy ennivalót készítsek. Kifeküdtem a selymes fűbe és élveztem a napsugarakat. Női társaságra vágytam. Tudtam kit hívjak fel. Megkerestem a mobilom és tárcsáztam a számot.
-Haló?-kellemes női hangot hallottam.
-Szia Patrcia Harry vagyok....
-Szia bébi, mi újság?
-Itt vagyok Francia országban Frederico villájában... Nincs kedved átjönni játszani?-vigyorogtam.
-Adj tíz percet és ott is vagyok.-kuncogott a lány.
-Rendben, várlak. A szobámban leszek.
-Oké bébi. Sietek.
Letettem a telefont és a hálószobám felé vettem az irányt. Ledobtam magam az ágyra és felnéztem a plafonra. Nemsokára nyílt a bejárati ajtó. Magassarkú cipő kopogását hallottam. Halkan kinyílt a szobajtó. Patricia könnyű nyári ruhát viselt ami nem takart sokat. Sötétszőke haja szabadon hullott vállára.
-Megjöttem nagyfiú.-súgta és hozzám lépett. Felnyújtottam felé a kezemet és ahogy megfogta, magamra rántottam.
-Már vártalak.-morogtam és mielőtt bármit mondhatott volna hevesen megcsókoltam. Egyből Lexy jutott eszembe és ez undorító érzés volt. Úgy csókolni egy másik lányt, hogy közben Lexy-re gondolok. Rosszul voltam saját magamtól. Azért csak folytattam amit elkezdtem. Szerencsére Patty nem vett észre semmit. Nem húztam el a dolgokat, csak egy gyors menet volt. Mire megszólalhatott volna én már el is aludtam...
Természetesen Lexy-vel álmodtam. Álmomban a magamévá tettem. Nem voltak gátlások, semmi fájdalom. Olyan örömöt éreztem, ahogy csókoltam amilyet még sohasem. Nem volt bennem semmi szégyen ahogy felébredtem. Patty már rég elment. A nap is elég alacsonyan tűzött be az ablakon. Ebből arra következtettem, hogy átaludtam a napot. A gyomrom felmordult. A konyhába mentem, hogy valami kaját keressek. Kinyitottam a hűtőt. Kirámoltam amit ehetőnek véltem és nekiláttam a falatozásnak. Megcsörrent a telefonom.
-Haló?-motyogtam teli szájjal.
-Frederico vagyok. Elintéztem a Tornyot...
-Ohh! Köszönöm, jövök eggyel!
-Az biztos. De van itt még valami...
-Igen?
-Nemsokára itt a szülinapotok és arra gondoltunk, szóval lesz egy "HappyBirthday1D" party Július 23-án a Párizsi házamban, mit szólsz hozzá? Benne vagytok?
-Ez remek! Persze! Szólok a srácoknak. Biztosan örülni fognak!
-Oké. Akkor ezt megbeszéltük. Majd még értesítelek a részletekről.
-Rendben. Köszi.-letettem és kinéztem az ablakon. Már erősen sötétedett. Megint csak Lex jutott az eszembe.
-Töröld már ki azt a csajt!-kiáltottam fel mérgesen.- Mit számít ő?! CSAK EGY LÁNY!!!!
Szuper, magamban beszélek!-gondolkodtam csendesen.-Kezdek megőrülni?! Nem csodálnám...
Felkeltem az asztaltól és kimentem a medencéhez. Úszni mentem, de az lett a vége, hogy csak lebegtem a vízen háton fekve és a csillagokat bámultam....



12 megjegyzés:

  1. Szegény Harry...kicsit sajnálom..de az a biztatás hogy igenis szexis pasas vagy..igaz :DD várom már a következő részt :D

    VálaszTörlés
  2. Harry:""( Kell neki Lexy!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész is nagyon jó volt,mint a többi..:)) Bár kicsit érdekes volt így olvasni mivel engem is Patríciának hívnak :DDD Imádom a blogot,nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  4. Rohadt tehetséges vagy:o Én egész egyszerűen imádom. Csak így tovább:)) Siess a következővel♥

    VálaszTörlés
  5. Én nem értem, hogy tudsz így leírni dolgokat...én tuti nem tudnám ezt megcsinálni amit te csinálsz...:D És igen Harry tényleg szexis pasas vagy :D !!! Kövit gyorsan *-* Imádom!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó , szegény Harry , már rá fért egy kis pihenés , meg tök jó HappyBirthday1D parti , már alig várom kövit :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon-nagyon jó.várom a kövi részt. :)

    VálaszTörlés
  8. IMÁDOM a blogodat!:)) Én is kíváncsi vagyok a bulira:) nagyon várom a következő részt!:)

    VálaszTörlés
  9. Azért sajnálom ám Harryt biztos szar lehet neki...Hmmm ki tudja,remélem azért neki is lesznek jó napjai a sok ossz után :) Nagyon jó rész lett!Csak így tovább..Siess a kövivel!!^^

    VálaszTörlés
  10. nagyon jóó rész :D siess :D

    VálaszTörlés
  11. Szióó, én vagyok a 11., szóval most már hozd a kövit!! :DDD

    VálaszTörlés