Köszönöm *-*

2012. augusztus 7., kedd

Kár hogy nem jött meg a 10 komi de kárpótoltatok a 7000+ megtekintéssel!!! Úgyhogy faljatok gyerekek! ♥


23. A házban
(Hope szemszöge)
Christie-vel magunkra csuktuk a nekem kijelölt szoba ajtaját. A táskám tartalmát pakoltam be a szekrénybe míg barátnőm az ágyon üldögélt.
-Mesélj csak!-követeltem.
-Mit?
-Mi van közted és Louis közt?
-Még nem sok minden. Barátok vagyunk, ennyi.
-Ahamm!-vigyorogtam.-Látom hogyan néz rád...
-Ugyan! Balázsnál is ezt mondtad, és mi lett belőle?-emlékeztetett. Végigsimítottam a sötét fán ahogy becsuktam a szekrényajtót.
-Balázs, egy bunkó volt! Egyszeri eset! Ez most más!-ráztam meg a fejem.
-Még várok.-láttam a szemén, hogy valami már történt.
-Csókolóztatok, igaz?-vontam fel a szemöldököm.
-Ezt honnan...
-Kisanyám! Ismerlek mint a rosszpénzt!-nevettem fel.-Lexy-ékkel mi van?
-Ez bonyolult! Niall és ő összejöttek, nem láttam még ilyen boldognak. De aztán az az újságcikk egy kicsit szétrántotta őket... Most viszont Niall nagyon pedálozik. Szerintem belezúgott Lex-be.
-Amilyen makacs Lexy, nem fogja neki elmondani, hogy már azóta szerelmes belé mióta először látta. Emlékszel?
-Ohh igen!-mosolygott. Eszembe jutott, hogy hányszor sóhajtott Lex ábrándozva ahogy a képeiket nézegettük. És mindig azt mondta: "Ebből úgysem lesz semmi!"... Ha ezt tudta volna.
-Hányszor mondtam neki, én buta, hogy feleslegesen ne ábrándozzon mert csak a szívét fájdítja...-húztam el a szám.
-Mondjuk elég meglepő volt, hogy elengedtek minket.
-Na ja! Ezen én is kiakadtam. Bár azt hiszem ez volt a szüleitek életének legjobb döntése, nem?
-Az már biztos! Te, szerintem szervezni kéne egy jó kis randit Niall-nek meg Lexy-nek...
Hirtelen megnyikordult a kilincs és Harry esett be az ajtón.
-Hallgatóztál?-csattant fel Christie.
-Én...kicsit.-bólintott Hazza ahogy feltápászkodott. Becsukta az ajtót majd felénk fordult.
-Na szép!-ráncoltam az orrom.
-Van egy ötletem!-kezdett bele.-Niall-nek és Lexy-nek... Úgyis megyünk Párizsba, lefoglaltathatnánk nekik az Eiffel-torony tetejét, mit szóltok? Egy igazi romantikus vacsora, majd egy hotel szoba...
-Istenem Harry! Te egy zseni vagy! Úgyis mindjárt itt van Lex szülinapja...-csapott a homlokára barátnőm.
-Szülinap?-vonta fel Hazza a szemöldökét.-Erről én miért nem tudtam? Jut eszembe, Lexy felébredt...
-Hogy van?-tettem fel a nagy kérdést.
-Kicsit össze van zavarodva, de jól.
-Ezt hogy érted?
-Hát...-Hazza megrázta a fejét.- Azt hiszi, hogy... A fenébe is! Ez akkora ostobaság!
-Na mit hisz?-tudtam, hogy Lexy képes butaságokat bemagyarázni magának.
-Azt hiszi, most, hogy eltört a lába és...-Hazza szeme villámokat szórt a dühtől.-... azok a sebek olyan csúnyák... úgy véli Niall el fog tőle pártolni.
-Tipikus Lexy, mindig mindenkinek meg akar felelni!-motyogtam elgondolkodva.-De ugye ez nem igaz...Mármint Niall nem...
-Nem!-rázta meg a fejét a Fürtöske.-Nem lenne képes erre! Szóval? Áll a randi?
-Össze kell beszélni a srácokkal.-Cristie felállt és az ajtó felé indult.-De előbb! Mit szólnátok egy "Örülünk, hogy nem haltál meg!"-bulihoz mire Lex és Niall megjönnek?
-Ez klassz ötlet!-lépett be Louis is.
-Te is hallgatóztál?-vontam fel a szemöldököm. Furák voltak nekem ezek a srácok, de nagyon aranyosak... Liam is bekukucskált.
-Játszhatnánk Spin the Harry-t...?
-Mit vétettem?!-jajdult fel Hazza drámaian.
-Én leszek a műsor vezető! Én! Én!-ugrált Lou.
-Hát persze drágám!-csitította Harry.
-Én intézem a zenét!-lépett Liam mellé Zayn is.
-Hope segítségével.-bólintott Christie.
-Mi?-néztünk rá egyszerre Zayn-nel.
-Hát, ti értetek a legjobban a zenékhez...-vont vállat barátnőm. Rábólintottam mire Zayn fintorgott egyet. Nem értettem a reakcióját. Egyenesen a szemébe néztem, állta a pillantásom. Felvontam a szemöldököm, mire hasonlóképp válaszolt. Sarkon fordultam és az ablakhoz mentem. Kinyitottam, hogy jöjjön be egy kis hűs levegő. A szobában nagyon meleg volt. Mire visszafordultam egy nagyon gázosan kinéző kiskutya is csatlakozott a csapathoz. Leült Zayn lába mellé és figyelmesen nézett rám.
-De ronda ez a kutya!-kiáltottam fel.
-Hé!-mordult föl az összes srác egyszerre.
-Mi van? Csak őszinte voltam....De attól, hogy ronda még lehet aranyos...
-Mi bajod van a kutyákkal?-szegezte nekem Lou a kérdést. Letérdelt a kutyus mellé és átölelte a vállát.
-Eddy talált kutya.-segített ki Christie.-Tommo séta közben akadt rá. Sebesült volt, mi befogadtuk és még Hazza is csípi.
-Huhh, akkor biztos jófej kutyus! Csak kicsit gagyin néz ki.-vontam vállat. Eddy csóválni kezdte a farkát. Bozontos szemöldöke alól barátságos pillantást küldött felém.

-Szóval Spin the Harry, zene és kell kaja is... Ha Niall hazajön mindent el fog pusztítani.-számolta Liam az ujjain a dolgokat.- Mi kell még?
-Pinata!-sikoltott Louis.- És lufik! Meg...meg...-gondolkodott. Édes volt, akár egy öt éves ha zsúrra készül. Hazza megcsóválta a fejét.
-Ezt mi majd Christie-vel elintézzük.-vállalta fel.-Te pedig-intett felém-, és te Zayn, szedjétek össze a zenéket. Louis és Liam vásárolni megy, oké?
-Oké.-mind a hatan lepacsiztunk a levegőben és nekiláttunk. Egy napunk volt összeszedni mindent.
-Gyere!-intett Zayn. Követtem a szobájába. Leült az íróasztalához miután nekem is adott egy széket és bekapcsolta a laptopját.
-Lássuk csak! A mobilodon vannak olyan számok amiket használhatunk?-vetett rám egy oldal pillantást míg belelépett a DJMalik-című mappájába.
-Aha, igen. Itt van.-nyújtottam át neki a készüléket.
-Valami, amit Lexy szeretne?
-Hát ezek közül...-nézegettem a zenéimet.- Stereo 2.0 az biztos, hmm...-felsoroltam még pár zenét.-Ezeknek biztos örülne.
-Rendben. Akkor ezek mennek ide.-pakolgatta a zenéket.-Itt vannak az én zenéim is, csak ki tudunk belőlük válogatni egy ütős bulira valót...
Több mint két órán keresztül csináltuk ezt. Egy idő múlva már nem bírta a szemem. Felálltam és az erkélyhez mentem. Kint könyökömet a korlátra támasztottam és végignéztem a tájon. Zayn is kijött. Cigi füstjének szag csapta meg az orromat. A fiú épp mélyet szippantott a szálból amit a szájában tartott. Rá akartam szólni, de aztán rájöttem, hogy nem vagyok számára senki, hogy megmondhassam mit csináljon...
-Leszokom.-szólalt meg hirtelen. Elgondolkodva nézte a parázsló pontot a cigaretta végén.-Már így is kevesebbet dohányzom. A rajongók miatt, és miattam.
-Jól teszed.-bólintottam. Elmosolyodott és rám pillantott.
-Remélem Lexy és Niall...-igazából nem is tudtam mit akartam mondani.
-Niall más mint a többi fiú.-felelt Zayn.-Ő roppant érzékeny... Lexy tűnik számára az ideálisnak. Tartja vele a tempót minden téren. Legalábbis én így látom.
-Lefeküdtek...
-Mi?-a fiú kétkedőn nézett rám.-Honnét veszed?
-Christie mondta el...
-Ez nem igazán Niall stílusa... Hányszor mondjam neki, hogy a nagy "Szeretlek!" előtt sose csináljon ilyesmit...?!
-Szerelmes Lexy-be.
-Vagy csak azt hiszi, hogy szerelmes. Niall sokszor csalódott, ő olyan könnyen összetörhető akár egy porcelánbaba. Annyira mély érzésű... Remélem Lexy tudja, hogy nem kell ahhoz szerelem, hogy Niall szívével játszon...
-Most... Ha attól félsz, hogy Lex összetöri Niall szívét, hát ez fordítva is így van. Lexy sem egy megtörhetetlen csajszi. De ő inkább csendben szenved.-védtem barátnőmet.
-Srácok!-egy női hangot hallottunk felszűrődni a földszintről.
-Ez Maura lesz, Niall anyukája... Menjünk le.
Elnyomta a csikket és lementünk a többiekkel együtt...



11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen IMÁDOOM!!fantasztikus!! :D♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett ^^ kedvenc blogom,imádom :$$ várom a kövit ^-^

    VálaszTörlés
  4. úúúúú siess!!!:D nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus lett..gyorsan kövit!!! És már írtam, de írom megint, hogy ez a kedvenc blogom :DD

    VálaszTörlés
  6. Gyorsan hozd a kövit mert nagyon jó a blogod! -Kedvenc blogom-!!! :DD

    VálaszTörlés
  7. Loveeeeee <3
    Imádom ezt a blogot!!
    Mikor jön a kövi?? :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó egy blog! ♥
    kövit!! *---*

    VálaszTörlés
  9. majd este felrakom :D most barátnőmnél vagyok :D kijár nekem is a pihi :D de azért igyekszem hozni! Köszönöm mindenkinek!!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  10. hűű imádom a blogodat:DD <3 mit jelent pontosan az, hogy este?:D már annyira várom!!!

    VálaszTörlés