Köszönöm *-*

2012. augusztus 29., szerda

Na sziasztook :D A 42.-re kaphatok megint 12 komit? :O :D Jó olvasást!


42. Minden tökéletes
(Lexy szemszöge)
Egy hét telt el azóta, hogy Francia országba jöttünk. Végre kezdtem úgy érezni, hogy minden jó. Harry-vel szoros barátság alakult ki köztünk. Niall nem féltékenykedett és úgy láttam Hazza is örül. Megismerkedtem Danielle-el is. Igazán nagyon kedves lány....
Korán ébredtem fel reggel, de addigra Niall már eltűnt mellőlem. Pedig általában én keltem korábban. Nagyot nyújtóztam és lecsoszogtam a nappaliba. Senki nem volt lent, viszont várt rám egy tányér frissen sült gofri. A tányér mellett nagy bögre habos kakaó. A bögre alatt egy papír. Leültem és egy gofrit rágcsálva olvasni kezdtem a lapon lévő üzenetet.
Lexy!
Nem akartunk felkelteni mert elég rosszul néztél ki. A srácokkal elmentünk körbenézni Párizsban. Dél körül jövünk. Engesztelésképp amiért nem vittünk magunkkal, Liam sütött gofrit. Mivel Christie mondta, hogy nutellával szereted, ezért odakészítettük neked a konyha pultra. Vigyázz magadra míg nem vagyunk veled, Eddy kint van a kertben, ha netán keresnéd.
Nemsokára jövünk, addig pihenj csak!
 Zayn, Christie, Harry, Liam, Louis
Csók: Niall
UI.:Én miért nem csókolhatom?-Louis :D
Elmosolyodtam és magamhoz vettem a nutellát. Megettem a gofrit majd bekapcsoltam a Tv-t. Épp egy zene csatorna ment.
-Legújabb híreink.-kezdett bele a műsor vezető. Egy hosszú, szőke hajú nő volt. Virágmintás ruhában.- A One Dierction-t  látták a párizsi reptéren két ismeretlen hölgy társaságában.-ekkor felvillant a képernyőn rólunk egy kép amint épp a csomagjainkat vesszük át.-Informátorunk látta amint a banda szőke szépfiúja Niall Horan heves csókot vált az egyik lánnyal. Egyenlőre még nem hozták nyílvánosságra kapcsolatukat, de azt hiszem, ez a kép nagyon beszédes.-itt egy olyan képet mutattak amin épp Niall-el csókolóztam. Elképedve bámultam a képernyőt. Nem akartam hinni a szememnek. Megkerestem a telefonom és felhívtam Niall-t. A második csöngés után felvette.
-Ciao bébi!-ez Harry volt.
-Szia. Niall hol van?
-Ühm, ő most nem tud beszélni. Mi a baj?
-Mi az hogy nem tud beszélni?
-Az, hogy épp el van foglalva egy csapat rajongóval akik hevesen meg akarják szabadítani a ruháitól. A sapiját már lenyúlták.
Körbenéztem. Niall Chicago Bulls sapkája az asztalon hevert.
-Az kizárt mert itt a sapkája.-ráztam meg a fejem.
-Őhhh...-Hazza kamuzott.
-Add oda Niall-t!-követeltem.
-Később visszahívlak, puszi!-kinyomta mielőtt bármit is tehettem volna. Megpróbáltam még egyszer hívni, de nem vette fel senki. Morcosan a kanapéra hajítottam a telóm ami azon nyomban meg is csörrent.
-Te jó ég!-ez Nelli volt az egyik barátnőm.-Láttalak a Tv-ben! Ez igaz?
-Nyugi! Szia Nell. Igen az, de kérlek ne terjeszd még jobban el!
-Oké, persze! Hát ez nagyszerű! Istenem te mázlista! Mégis, hogy kerültél oda???
-Ez hosszú! Kimentünk Írországba Krisztivel és ott találkoztunk a srácokkal. Niall és én eléggé egymásra hangolódtunk... Most meg itt vagyunk Francia országban, mert nemsokára itt a srácok szülinapja és bulizunk, röviden ennyi.
-Baró! Akkor neked izgi a nyár. Hallod, Sátán-a kutyája- majdnem megette a papucsomat, tudod azt a feketét, azt hittem menten kibelezem!
Felnevettem. Hiányzott már Nelli hangja.
-Az úgy jó!
-Ó, le kell tennem, mert anyu idegbeteg lesz ha megtudja, hogy külföldre telefonálok. Majd írj ha leszel Facebookon.
-Oké. szia.
-Szia.
Letettem és visszaültem a kanapéra. Épp egy jó szám ment ezért felhangosítottam. The Wanted-Chasing the Sun...
Szerettem ezt a számot így hangosan énekeltem a fiúkkal.
-I never, I never down. Live forever, forever and you around...-belenyilallt a fájdalom a bordámba, de nem törődtem vele, felugrottam a kanapára és énekeltem tovább.-...Chasing the sun!
Mivel ez a zene eléggé felpörgetett és mivel a ház rendelkezett egy hatalmas hifi berendezéssel ezért úgy döntöttem zenét fogok hallgatni. Mivel a nagybátyáim értettek az ilyesmihez ezért nekem sem okozott nagy gondot összeszerkeszteni a telefonom a hifivel. Kiválasztottam a kedvenc lejátszási listámat és jó hangosra állítottam. Nem kellett csalódnom. Az egész villa rengett a felcsendülő daltól. Először Skrillet-Hero-ját hallgattam meg majd ezt követte a Monster is. Rock-ot hallgattam mert ez illett a hangulatomhoz. Ezek után ment egy kis Hollywood Undead...
Fürdőruhát vettem és kimentem a medencéhez. Leügyeskedtem magamról a kötést és megszemléltem a lábamat. A műtét hegei vadhúst eredményeztek. Undorodtam tőle, ugyanúgy mint a mellkasomat csúfító hegektől. Kizártam a sebek képét a fejemből és besétáltam a medencébe. A víz kellemesen hűs volt. Egy órát pancsikolással töltöttem majd kényelmesen visszasétáltam a konyhába.
Épp egy nutellás kést forgatva énekeltem a WMYB utolsó refrénjét mikor észrevettem, hogy nem vagyok egyedül. Harry állt vigyorogva a konyha ajtajában. Egy pillanatra megtorpantam majd vállat vontam és énekeltem tovább. AFC-Mennyország. Sokan mondták már, hogy Tomival jól összeillik a hangom és ha együtt éneklek a hifivel az felért egy duettel. Láthatólag Hazzának is tetszett.
-Nekem a mennyország...-énekeltem és egy újabb adag nutellát varázsoltam ki az üvegből. Harry közelebb jött. Fogalmam sem volt miért néz annyira míg rá nem jöttem, hogy még mindig bikiniben vagyok.
-Hé!-szóltam rá.- A nyelvedet azért ne lógasd!
-Csak egyszer!-intett az ujjával.-Hadd lássalak fedetlen felsőtesttel.
-Én már láttam!-vágta rá Niall aki épp akkor jött be.
-Ami azt illeti, én is.-csatlakozott Louis vigyorogva. Liam tarkón vágta és beállt a nyálát csorgató kanok közé. Már csak Zayn hiányzott, de ő sem váratott sokáig magára.
-Elmehettek a...-morogtam és felkaptam egy törülközőt. Mind az öten kezdték kényelmetlenül érezni magukat a nadrágjukban én meg ott álltam előttük egy bikiniben, vizesen. Niall megindult felém. A vállára kapott és diadalittas vigyort villantott a többiek felé.
-A zsákmány az enyém!-kiáltotta harciasan.
-Tegyél le!
-Nem-nem!
-Niall, ha nem teszel le, beleharapok a hátsódba!
-Úgysem mered!-elindult velem az emelet felé. Figyelmeztetésképp előbb aprót haraptam a hátába. Nem váltott ki túl nagy reakciót.
-Nem viccelek!-fenyegettem. Valamit mondott Írül, de nem értettem, viszont a hanglejtéséből rájöttem a lényegre. Küszködve próbáltam kiszabadulni.
-Hol vannak a lányok?-kérdeztem feladva a hiábavaló harcot.
-Vásárolgatnak ezt-azt.-vont vállat a Szöszi mire enyhén megemelkedtem a vállán majd vissza estem.
-Lennél olyan drága, hogy leteszel?
-Várj, hadd gondolkodjak... Neeem?
Nem tétováztam tovább oldalra lendítettem magam és beleharaptam Niall combjába. Felvisított.
-Agresszív nőstény!-tört ki.
-Adok én neked olyan nőstényt, hogy a nevedet is elfelejted!-fenyegettem.
-Félek.-tett le maga elé.-Nagyon félek!-biztosított.
-Akkor adj egy csókot te Ír vadállat!-öleltem át a nyakát.
-A hölgy óhaja parancs!-vigyorgott édesen és megcsókolt.
-Legalább ne előttem!-jajdult fel Zayn ahogy a saját szobájába igyekezve elhaladt mellettünk.
-Csukd be a szemed.-ajánlotta a Szöszi. Ismét megcsókolt majd kézen fogva bevezetett a szobánkba. Leült az ágyra és érdeklődve szemlélte amint kihámozom magam a vizes bikiniből. Nem zavart, hogy nem volt rajtam semmi, a szekrény ajtaján lévő tükörben megnéztem a sebeimet. Vállat vontam, jelezve, hogy nem tudok mit tenni majd előkerestem egy törülközőt a tusoláshoz. Niall keményen vívódott a férfiasság és a lovagiasság között. Kivágódott az ajtó és Harry lazán besétált.
-Niall el kéne intézni a...-kitágult szemmel nézett végig rajtam. Magam elé kaptam a törölközőt. Hazza a szemembe nézett és elmosolyodott.-Nekem van a legszebb legjobb barátom!-közölte.
-Köszi bébi!-kiáltott fel Louis aki épp elhaladt a folyosón. Fürtöske csak vigyorgott.
-Itt mindenki ilyen perverz?!-szisszentem fel.-Elég a szexualitásból egy időre! Kifelé!-parancsoltam.-Mindketten!-néztem Niall-re. Beletörődően bólintottak és távoztak a szobából. Beálltam a zuhany alá. Kisvártatva kopogtak a fürdőszoba ajtaján.
-Ha pasiból vagy, húzzál el!-kiáltottam ki.
-Danielle vagyok.-hangzott a válasz.
-Oh, akkor gyere csak.
Dan belépett a fürdőszobába. Leült a Wc ülőkére és vidám pillantást vetett felém.
-Mi a helyzet?-kérdeztem miközben besamponoztam a hajamat.
-Gondoltam beszélgethetnénk. Christie-t már megismertem, de veled még alig beszéltem pár szót.-a füle mögé simította rakoncátlan tincseit és kedves pillantással nézett rám.
-Igazad van.
-Nem bánod ha kicsit kikérdezlek?
-Nem.-nevettem fel.-Csak nyugodtan.
-Mit érzel Niall iránt?
Ilyen nyíltan még senki nem tette fel ezt a kérdést. Zavarba jöttem tőle. Kikukucskáltam a zuhanyzóból.
-Elég mély érzéseim vannak.-rágtam elgondolkodva a szám sarkát.-Niall számomra olyan mint... Mint a levegő... szükségem van rá.
Dan a szemembe nézett és elmosolyodott.
-Jó hasonlat.
-Köszi.
-A srácoknak el kell menniük, felkérték őket, hogy adjanak egy interjút az egyik rádió állomásnak.
-Mikor mennek?-vontam fel a szemöldököm. Bekövetkezett az elkerülhetetlen. A fiúknak vissza kellett térniük a nyilvánosság elé. Még ha csak egy kis időre is...
-Kettőkor.Addig még van egy óra. Niall beszélni szeretne veled, mert valószínüleg kettőtökről is fogják kérdezni.
-Szerinted mi lenne a jobb? Ha egyenlőre tagadna vagy ha felvállalna?
-Én megjártam a poklot amiatt, hogy Liam-mel járok... A rajongók sok mindenre képesek. Ha Niall azt is mondja, hogy nincs köztetek semmi, azzal téged próbál majd védeni a gyűlölködés elől. Eleanor-ral mi folyton kaptuk a bántásokat, de szerencsére voltak olyan fanok is akik támogattak minket. Belőlük erőt lehetett meríteni. És persze sokat segített az is, hogy nagyon szeretem Liam-et.
-Igazán aranyosak vagytok együtt.-azon gondolkodtam elmondjam-e Dan-nak Liam kis bíztatását...?
-Köszönjük.
-Figyelj, van valami amit el szeretnék neked mondani,de félek, hogy bárkinek is elmondod...
-Nem fogom, ha te nem szeretnéd.
-Még Liam-nek sem?
-Még neki sem.-emelte esküre a kezét.
-Talán egy hete lehetett, még Írországban voltunk akkor... A srácok elmentek a rendőrségre mert ki akarták őket vallatni, Liam otthon maradt velem, hogy ne legyek egyedül. Akkor épp nagyon rosszul érzetem magam. A sebeim gyógyultak ugyan, de nyomot hagytak rajtam a hegek. Magyarán szólva gyűlöltem magam, bár azt még most is, szóval Liam leült velem beszélgetni és megpróbált meggyőzni az ellenkezőjéről. Amikor ez nem ment, tettlegességhez folyamodott.-végig Danielle szemébe néztem. Nem láttam rajta haragot.- Egy csók volt... egyetlen egy, olyasfajta tudod "Jajj, ne légy buta! Igenis szép vagy!" típusú csók...
-Kicsi Liam-em... Annyira édes...
-Nézd, kérlek ne...-elakadtam. Visszajátszottam a fejemben amit Dan mondott.-Mi? Nem haragszol...?
-Miért kéne haragudnom? Tudom, hogy mit érez irántam és azt is tudom, hogy te mit érzel iránta...
-Liam igazi barát... Olyan mit egy bátty, ott van ha szükség van rá...
Befejeztem a tusolást, elzártam a csapot és kiléptem a zuhany kabinból. Danielle odanyújtotta nekem a törölközőmet. Elvettem és bebugyoláltam magam vele.
Kimentünk a szobába. Liam az ágyon várakozott. Mikor meglátta Danielle-t felpattant és hozzá rohant.
-El kell intéznünk valamit!-sürgette a lányt. Dan bocsánatkérő pillantást vetett rám.
-Úgy látszik, mennem kell!
-Menj csak. Örülök, hogy beszélgettünk!
-Igen én is! Majd akkor nemsokára találkozunk...
-Rendben.-magamra hagytak a szobában. Ruha keresgélés közben a kezembe akadt egy doboz. Az a ruha volt benne amit Zayn-től kaptam. Mellette a fekete tornacipő ami Liam ajándéka volt. Elmosolyodtam. Niall jött be.
-Nemsokára el kell mennem egy interjúra...-kezdett bele.-Azt szeretném...
-Tudom.-bólintottam felé nézve.-Ne mondj semmit rólam, várjunk ezzel. Beszéltem erről Danielle-el és ő is ezt javasolta...
-Rendben. Nem szeretném, hogy neked is keresztül kelljen menni azokon amiken Danielle-nek...
Gyorsan elment letusolni én pedig addig felvettem egy sötétkék rövidnadrágot, fehér pólóval. Nedves hajamat lófarokba fogtam.
Niall egy szál törölközővel a derekán, vizes hajjal csörtetett ki a fürdőből. Kutakodni kezdett a szekrényében míg meg nem találta amit keresett. Magára rángatott egy boxert. Míg nem figyelt oda a fenekét csodáltam. Nem tehettem róla, olyan formás volt. Megnyaltam az ajkam és vissza fordultam a tükörhöz.
-Nem láttad véletlen a Chicago Bulls sapimat?-nézett rám a Szöszi. Átadtam neki a sapit. Benézve a a szekrényébe észrevettem azt a zászló mintájú kezes lábast amit a 6. xFactor videónaplóban viselt.
-Ó! Hadd próbáljam fel!-ugráltam.-Légyszi!!
-Mit? Ja!-vigyorgott. Leakasztotta a fogasról és átnyújtotta nekem. Levetkőztem és magamra vettem.
-Neked majdnem jobban áll mint nekem.-nézett rám Niall elvarázsolva. Megszagoltam a ruhát. Niall illata volt. Felvettem a kapucnit és a tükör előtt szemléltem magam. Tényleg jól állt. Legalábbis nekem tetszett.
A Szöszi énekelni kezdte az LMFAO-Szexy and I know it című dalát. Kicsit átköltve.
-You sexy and I know it!-vigyorgott rám. Felvett egy kék pólót, hozzá fekete farmert. Kinyitott egy másik szekrényt, hogy kiválassza a megfelelő cipőt. Öt polc volt tele cipőkkel. Kivett egy világoskék Nike magasított szárú sportcipőt. Leült az ágyra és felvette.
-Jó lesz?-kérdezett. Végignéztem rajta.
-Több mint jó.-biggyesztettem a fejére a piros sapiját. Megöleltem és adtam neki egy gyors csókot.
-Lexy segíts!-kiáltott fel Harry a saját szobájában.
-Mennem kell!-vontam vállat.-Jó leszel?
-Persze. Menj csak.
Átmentem Hazza szobájába. Egy szál boxerban rohangált fel-alá. A hajából csöpögött a víz.
-Harry!-kaptam el a karját ahogy elrohant mellettem.-Nyugi! A farmered a szárítón van, tegnap este ki lett mosva. A zakód ott van a széken és szerintem ez lenne hozzá a jó póló.-nyújtottam át neki egy fehér pólót.
-Istennő vagy!-ragyogott fel a szeme.-Amúgy jó a rucid...
-Köszi.-kerestem neki egy pár zoknit is. Míg ő felöltözött én előkerestem a hajszárítóját. Leült egy székre, hogy bekösse a cipőfűzőjét én pedig addig nekiálltam megszárítani a haját...
Utolsó simításként kicsit igazítottam a zakóján.
-Tökéletes.-biztosítottam.
-Lexy légyszi!-hallottam Zayn hangját.
-Azt hiszem másnak is szüksége van rám.-adtam egy puszit Harry-nek és mentem is Zayn szobájába. A srác a tükör előtt állt. Két pulcsi közt hezitált. Egy olyan tipikus Zayn-es fehér-kék dzseki és egy kötött szürke pulcsi közt.
-Szerinted?-nézett rám segély kérőn. Előbb az egyiket, majd a másikat tartotta maga elé.
-Ezek úgy tetszenek!-kaptam ki a szekrényből egy vörös dzsekit ami a kék-fehér pontos mása volt, annyi eltéréssel, hogy kék helyett vörös volt benne.
-Köszi, nekem is azok a kedvenceim...
-Szerintem válaszd a kéket.-ajánlottam miközben visszaakasztottam a szekrénybe a dzsekit.
-Oké.-Zayn bólintott és magára vette az említett ruhadarabot. Megfordult a tükör előtt.
-Ki ez a jó pasi?-vigyorgott a tükörképére. Ő is kapott egy bíztató puszit majd lementünk a nappaliba. Már mindenki ott volt. Még adtam egy csókot Niall-nek majd elmentek...


14 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóó lett hamar kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi lett :D...Siess a következővel!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó lett! Kövit!! *-* :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon-nagyon jó lett:) hamar kövit<3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :)Siess a kövivel.. :))

    VálaszTörlés
  6. Barbi kérem a kövit de gyorsan :D

    VálaszTörlés
  7. Iszonyatjó! *----* Kövit! :)

    VálaszTörlés
  8. Tetszett-tetszett mint mindig! :)Gyorsan hozd a kövit! :D Király ;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jóó volt :D Sokat nevettem:DD siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik! Siess! :D

    VálaszTörlés
  11. annyira jó ez a blog! :) Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  12. UI.:Én miért nem csókolhatom?-Louis :D
    -Agresszív nőstény!
    Annyit röhögtem ezeken...xD
    Kedvenc blog :)

    VálaszTörlés