Köszönöm *-*

2012. augusztus 20., hétfő

Mostanában nagyon kevés kommentet kapok, mi baj??? :OO Szóljatok ha valami nem tetszik és akkor változtatok rajta! Komizzatok. :)


34.Beszélnünk kéne
(Zayn szemszöge)
Vacsora után felmentem a szobámba. Pár percre felléptem twitterre, a követőim száma megint nőtt. Elmosolyodtam és írtam pár semleges dolgot a mai napról. Pár embert visszakövettem aki megkért. Gyorsan kiléptem és kimentem az erkélyre.
Vágytam a cigire, de uralkodtam magamon. Inkább leültem és játszani kezdtem egy vacak játékkal a telefonomon. Teljesen belelendültem mikor kopogtattak a szoba ajtaján.
-Gyere.-kiáltottam ki. Kis idő múlva Hope jelent meg.
-Mit akarsz?-hangom akaratom ellenére is kicsit ellenséges volt.
-Ez így nem jó! Miért vagy velem ilyen?-kérdezte miközben a korlátnak támaszkodott velem szemben. Hosszú hajába belekapott a lágy szél.
-Attól félek, nem értelek.-tettem félre a telefonom.
-Ne játszd nekem a hülyét!-a lány figyelmesen nézett rám.
-Nézd... ennek semmi értelme.-feleltem.-Te nemsoká elmész, semmi értelme közelebbi kapcsolatba bonyolódnom veled...-közönyös hangom még engem is utálattal töltött el.
-Tegnap este ezt nem így vettem észre.
-Nos, azt viszont észrevehetted, hogy nem voltam józan. mint ahogy te sem...-egyre jobban sóvárogtam egy cigi után. Idegesen doboltam a combomon a mutatóujjammal.
-Szóval ez a mentség? Hogy részeg voltál? Ezzel magyarázol mindent? A szenvedélyedet?
-Aha.-bólintottam üveges  pillantással.
-Azért nem gondoltam, hogy ilyen...-a maradék mondanivalóját lenyelte és méltóság teljesen kisétált a szobámból.
Most miért kellet így megsértenem?-gondolkodtam.-Igaz volt amit neki mondtam.... Legalábbis úgy éreztem. Megráztam a fejemet, hogy megszabaduljak ezektől a gondolatoktól.-Hogy lehettem ekkora kretén?! Megcsókolni Hope-ot életem legrosszabb döntése volt. De jól esett az be kellett vallanom. A szája olyan puha...-Na most állj le!-figyelmeztettem magamat. Ez a gondolat menet nem vezetett volna semmi jóra.
Inkább bekapcsoltam a Tv-t és kerestem valami unalmas csatornát amin sikerült elaludnom.
Álmomban valami elől futottam. Nem mertem hátra nézni, egyszerűen csak éreztem, hogy futnom kell. A táj folyamatosan változott. Hol hatalmas épületek vettek körül, hol fák. A nap kezdett lemenni, egyre sötétebb lett. Egyszer csak megbotlottam. Csúnyán elhasaltam. Gyorsan a hátamra fordultam, hogy védeni tudjam magam.
-Neee!-kiáltottam. Zihálva ébredtem fel. Már besötétedett, jócskán elaludtam. a Tv-ben valami horror film ment. Kikapcsoltam és sóhajtva visszadőltem a párnámra. Harry jött be a szobába.
-Gyere haver.-ugrott mellém.
-Hova?-néztem rá kómásan.
-A rendőrségre.
-Minek?
-Mert csak, gyere már!-nézett rám kölyökkutya szemekkel.
-Oké, oké.- "gyorsan" elmentem belőni a hajamat majd követtem Hazzát a kertbe. Mindenki lent volt kivéve Lexy és Liam. Amit szóvá is tettem.
-Ohh ők maradnak.-felelt Louis.
-Aha.-vontam vállat. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a rendőrség épülete felé....
Komor tégla épület előtt parkoltunk le. Nagy nehezen kimásztunk az autóból. Messzire kerültem Hope-ot miközben besétáltunk a rendőrség épületébe. Egy magas, bajszos fickó sietett elénk.
-Erre jöjjenek.-intett, mi pedig követtük. Egymás után szólított be minket egy szobába. Először Louis ment be, majd Niall aztán Christie, utánna én.
-Nos Mr Malik.-intett a bajszos egy székre.-Foglaljon helyet, kérem.
Leültem az asztalhoz a bajszossal szemben.
-Csak pár kérdésem lenne... Kezdjük is el, rendben?
Bólintottam és a rendőr sötétszürke szemébe néztem.
-Szóval, önök hatan, ha jól értelmeztem Mr Styles bizonyos okokból nem tartott önökkel, pár napja elmentek a Félszemű Rókához címzett kocsmába valamikor este nyolc körül...
-Igen, így volt.-helyeseltem.
-És ugyebár ott találkoztak először Kyle Mirtl úrral.
-Igen.-ismételtem.
-Elmesélné, hogy történt?
Gondolkodás közben a szürke falakra pillantottam.
-Épp ünnepelni mentünk, a nyaralást és Niall meg Lexy kapcsolatát...-kezdtem bele.-Egész jól indul. Táncoltunk és énekeltünk... Aztán mikor leültünk egy fickó rászállt Niall-re. Provokálni kezdte. Majd mikor ez nem vállt be, leöntötte Niall-t a sörével. Na itt már mi is kezdtünk feszülté válni, de a kocsmárosné, igazán jó asszony, kipenderítette Kyle-t a szórakozóhelyről. Az eset eléggé lerombolta a hangulatunkat így arra jutottunk, hogy hazamegyünk. Útközben azonban Kyle megint feltűnt és hozta a barátait is.
-Itt önök, úgy reagáltak, hogy...
-Nem hagytuk magunkat.-folytattam helyette.- Mivel a tagok céloztak arra is, hogy helybenhagynak minket aztán Christie-t és Lexy-t...-nem tudtam, hogy fejezzem ki magam.
-Nemi erőszak?-segített ki a bajszos.
-Igen.-biccentettem.-Tehát elláttuk a bajukat, majd hazajöttünk.
-Tett Mr Mirtl olyan megjegyzéseket, ami utalhatott arra, hogy valakinek bántódása eshet önök közül?
-Ami azt illeti igen. Megfenyegette Niall-t és ezzel közvetve Lexy-t is. Mivelhogy elég szoros kapcsolatban állnak...
-Köszönöm a válaszokat, csak még egy utolsó kérdés Mr Malik. Hol volt mikor Miss Stone-t a támadás érte?
-A szobámban, épp zenét hallgattam.
-Köszönöm, az együtt működését.
Nagyot sóhajtottam amint kiértem a szobából. Harry következett majd utána Hope is sorra került.
Miután végeztünk még beültünk egy kávéra Benny-hez, hogy kibeszéljük az esetet. Mivel Niall már menni akart vissza Lexy-hez ezért nem sokáig maradtunk ott sem hanem haza indultunk...

8 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs semmi baj, csak egyszerűen lusták írni :D nagyon jó rész volt :)) én csak dicsérni tudlak:)
    U.i.: nekem így is nagyon tetszik, de talán lehetne egy icipicit pörgősebb:))

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Majd igyekszem felpörgetni az eseményeket, bár a 40. fejezet felé már eléggé benne lesznek a srácok a témában, csak győzzétek kivárni :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sincs különösebben nagy baj,a lustaságon kívül.Én teljesen megvagyok elégedve a történeteddel.Minden nap nézem h tettél e ki új részeket,szinte az összesnél ott van a komim ;) Tehát aggodalomra nincs semmi gond,ez a rész is nagyon jó lett!!Siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszik ez az egyik legjobb blog amit olvasok :D kérlek siess :)

    VálaszTörlés
  5. nekem nagyon tetsziik!! :)) nincs vele semmi baj! :DD már nagyon várom a kövit! :DD ♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! :)) Szerintem sincs vele semmi baj..! :)) Várom a kövit..! :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom! :D Holnap megyünk nyaralni a családommal és nem tudom, hogy fogom majd kibírni azt a pár napot a blog olvasása nélkül...:S De legalább szombaton jövünk és lesz mit olvasni :D !!!

    VálaszTörlés