Köszönöm *-*

2012. augusztus 28., kedd

15 komi a 40.- hez (ha nem számítjuk az enyémet) ejha! Akkor emeljük a tétet! Meg lesz a 12 komi a 41.-re? :D


41. Francia ország, Ó te csoda!
(Liam szemszöge)
Kicsit sértette a büszkeségem, hogy Lexy legyőzött, de tényleg átkozottul jól harcolt.-Igazi harcos.-gondolkodtam miközben elmélyülten néztem ki a kocsi ablakán. Már valahol Francia országban jártunk.Lexy-re pillantottam. Niall vállára hajtotta a fejét és úgy aludt. A Szöszi szintén az álmok erdejében járt. Kár, hogy Hope nem jött velünk, de egy sürgős telefon hívás miatt azonnal haza kellett utaznia. Zayn zenét hallgatott és halkan dúdolta a dallamot. Louis és Christie szintén aludt. Én már tűkön ülve vártam, hogy végre megérkezzünk, mert tudtam, hogy ott vár rám Danielle.
Egy hatalmas kapun mentünk keresztül majd a Limuzin sofőrje hátra fordult.
-Itt is vagyunk.-zene volt füleimnek ez a pár mondat. Egy hatalmas villa előtt parkoltunk le. Harry sietett elénk. Lou ébred fel először. Kiugrott az autóból és Hazzához rohant. Hevesen megölelték egymást, én is csatlakoztam hozzájuk. Lassan mindenki más is előmászott a kocsiból.
-Nekem el kell mennem Párizsba...-kezdtem bele amint megszorongattam Harry-t.-Danielle...
-Liam!-a fülemnek legkedvesebb hangot hallottam meg a hátam mögül. Sarkon fordultam. Dan állt a lépcső mellett ami a ház ajtajához vezetett. Ott hagytam a srácokat és futva indultam felé. Ő is hasonlóképp tett. A karjaimba kaptam és megpörgettem a levegőben. Gyönyörű szemébe nézve elszállt minden bánatom. Ajkunk lágyan összeért. A csókba belevegyítettem majdnem két hónap minden vágyát és reményét. Lehunyt szemeim mögött csillagok robbantak ezer színnel árasztva el az elmém. Danielle sörényébe túrtam, hogy még közelebb húzzam magamhoz. Ez hiányzott a legjobban. Érezni az illatát, az ajkát a sajátomon. Ahogy mély szeretettel a szemembe néz. Sírni támadt kedvem, annyira örültem neki. Egy könnycsepp gördült le az arcomon amit Dan nevetve törölt le.
-Ne sírj!-csókolt meg ismét. Már én is nevettem. Szorosan magamhoz húztam a lányt és arcomat a hajába temettem.
-Hiányoztál!-mormoltam.
-Te is nekem!
Kelletlenül elhúzódtam tőle egy kicsit, hogy bemutathassam a lányoknak.
-Lexy, Christie... ő itt Danielle a barátnőm.-szólaltam meg.
-Szóval te vagy Lexy?-lépett Dan az említett felé.
-Én lennék.-bólintott Lex. Danielle megölelte majd ennyit mondott:
-Niall egy mázlista. És akkor te vagy Christie, ugyebár.-kedvesem arcán angyali mosoly tűnt fel. A másik lányt is megölelte. Úgy láttam jól meglesznek. Dan Louis-hoz fordult.
-Tommo!-ölelte meg őt is.-Hallottam mi volt Eleanor-ral...
-Oh igen-Lou elkomorodott egy pillanatra.-, ez van.
-Nem tudom mi üthetett belé.-rázta Danielle a fejét.-Eddig olyan jó volt minden...
-Nem voltam elég jó.-vont vállat Louis majd mielőtt bárki bármit mondhatott volna, fogta magát és a csomagjaival együtt bement. Christie-re néztem mire ő vállat vont.
-Mit tehetnék?
-Mit tudsz?-Dan villámgyorsan Christie felé fordult.
-Majd elmesélem, ha kipakoltunk.-ígérte a lány. Mindnyájan bementünk. Észrevettem, hogy Harry messziről kerüli Lexy-t. Niall mindebből semmit sem vett észre, vagy csak nem akarta mutatni.
Eddy izgatottan szaglászott körbe. Azonnal beleszeretett Danielle-be...
 Felmentem abba a szobába amit nekem és Dan-nek jelöltek ki lakóhelyül. Kicsomagoltam a cuccaimat míg barátnőm Christie-vel beszélgetett. Aztán megkerestem Harry-t. Épp a borospincénél ólálkodott.
-Hazza!-szóltam neki mire felkapta fürtös fejét.
-Hmm?-nézett rám. Oda mentem hozzá.
-Most ezt fogod csinálni?-kérdeztem.-Kerülni fogod Lexy-t mintha leprás volna?
-Van jobb ötleted? Hallgatlak.
-Én...-gondolkodóba estem.-Ez akkor sem jó! Lexy-nek szüksége van rád...
-Nekem... nekem is...
-Harry.-magam felé fordítottam testvérem arcát.-Legyél a barátja, legyél ott neki, én látom mi történik veletek, illetve köztetek. Szüksége van rád, hogy talpra álljon. Niall mindent megtesz, de Lexy-nek szüksége van egy barátra, és ki lehetne jobb számára nálad?
-Szüksége van rám?
-Hát persze, hogy szüksége van Hazza!-öleltem meg a Fürtöskét.
-Annyira fáj Liam! Én ilyet még sosem éreztem! Mintha.. nem is tudom, mintha egy tüskés kéz simogatná a szívem...
-Ezt hívják plátói szerelemnek cimbora.-veregettem meg a vállát egy keserű mosoly kíséretében.
-Van rá gyógymód?-nézett rám Harry segély kérőn.
-Az idő, barátom, az idő az egyetlen gyógymód...
-Akkor várok.
-Addig is... gyerünk be. Lexy-t se felejtsd el!
-Hogy is tehetném?-nevetett fel szívből Hazza. Elmosolyodtam és visszamentünk a hatalmas házba.
Későre járt már, de Niall nyavalygott, hogy ő bizony éhes ezért segítettem Harry-nek a főzésben. Danielle és Christie még mindig nem kerültek elő. Zayn egyedül üldögélt a medence szélén. Niall és Lexy xBox-oztak. Louis pedig Eddy-vel játszadozott kint az udvaron.
-Igazad volt...-szólalt meg Hazza hirtelen.
-Miben?-kérdeztem miközben megmostam a kezem.
-Tényleg szükség van rám...  Ez jó, nem?
-De, az...
-Kész a kaja!- erre Niall felpattant és a konyhába vágtatott.
-Istenek vagytok!-kiáltott fel hálásan ahogy körbe szimatolt. Segített megteríteni, hogy minél hamarabb ehessen. Az étkező, csak úgy mint a villa többi része, hatalmas volt. Lexy elment szólni a lányoknak míg Harry Zayn és Louis felé vette az irányt...
Alig tudtam figyelni az evésre. Végig Danielle-el szemeztem. Hasonló gondolatok jártak mindkettőnk fejében...
Előbb végeztem mint ő ezért gyorsan felrohantam a szobába, hogy előkészítsem a terepet. Előrelátóan vettem virágot és gyertyákat. Szépen elrendeztem mindent.
Kisvártatva nyílt az ajtó. Dan mosolyogva lépett be. Halkan becsukta maga után az ajtót. Kiléptem az árnyékból. Egymással szemben álltunk. Végigsimítottam az arcán. Körülrajzoltam az állának vonalát. Közel hajoltam. Leheletünk összekeveredett. Először csak óvatosan összeért az ajkunk majd a puszi lágy csókká alakult. Danielle hozzám simult én pedig szorosan átöleltem őt. A szívem úgy vert, hogy attól féltem Dan meghallja. Felemeltem őt a karjaimba és az ágyhoz sétáltam. Úgy fektettem le mintha attól félnék, hogy eltörik. Végigsimítottam Danielle csípőjén miközben apró csókokkal borítottam el a nyakát. Közben szépen lassan megszabadultunk a ruháinktól...
Visszafogtam magam, minden egyes érintést hosszan elnyújtva. Addig addig húzva míg már mindketten majd meg vesztünk az egyesülésért...
Később mikor már minden csendes volt és Dan is elaludt felkeltem és kiosontam a szobából. Rettentő szomjúság gyötört. Lefelé menet majdnem eltévedtem, de aztán még időben visszafordultam a helyes útra.
A konyhában töltöttem magamnak egy pohár narancslevet. Mohón kortyoltam a hűs italt. Végre tökéletesen boldog voltam. Nem tudtam meddig fog ez tartani, de kiélveztem míg lehetett.
 Kuncogást hallottam a lépcső felől, beugrottam egy földig érő függöny mögé. Óvatosan kilestem. Lexy szökdécselt le a nyomában Niall-el. A fiú felkapta a lányt és szenvedélyesen megcsókolta. Esélyem sem volt felosonni és ha akkor kilépek a függöny mögül az elég érdekes helyzetet váltott volna ki. Akaratlanul is egy heves konyhai jelenet szemlélőjévé váltam.  Nagyot nyeltem mikor vetkőzni kezdtek. Szinte vibrált a levegő az energiától ami a testükből áradt. Lexy halkan felkuncogott és megharapta Niall vállát. Felém pillantott, egyenesen a szemembe nézett.
-Tűnés!-formálta némán a szavakat. Óvatosan kiléptem a függöny mögül, Lexy még egy utolsó pillantást vetett rám majd vad csók csatába kezdett a Szöszivel. Kihasználtam az alkalmat és nesztelen léptekkel felosontam az emeletre. Még hallottam Niall fojtott nyögését.-Ezek ketten olyanok mint a nyulak!-gondoltam miközben bementem a szobába. Danielle alig látszott ki a takaró alól. Lefeküdtem mellé és nyomban el is aludtam....
-Te mit keresel itt?-hallottam meg korán reggel azt a lehetetlen Louis-os visítást amit ilyenkor utáltam hallani.
-He?-nyitottam ki fél szememet.
-Szia édes.-Lou angyalian vigyorgott rám az ágy másik feléről. Úgy megijedtem ettől a ténytől, hogy majdnem leestem az ágyról.
-Hogy kerültél ide?-kiáltottam fel.
-Nagyobb kérdés, hogy TE hogyan kerültél ide?-vonogatta a szemöldökét. Körbenéztem. Nem volt ismerős a terep.
-Eltévedtem.-morogtam. Kimásztam Louis mellől és kitámolyogtam a szobájából a nevetésétől kísérve.
Megkerestem a saját szobámat és bebújtam Danielle mellé. Hamarosan ismét elszenderedtem....


15 megjegyzés:

  1. Júúúúúj nagyon jó volt ez a rész is. Imádom a Danielle-Liam párost.Mikor pedig Liam Lou mellett ébredt nevettem egy jót. Siess a következővel.*.*

    VálaszTörlés
  2. Óóóh*o* imádom.:3 Liam és Danielle..ahw:3 kedvenc páros*o* de persze imádom a Niall-Lexy és Louis-Christie párost is:D Mondjuk kicsit sajnálom szegény Hazzát. Meg Zaynt is, mivel ugye Hope elment. Szegény srácok. Keblemre:DDDD majd én megvígasztallak titeket.*-*
    Am siess a kövivel♥

    VálaszTörlés
  3. Imádom a Danielle-Liam párost! :D Olyan édesek..úgy mint a másik két pár ;) Hát a végén szakadtam a röhögéstől! Óriási részt alkottál mint mindig! Kövit gyorsan hozd! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a rész! A végén énis nevettem egy jót.. :D Ügyesen kitaláltad.. Csak így tovább! :) És siess a kövivel lécci! :)

    VálaszTörlés
  5. Imádooooom <3
    Olyan tehetséged van ehhez *-*

    VálaszTörlés
  6. ááhh nagyon jó lett ez is mint a többi!! :D szegény Liam rossz helyre tévedt. :DD és nagyon tetszik ahogy leírtad Liam és Danielle találkozását!! :DD csak így tovább! :D gyorsan kövit! :))

    VálaszTörlés
  7. nagyon nagyon jóóóó főleg h Louis mellé került nem Dan mellé xd nagyon tetszik folytatás? :D

    VálaszTörlés
  8. :DDD Liam,rossz helyre feküdt be xddddd.Ez nagyon jó lett :D Na meg az egész rész is ;) Siess a kövivel!!^^

    VálaszTörlés
  9. ááá nagyon jó lett:DD a végén én is jót nevettem:D sajnálom Hazzát, remélem előbb utóbb talál végre valakit magának. :) csak így tovább, siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  10. Kövit!! Csak ennyit mondok :DDDDDD

    VálaszTörlés
  11. *-* Van rá esély, hogy Harry összejön Lexyvel? :)) <3 #sorryniall

    VálaszTörlés
  12. Nagyon nagyon jó rész lett ez is! Minél hamarabb a folytatást kérlek! :))))

    VálaszTörlés
  13. Ez nagyon jó rész volt.... :D A Louis&Liam-es résznél majd meg szakadtam a röhögéstől...xDDD Gyorsan kövit! :DD

    VálaszTörlés
  14. Liam olyan aranyos Daniell-el, de az hogy eltévedt csak hab volt a tortán..xdd... Imádom a blogodat! Siess a következővel!! :DD

    VálaszTörlés