Köszönöm *-*

2012. augusztus 13., hétfő

Itt a 28. is :P Egy kis gubanc :DDD Komizzatok :)


28. Ó te jó ég!
(Christie szemszöge)
Elég sokat ittunk, mi tagadás. Az est vége felé már kezdtük igencsak jól érezni magunkat. Kimentem a mosdóba, hogy egy kicsit felfrissítsem magam. Mikor elindultam visszafelé Louis elkapott a folyosón és a falhoz szorított. Két kezével megtámaszkodott a fejem két oldalán.
-Most megvagy.-nevetett.
-Mit fogsz tenni?-kérdeztem kihívóan. Louis szeme felvillant majd lecsapott az ajkamra. Szenvedélye bennem is vad vágyakat ébresztett. Karjaimat a nyaka köré kulcsoltam míg lábam a derekát ölelte.
-Szerintem menjünk fel.-szólalt meg két csók közt.
-Támogatom az ötletet!-súgtam. Felmentünk Lou szobájába. Sarkával berúgta utánunk az ajtót.
-Tehát...-kezdte miközben lehámoztuk egymásról a pólót.
-Hmm?-megcsókoltam a mellkasát és finoman a bőrébe haraptam.
-Elfelejtettem mit akartam mondani.-nyelt nagyot és kigombolta a nadrágomat. Egy rántással megszabadított a ruhadarabtól. Szégyenlősen magam elé kaptam a kezem, de Louis megfogta a csuklómat és elhúzta a testem elől. Hátradőltem az ágyon és őt is magam után húztam. Újra megcsókolt miközben keze lesiklott a combomra...
...Ez az utolsó emlék képem majd a következő, hogy Louis rajtam fekszik, mind a ketten pucérak vagyunk és nekem rettentően pisilnem kell. Ráadásul a srác alszik. Nem elég, hogy alszik, még nevet is álmában!
-Lou.-szólítottam meg halkan. Semmi reakció. Olyan finom illata volt. Kénytelen kelletlen lelöktem magamról és a fürdőszobába rohantam. A wc-n ülve egy pillanatra elgondolkodtam. Most feküdtem le Louis-szal. Miután végeztem a csaphoz sétáltam és megmostam a kezem. A tükörben lévő arcra rá sem ismertem. Csak úgy sugárzott a boldogságtól. Magamra vettem Lou egy pólóját, mégsem akartam meztelenül rohangálni a szobában. Még mindig a tükörképemet figyeltem mikor Tommo beállt mögém és megcsókolta a nyakamat. Kirázott a hideg.
-Szép vagy.-súgta a fülembe.
-Őrület amit mi művelünk, ugye tudod?-megfordultam a karjaiban és gyors csókot leheltem ajkára majd visszamentem a szobába és öltözködni kezdtem.
-Most hová mész?-jött ki utánam a fürdőből.
-Nem maradhatok itt. A buli még javában megy. Ajánlom, hogy te is gyere majd le.
A tükörben még gyorsan ellenőriztem a hajamat majd visszamentem a földszintre.
-Hol voltál?-kérdezte Liam ahogy leültem a bárpulthoz. Felém nyújtott egy koktélt.
-Sehol.
-Aha, és Louis még mindig sehol van?
-Hagyd már! Ő legalább jól érzi magát!-szólt Harry Liam-re. Enyhén volt csak részeg. Nyelve nehezen forgott az elfogyasztott alkohol hatására.
-Legalább jó volt?-nézett a szemembe.
-Hazza!-morrantam fel elpirulva.
-Csak kérdem.-vont vállat a srác.-Jössz táncolni?
-Rendben-bólintottam. Megragadta a kezemet és a parkett közepére rántott.
-Fúú de jól tolja valaki!-szólt a mikrofonba Hope. Nagyon jó volt Harry-vel táncolni, még így is, hogy nem volt épp alkohol mentes. Hangosan nevettem amint megpörgetett és a karjába zárt. Louis is megjelent. Szúrós szemmel nézett Hazzára. A következő számnál elkapott és vele táncoltam tovább.
-Nem szabadulsz tőlem.-nevetett Lou ahogy megpörgetett.
A szemébe néztem és én is elmosolyodtam.
-Nem is akarok...




9 megjegyzés:

  1. Annyira de annyira jó mindegyik!! Gyorsan a folytatást, mert már alig tudok várni. *-* Mikor lesz a következő rész? :)

    VálaszTörlés
  2. tetszik , tetszik :) ( száz wattos mosoly) kövit gyorsan , ügyes vagy imádom :)

    VálaszTörlés
  3. Igen.Valahogy sejtettem h össze fognak jönni.Na de na..Olyan kíváncsi vagyok már a kövire :) siess ^^

    VálaszTörlés
  4. :D Köszönöm :P Igyekszem hozni! Örülök, hogy tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  5. Mint mindig fantasztikus...siess a kövivel!!! *-*

    VálaszTörlés
  6. eszméletlen..:D erre a részre vártam!! :)) kedvenc! *.* ♥ gyorsan kövit! :))

    VálaszTörlés
  7. Szuper jó rész!!! Gondoltam, hogy valamikor végre össze fognak jönni! :D Gyorsan hozd a kövit!!!! ;)

    VálaszTörlés