Köszönöm *-*

2012. augusztus 14., kedd

A 29. fejezet. Komizzatok :P Remélem tetszeni fog :DDD


29. Egek!
(Liam szemszöge)
A srácok tomboltak. Erre nem volt megfelelőbb szó. Christie és Louis egymásba gabalyodva táncoltak a DJ pult előtt. Hope és Zayn hevesen smároltak, szerintem holnapra nem is fognak emlékezni semmire. Harry itt ült mellettem és a poharával beszélgetett. Nagyon kivolt. Lexy és Niall épp ivó versenyt rendeztek. Én pedig Danielle-re gondoltam. Úgy hiányzott, hogy mellettem legyen. Erre még várnom kellett. Gondoltam egyet és felkaptam egy baseball ütőt.
-Ki üt először?-kiáltottam fel. Hazzán kívül mindenki odajött hozzám.
-Én én!-ugrált Niall.
-Nesze.-odaadtam az ütőt és bekötöztem a srác szemét. Mindenki hátrébb állt majd Niall ütött. Nem találta el, viszont nagyon mókás látvány volt ahogy esetlenül hadonászott. Végre sikerült neki eltalálnia és a rengeteg cukor a földre hullott. Mindenki lecsapott az édességre.
Megmentettem magamnak egy csokit és Harrynek is vittem egyet.
-Twix? A kedvencem.-motyogta tesóm ahogy kibontotta a csokit.
-Tudod, az édesség jobb megoldás, mint a pia!-kaptam ki a kezéből a poharat és félre raktam.
-Add azt vissza!-követelte a Fürtös.
-Nem-nem!-ráztam meg a fejem.-Mára maradj a csokinál!
Harry rám mordult majd felállt és imbolyogva a lépcső felé igyekezett.
-Most hova mész?
-Lefekszem aludni.-morgott a fiú hátra sem fordulva.
Lexy gördült mellém. Lenéztem rá és elmosolyodtam.
-Mi a helyzet?-kérdezte.
-Zsír a buli.
-Az. Kérhetek egy kis segítséget?
-Miben segíthetek?
-Fel kéne valahogy jutnom az emeletre.
-Ohh.-könnyedén ölbe kaptam és elindultam vele felfelé.
-Huhh Liam, milyen erős vagy.-karolta át a nyakamat.
Felnevettem. Adott egy puszit az arcomra miközben bevittem a szobájába.
-Innen boldogulsz?
-Aha, megoldom.
-Ha kell valami, csak szólj.
-Áhh mindjárt jön Niall is.
-Azért csak óvatosan!-intettem az ujjammal a gipsze felé.-Semmi vad orgia míg mi lent vagyunk!
-Oké.-sóhajtott fel, majd elvigyorodott.
Visszafelé menet találkoztam Niall-el a lépcsőn. Bamba vigyora elárulta vérének alkohol százalékát.
-Ügyesen.-kacsintottam rá. A szemembe nézett és egy még idiótább vigyor terült el az arcán.
-Mint mindig!-nevetett és eltűnt Lexy szobájában.
-Kamaszok!-forgattam a szemem.
Zayn és Hope a DJ pultra dőlve aludtak mire leértem. Bár a zene már nem szólt, Christie és Louis még mindig táncolt. Csörgött a mobilom. Danielle számát olvastam.
-Szia kicsim!-vettem fel örömmel. Közben kisétáltam a szobából, ki a kertbe.
-Szia!-kirázott a hideg az örömtől ahogy meghallottam a hangját.-Mi a helyzet? Úgy hiányzol!
-Épp ünneplünk, kár, hogy nem tudsz itt lenni! Hogy ment a verseny?-Danielle épp egy tánc versenyen volt.
-Ünnepeltek? Mit? Egyébként nagyszerűen!
-Ühmm Niall barátnője..
-Niall becsajozott?
-Hát úgy néz ki.-vakargattam a tarkóm.-Szóval balesete volt és most jött ki a kórházból.
-Ohh szegény! Jobbulást neki!
-Át adom. Meg lesz a kupa?
-Már a zsebemben érzem! Nagyon jól ment. Éreztem a zenét a véremben, kicsit olyan volt mint a szex.
Egyből képek villantak a fejembe... Egy gyertyákkal telerakott szoba. Rózsa szirmok az ágyon. A Holdfény bevilágít az ablakon...
-Bárcsak itt lennél most!-sóhajtottam fel.
-Én is ezt szeretném! De ha minden jól megy, nemsokára találkozunk szívem!
-Már alig várom, hogy ismét a karomba zárjalak.
-ÓÓÓ Liam! Szeretlek!
-Én is téged!
-Most le kell tennem, de majd még hívlak.
-Rendben kedves, álmodj szépeket.
-Meglesz! Te is. Szia kicsim.
-Szia.-kinyomtam és felnéztem az esti égre. A csillagok halványan derengtek fel előttem. Próbáltam alakzatokat találni bennük. Halk neszezésre lettem figyelmes. A kert végéből jött. Hirtelen ötlettől vezérelve bezártam az ajtókat majd a hang irányába kezdtem osonni.
-És mi van ha elkapnak?
-Ugyan! Ezek a barmok most azon örömködnek, hogy az a csitri nem dobta fel a talpát!
Bár kár, hogy nem sikerült elnyesni a torkát. Meg néztem volna Horan képét....-hallottam egy ismerős hangot.-...Mind részeg!
-Én nem vagyok benne biztos Kyle! Nem úgy van, hogy az a Payne vagy, hogy hívják az nem iszik?
-Kit érdekel?! Eggyel én magam is elbánok!
Elbújtam egy bokor mögé. Két alak igyekezett átmászni a kerítésen. Eddy is felébredt. Körmei halkan kopogtak a betonon ahogy felénk igyekezett. Elég nagy volt már ahhoz, hogy őrizze a házat. És most épp bizonyítani készült rátermettségét. Mihelyst Kyle földet ért, Eddy morogni kezdett.
-Nem tudtam, hogy kutya is van.-nézett riadtan Eddy-re. A farkaskutya kivillantotta a fogait és még hangosabban morgott.-Jó kis kutyus! Ügyes kutyus! Húzz fel te idióta!-Kyle felugrott a kerítésre és Eddy elkapta a nadrágját.-Eressz el te büdös korcs!
-Fajtiszta, jó?-álltam fel és behúztam egyet a fickónak.-Tűnés innen!- Egy erőteljes rúgás kíséretében átlendítettem a kerítés felett.-Ne is gyertek vissza!!
Megvakargattam Eddy fejét és visszaindultam a házhoz. Lenyomtam a kilincset. Az ajtó meg sem mozdult.
-A francba!-nyögtem fel. Kizártam magam! Én idióta. Kopogtam, hátha valaki kinyitja az ajtót, de kint ragadtam. Hacsak! Egy ablak nyitva volt az emeleten. Felkapaszkodtam a futónövényeken. Bekukucskáltam az ablakon, de lehet, hogy nem kellett volna. Niall és Lexy épp "egymásba voltak gabalyodva". Ijedtemben elengedtem az ablak párkányt és belezuhantam a medencébe. Most nem elég, hogy ki voltam zárva, de még csurom vizes is lettem. Nagy nehezen kikászálódtam a vízből és lefeküdtem az egyik napozó ágyba. Ott töltöttem az éjszakát, Eddy társaságában...


12 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó lett...! :)

    VálaszTörlés
  2. :DD Fantasztikus rész ;) Eddy végre már tudja, hogy kikkel kell elbánnia :DD!!! Kövit gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  3. Megint nagyon jó rész volt :) és szeretnek gratulálni az eddigi fejezetekhez is, nagyon nagyon tehetséges vagy :) le a kalappal ... :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm!!! :) Sokat jelent nekem, hogy ilyen véleménnyel vagytok a "munkámmal" kapcsolatban :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy! Írtó jó rész! Mikorra várhatjuk a következőt? Már úgy várom..!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :P Holnap utánra mivel holnap temetésre kell mennem és nem leszek itthon egész nap :(

      Törlés
    2. Kár. :( Remélem kitudom várni.. ;)

      Törlés
  6. Ez nagyon jó lett :D Liam kicsit megszívta xdd gyorsan siess a kövivel!!^^

    VálaszTörlés
  7. szóval ez a Kyle volt az, aki Lexy-t bántotta?!! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon úgy tűnik :( De semmi vész, majd elnyeri méltó jutalmát... ;)

      Törlés
  8. Ez is szupi lett...már nagyon várom a kövit... :DD

    VálaszTörlés
  9. nekem is nagyon tetszik :D kérlek siess! :)

    VálaszTörlés