Köszönöm *-*

2012. augusztus 12., vasárnap

A 27. rész is itt van :P Komizzatok és iratkozzatok fel!!! :DD


27. A party
(Lexy szemszöge)
-MEGLEPETÉS!!!!-kiáltotta mindenki én pedig kis híján kiugrottam Niall karjából ijedtemben. Az egész ház fel volt díszítve. Mindenhol lufik és egy hatalmas pinata lógott a nappali közepén. Barátaim félkörben álltak a lépcső mellett. Mindegyikük kezében egy-egy doboz vagy szatyor. Fejük felett hatalmas betűk hirdették, hogy "Örülünk, hogy nem haltál meg!" Niall-re pillantottam. Elmosolyodott és gyors csókot lehelt ajkamra.
-Isten hozott itthon!-súgta. Harry behozta a toló székem én pedig kelletlenül beleültem. Inkább lettem volna még egy kis ideig a Szöszi karjaiban. Aztán ők ketten eltűntek engem pedig megrohamoztak a többiek. Mindenki egyszerre ugrált körül. Sírhatnékom támadt a kedvességük láttán, de tartottam magam. Először Hope adta oda az ajándékát. Egy kék "bestfriends" feliratú ujjatlan póló volt. Aztán jött Christie ajándéka. A kedvenc sütimet csinálta meg nekem. Már előre nyalogattam a számat, de megkértem, hogy egyenlőre rakja hűtőbe. Louis-tól egy répa emberke alakú kártyát kaptam. Kinyitottam és olvasni kezdtem.
"Kedves Lexy!
Ha ezt olvasod, valószínüleg nem haltál meg.(Bár ki tudja...) Szóval csak annyit szeretnék mondani, hogy köszönöm, köszönök mindent! Niall végre boldog és itt van Christie is. Ő egy csodálatos lány...(De ezt ne mond el senkinek) Mindezt neked köszönhetem! Nem is tudom mi lett volna ha meghalsz, de hál' istennek nem így lett! Szóval üdv újra köztünk!
Louis xx
UI. A pinata az én ötletem volt! ;)"
Elmosolyodtam Lou pedig vállat vont. Zayn következett. Egy dobozt nyújtott át.
-Még hasznát fogod venni!-kacsintott. Tigris szeme vidám pillantást vetett rám.
Kinyitottam a dobozt.  Egy csodálatos fekete koktél ruha volt benne hozzá illő fehérneművel.
-Zayn!-nevettem fel. Végig simítottam a finom csipkén.
-Tetszik?
-Ez gyönyörű...-sóhajtottam ahogy visszatettem a dobozra a fedelét. Liam szintén egy dobozt nyújtott át, benne egy fekete Converse tornacsukával amire rá volt hímezve, hogy "One Direction".
-Fúú, de jól néz ki!-nyögtem fel.
-És passzol a gipszedhez.-kuncogott a srác. Zayn és Hope már a Dj pultnál álltak. Eddig nem is vettem észre, hogy olyanunk is van...
Harry és Niall jött be. Először Hazza lépett oda hozzám. Letérdelt elém így egy vonalban volt az arcunk.
-Azért nem látogattalak meg, mert egész héten ezt a bulit terveztem.-kezdett bele.-Azt szerettem volna, hogy minden tökéletes legyen. És ezt neked vettem.- egy apró dobozt nyújtott át. Óvatosan leemeltem a fedelét. Egy ezüst karkötő volt tele apró medálokkal. Volt egy pici mikrofon, egy tappancs, egy hangjegy, egy szívecske és még pár hasonló kis szimbólum. Finoman kivettem a karkötőt és  felé nyújtottam.
-Feltennéd nekem?- gyengéden megfogta és rákapcsolta a láncot majd egy csókot nyomott a csuklómra. Smaragd szín szeme szomorúan csillogott, csak az ajka mosolygott. Megsimogattam az arcát. Lehunyta a szemét és úgy bújt a kezemhez akár egy kiscica majd felállt és eltűnt mellőlem. Niall lehajolt hozzám és megcsókolta a nyakam. Ekkor eszembe jutott valami.
-Niall a nyaklánc...-kezdtem bele. Nagyon bántott, hogy elveszett.
-Semmi baj. Itt van.-a Szöszi a visszaillesztette a helyére a láncot.-Az egyik orvos vette le rólad, mert zavarta őket mikor a sebeidet látták el.
-Köszönöm.
Hope Niall-re nézett majd kezébe kapta a mikrofonját.
-Nos gyerekek!-szólalt meg a "buli-hangján".- A party ma egy őrült csajszinak szól! A pultnál DJ Malik és DJ Sandy!!!-hatalmasat sikoltott majd megszólalt Fluor Tomi Partyállat című száma. A csípőm akaratlanul is megrándult az ütemre.
-Szeretnél táncolni?-kérdezte a szőkeség.
-Nem hiszem, hogy menne...-intettem a gipszem felé.
-Majd meglátjuk.-Niall elém állt és kiemelt a toló székből. Ráállított a lábára és a kezeivel megtámasztott. Felnevettem és kezeimet a nyaka köré fontam.
-Táncolunk.-óvatosan lépdelt miközben csípőnk egymásnak simulva lendült a zene ütemére. Oldalra pillantva láttam, hogy Lou és Christie is táncolnak. Liam és Harry a bárpultnál álldogált. Hazza egymás után itta az italokat. Hope rám kacsintott ahogy feléjük pillantottam.
-És most lassítsunk egy kicsit.-Zayn hangja betöltötte a teret majd egy lassú szám csendült fel. Harry lecsapta a poharát és felénk indult.
-Fel fog kérni.-súgtam Niall fülébe.
-Nem szívesen adlak oda neki...-súgta vissza a Szöszi.
-Egy tánc, csak egyetlen egy...
-Rendben.
-Szabad lesz?-kérdezte Hazza ahogy mellénk állt. Niall bólintott és átnyújtott engem a Fürtösnek. Harry finoman magához szorított és táncolni kezdtünk. Fejemet a vállára hajtottam.
-Lex...-sóhajtott fel.
-Hmm?-motyogtam.
-Jól áll neked a melegítő.-kuncogott. Leheletén éreztem az alkohol illatát. Oldalra fordította a fejét így ajka a fülemet súrolta.-Még így is gyönyörű vagy...
-Harry.-figyelmeztette halkan Niall.-Nem akarok zűrt.
-Nem?-pillantott fel Hazza. A Szöszi résnyire húzta a szemét.
-Ne rontsd ezt el!-könyörögtem Harry-nek.-A kedvemért...
-Rendben. Miattad.-a fiú adott egy puszit az arcomra a dal véget értével majd visszaadott Niall-nek. Ránéztem az Írre és picit elmosolyodtam. Ekkor Louis egy tortát hozott be, egy hatalmas tortát. Niall segített leülni és oda irányított az asztalhoz. A zene háttérrzenévé alakult.
-Még torta is van? Esküszöm úgy érzem magam mintha szülinapom lenne!
-Egyszerűen csak örülünk neked.-mosolygott rám Liam. Zayn és Hope is csatlakoztak hozzánk. Liam felszeletelte a tortát és mindenki kapott egy szeletet.
-Megbocsátotok?-motyogtam.Az ölembe fogtam a részemet és kicsit távolabb gurultam a többiektől. Ki akartam menni a hátsó kertbe, de nem értem el a kilincset. Harry lépett mellém.
-Segítek.- Kinyitotta előttem az ajtót majd kikormányzott a csillagos ég alá. Leült egy székbe a medence szélénél én pedig csatlakoztam hozzá.
-Köszi.
-Tudod...-szólalt meg kis idő múlva.- Mindig is erről álmodtam. Arról, hogy majd sztár leszek, hogy a lányok elolvadnak egyetlen pillantásomtól...
-És ezt el is érted.-piszkálgattam a tortámat.
-Nem.-nézett rám. Én is ránéztem. Göndör haja az arcába hullott. Tekintete kicsit ködös volt az elfogyasztott alkoholtól.-Egy lány... Egy lány van-mutatott az ég felé villájával-aki sokat jelent... és én számára semmit. Tudod milyen érzés ez?-kérdezte.
-Tudom Harry. Éreztem már hasonlót. De nem vagy közömbös számomra.-ráztam meg a fejem.- Hisz te lettél... Te a barátom vagy.
Felszisszent. Bekapott egy falatot a tortájából.
-Kár hogy Niall nem szeret osztozkodni.-nevetett fel. Elmosolyodtam és felé nyújtottam a kezem.
-Tudod, hogy nagyon szeretlek, ugye?-összekulcsoltam ujjainkat.
-Én is téged.-mosolygott rám.-Talán jobban mint kellene.-kacsintott.-Megyek iszom még pár pohárral.
-Inkább maradj és józanodj ki...-tanácsoltam.-Legalább addig míg megeszem a tortám.-isteni volt. Pont a kedvencem, Feketeerdő. Lassan megettem az édességet majd a fiú segítségével visszamentem a házba. Niall már maga elé fogta az egész tortát és úgy evett míg a többiek táncoltak.
-Ne malackodj, vagy legalább hagyj nekem is!-gurultam a Szöszivel szemben az asztalhoz. Felém nyújtott egy falatot. lenyaltam a villáról a habot. Niall nagyot nyelt majd a következő falatot is nekem adta.
-Szeretnélek most azonnal megcsókolni.-tört ki hirtelen. Épp egy meggyről nyalogattam le a habot, de megálltam. Kihívóan Niall-re néztem és egy picit oldalra fordítottam a fejem. Ezen mozdulat közben tekintetem találkozott Harrry-ével.
-Ne most.-súgtam.- Majd ha kettesben leszünk.
Niall beletörődőn bólintott.
Mire megettük a tortát már mindenki eléggé jól érezte magát.
-Jáááátszuunk!-könyörgött Louis.-Légyszi, légyszi!-ugrált körbe. Christie odaszaladt a DJ pulthoz. Valamit mondott Zayn-nek mire ő lehalkította a zenét.
- Lou kérésére  játszunk egy kicsit!
-Most jön a feketeleves...-sóhajtott fel Harry ahogy Tommo húzni kezdte.
-Mi folyik itt.
-Drágám, te vagy az első aki élőben röhöghet végig egy igazi "Spin the Harry"-t...-nevetett a Szöszi. Lou már felvette szokott póker arcát és azon tanakodott kik legyenek a versenyzők. Pillantása rám tévedt és szinte láttam ahogy kigyúl a villanykörte a feje fölött.
- Hello Louis Tomlinson vagyok és ez itt a Spiiiin the Harry! Mai versenyzőink pedig Lexy Stoooone és Niall Horaaan! Nyugi még csak próbálok.-nevetett Lou ijedt tekintetemet látva.-Hol a kamera?
-Kamera?-hangom egy oktávval megemelkedett.-Lesz kamera is?
-Naná bébi! Úgy az igazi!-Harry rám kacsintott miközben Zayn a kanapéra pakolta a lapokat amiken a kérdések álltak. Hazza leült és csendben várakozott. Én egy kicsit ideges lettem.
-Így nem videózhattok le.-intettem a melegítőmre. Niall gyorsan megcsókolt, hogy ne tudjak mást mondani.
-Jó leszel.-bizonygatta. Mikor elkészült a terep én oda gurultam ahová Tommo mondta, hogy menjek. Mély levegőt vettem.
-Mindenkitől teljes csendet kérnék!-szólalt meg Christie és elindította a kamerát. Aprót biccentett mire Louis megszólalt.
-Hello mindenki! Louis "The Tommo" Tomlinson vagyok, igen igen ez a szexi srác itt a kamera előtt.-mutatott végig magán Lou.- Na ki találjátok mennyi az idő? Pont annyi, hogy itt az ideje a "Spin the Harry"-nek... Lássuk csak.-a füléhez nyúlt mintha ott lenne a fülese.- A szobában Zayn készíti föl Harry-t. Nos Zayn, hogy állunk?
A kamera Zayn-re irányult aki a kanapé mögött állt.
-Harry keményen koncentrál. Nagyon magabiztos.
-Oké, oké. Pörgesd meg!-mutatta Louis az ujjával. És Hazza pörgött.- Egyébként itt van még velünk a One Direction szőkesége Niall Horan és ellenfele a csábos, ám alacsony növésű hölgy Lexy Stone.
A fogamat csikorgattam. Legszívesebben bokán rúgtam volna Lou-t.-Ohh! Harry megállt. Na mi a téma Zayn?
-A téma...-Harry sokáig húzta a választ.-... Nem más mint kísértések.
-Okéjj!-Tommo ránk nézett.-Tehát kísértések. Kezdjük Törpillával!-fapofát vágva nézett rám.-Kísértések, Csillagom. Az első kérdés: Zayn-től, ha választanod kéne valakit a bandából, aki nem Niall, ki lenne az? És miért?
-Harry..mert kedves srác.
-Ühmmm nem, nem hinném, hogy ez a jó válasz. Következő kérdés valami Liam-től. Ha megtámadna minket egy Grizzly elbuknánk "véletlen" a lábadban, hogy menekülj?
-Nem, nem hinném.-ráztam meg a fejem. alig bírtam ki, hogy ne nevessek Lou arc kifejezésén.
-A harmadik kérdést Christie küldte. Szóval, ha bárki lehetnél a világon ki lennél az? És miért? Ki? És miért?-hangsúlyozta Louis.
-Khmm. Louis Tomlinson, mert baromi dögös.
-Én?-nevetett Lou kacéran.-Azt hiszem helyes a válasz. Következő kérdés Hope-tól jött. Mi volt a legérzelgősebb jelenet amin bőgtél? Nem kapcsolódik a témához, de tetszik a kérdés! Nos?
-Uhh hát mikor Louis kiesett az xFactorból...
-Szomorú vagyok!-imitált sírást a srác.-Elfogadom a válaszod. A következő kérdés Niall Horan-től jött azt szeretné tudni, hogy...-csipogni kezdett az óra.-Sajnálom, lejárt az időd. Jól játszottál. Niall kérlek.
Odébb gurultam helyet hagyva a Szöszinek.
-Szóval szépfiú, az első kérdés! Harry-től: Melyikünk haja kéne? Haj, vágod? Kié?
-Harryé mert nagyon...göndör.-vont vállat Niall.
-Azt hiszem nem ez a jó válasz.-túrt a hajába Louis.-Következő. Zayn-től. Ha megváltoztathatnád a neved, mi lenne az?
-Max Power.-vigyorgott Niall.
-Érdekes. Na mindegy. Kövi. Liam-től. Ha lehetne szuper erőd mi lenne az?
-Mmm a gyorsaság.-csettintett Niall.
-Nem a legjobb, de megteszi. Ezt a kérdést egy nagyon szexis pasas küldte, a neve Louis... Szóval a kérdés a következő. Kivel randiznál a bandából?
-Zayn-nel mert ő olyan cuki!
-Yesss!-suttogta Zayn.
-Neeem. Ezt nem fogadhatom el. Lépjünk tovább. Hope kérdése, Ha bármit megtehetnél a világon, mi lenne az?
-Vennék egy Nando's-t és átnevezném Nialldo's-nak.-felelt Niall habozás nélkül.
-Különös. Ez a kérdés Christie-től jött. Azt szeretné tudni...-az óra ismét megszólalt.-Óóó lejárt az idő. Kár. Na de gyerünk, tudjuk meg ki a győztes.- Louis a füléhez nyúlt. Majd Niall felé fordult.
-Nem te.-veregette meg a vállát majd felém nézett.-És nem is te, hanem Payne Liiiaaam!-rántotta maga mellé az említett srácot. Liam ugrálni kezdett örömében. Csalódott képet vágtam és Niall-el együtt búslakodtunk.
-Oké! Ennyi volt mára a Spiin the Harry! Ha tetszett NE gyertek vissza! Louis voltam.-kacsintott a srác majd Christie leállította a kamerát...


10 megjegyzés: