Köszönöm *-*

2012. július 1., vasárnap

megérkezett az 5 . rész is ! olvassátok és írjatok véleményt ! :))


5. Érdekes reggel 
(Lexy szemszöge)
Hajnalban felriadtam. Kinézve az ablakon megláttam a sötét esőfelhőket. Távol voltak, de sejtésem szerint felénk tartottak. Le mentem a konyhába, mert nem tudtam vissza aludni. Lefelé menet benéztem Niall szobájába. Szétvetett tagokkal, félig lelógva az ágyról szunyókált akár egy kisfiú. Elmosolyodtam. Szívem megtellt melegséggel. Halkan becsuktam az ajtót és lementem. Harry már lent volt. Valamit kavargatott egy serpenyőben. Amint beléptem tátva maradt a szám. A fiú anyaszült meztelenül főzött.
-Harry te mi a sz*rt csinálsz?-szakadt ki belőlem a kérdés. Riadtan a serpenyőért nyúlt, hogy eltakarja valamivel magát. Mivel rájött, hogy nem szeretné magát megfosztani férfiasságától a forró fém által így csak elmosolyodott.
-Csirkét. Kérsz?-zöld szeme vidáman megvillant. Cseppet sem érezte magát zavarban. Bár mi tagadás, elég szép látvány volt.
-Az jó lenne, köszi. Finom illata van.-tértem magamhoz. Azt a formás feneket...-gondolataimnak nem tudtam parancsolni. Lelültem egy székre a pultnál.
-Mi az oka, hogy ilyen korán fent vagy?- kérdezte miközben az ételt egy tányérra helyezte.
-Nem tudtam aludni.-vontam vállat-Na és te?
-Én sem. Így lejöttem. Jól aludtál?
-Nem igazán. Niall járt a fejemben.
Hazza letette elém az egyik tányért.
-Miért?
-A tegnapi miatt. Nem szeretném megbántani. Ez csodás!-sóhajtottam az első falatok után.
-Szerintem ha haragudott is, már nem... Köszönöm, ez a specialitásom.
-Remélem. Ma el akar menni valahova.
-Ohh, akkor nem haragszik. Remélem összejön.-lehajtott fejjel turkált villájával az ételben. Göndör fürtjei az arcába hullottak.
-Valami baj van?
-Semmi, csak elgondolkodtam.-nézett rám mosolyogva. A tekintete azonban nem ezt tükrözte. Léptek neszét hallottuk mire mindketten az ajtó felé fordultunk. A Szöszi lépett be kócosan, álmos tekintettel. Nagyot nyújtózott, megvakarta a hasát majd a hűtő felé vette az irányt.
-Bemutatom a reggeli Niallt.-hajolt közelebb Harry.-Ilyenkor még nem érdemes hozzá szólni. Majd ha evett valamit... Nézd csak.-intett fejével az elemzett alany felé.- Látod azt a határozottságot amivel vadászik. Halálos.-Niall épp ekkor vett ki valamit. Megszaglászta, vállat vont majd beleharapott.-Kifinomult szaglásával már méterekről megérzi a süti szagát. Féltve őrzi táplálékát, vigyázz!-intett óvva. Nem sok hiányzott, hogy fel ne kuncogjak.- És most az itatóhoz megy.-jósolta Hazza. Úgy is lett. Niall töltött magának egy pohár vizet és egy hajtásra kiitta. Nyújtózott egyet majd felénk fordult.
-Jó reggelt!-köszönt mosolyogva. Egyenesen hozzám lépett és egy forró csókkal tette édessé a reggelt. Elcsórt egy falat csirkét és leült a mellettem levő székre.
-Szia.-feleltünk.
-Mi a helyzet?-kérdezte Harry és adott Niallnek is egy tányérral a csirkéből.
-Köszönöm. Szép időnk van.-szólt irónikusan amint égzengést hallott.
-Úgy biz'.
-Nemsokára indulunk.-nézett felém miközben bekapott egy falatot.-Te meddig akarsz itt pucérkodni?! Lassan mindenki felkel!
-Problémád van Horan?-Hazza elvigyorodott és magunkra hagyott minket. Niall befejezte az evést, pont amikor Zayn is megjelent. Ő szintén kócos és álmos volt. Öltözete is megegyezett a Szösziével. Morgott valamit a reggelről majd eltűnt a hűtőben.
-Megetted a sütimet?!-fordult Niall felé morcosan.
-Meg.-válaszolt az Ír minden bűntudattól mentesen.
-Gyere inkább, Harry csinált reggelit.-inviátltam.
Liam szabályosan beesett a konyhába.
-Melyik idióta hagyta a küszöbön a papucsát?!-szisszent fel fájdalmasan. Mindhárman a lábunkra néztünk. Az én egyik lábamról hiányzott a mamusz. Nem is vettem észre, hogy elhagytam.
-Nagyon sajnálom!-ugrottam közelebb, hogy felsegítsem.
-Ohh, semmi baj!-mosolygott mikor rájött ki volt a tettes.-Nem történt semmi!-Feltápászkodott és leült közénk. Niall leesett a székről úgy nevetett.
- Mi folyik itt?- Louis és Christie egyszerre jöttek be. Ők is leültek. Nemsokára Harry is megérkezett. Addigra felkapartuk Szöszit a földről. A házat megtöltötte a beszéd és a friss étel csodálatos illata. Valaki bekapcsolta a rádiót. Mikor felcsendült az Up All Night mindenki felpattant és táncolni kezdett a zene ütemére. A szám végetértével nem szűnt meg a hangulat. Tánccal kezdtük ezt a viharos reggelt...

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó és érdekes mikor lesz fennt a következő rész? =))

    VálaszTörlés
  2. nagyon helyes ezen a képen :DD

    VálaszTörlés
  3. Még nemtudom mikor lesz fent a következő .. télleg helyes ezen a képen . :))

    VálaszTörlés
  4. félisten Harold !!! :oo
    következőt :$!

    VálaszTörlés
  5. Helló! Nekem is van egy blogom (Igaz, Zayn-es...). http://wherehaveyoubeen1d.blogspot.hu/ Akinek van kedve, nézzen be! ;) Köszi!

    VálaszTörlés
  6. Kérlek a blogotokat ne itt hirdessétek, köszi. Vagy legalább kérjetek engedélyt előtte -_-"

    VálaszTörlés