Köszönöm *-*

2012. július 28., szombat

Megérkezett a 15. rész. Még mindig várom a feliratkozókat :P Jó olvasást :D Komizzatok ;)


15.  Mi folyik itt?
(Harry szemszöge)
Még mindig fáradt voltam ahogy reggel felébredtem. Fájó homlokomra szorítottam a kezem. A seb lüktetett tenyerem alatt. Kikászálódtam az ágyamból és szédelegve az ablakhoz támolyogtam. Rájöttem mi ébresztett fel. A szokatlanul erős napsütés. Pedig egész hétre viharokat jósoltak. Most mégis minden ragyogott és üde zöld volt. Kinyitottam az ablakom, hogy szellőzzön a szoba. Csörgött a mobilom, anyu hívott. Reméltem nem Pussy-val van baj, mert azt nem élném túl...
-Szia anya!-szóltam a telefonba.
-Szia Harry, csak gondoltam felhívlak. Mi újság?
-Semmi különös, megvagyunk. Minden jó. Jó ez a kis kikapcsolódás.-mosolyogtam magamban.-Mi a helyzet otthon?
-Ohh, Pussy már nagyon hiányol. Egyfolytában csak az ajtó körül járkál. Tudod milyenek a macskák. De biztos, hogy minden rendben? Olyan más a hangod...
-Minden oké, csak kicsit álmos vagyok.-hazudtam.-Semmi bajom anyu, tényleg!
-Rendben kicsim!-nem volt túl meggyőzött a hangja, de annyiban hagyta. Közben már lefelé indultam a lépcsőn.
-Adnád nekem egy kicsit azt a kis szőrgolyót?-kérdeztem.
-Persze. Gyere cica, Harry az.
Ismét elmosolyodtam ahogy meghallottam Pussy halk nyávogását.
-Szia kicsikém!-gagyogtam akárha Lux-hoz beszélnék.-Hogy van az én kis drágaságom?-hallottam ahogy dorombolni kezd. Lexy kérdőn nézett rám, ahogy beléptem a konyhába.-Jajj gyönyörűségem, te is hiányzol nekem!
-Valószínüleg Pussy-hoz a macskájához beszél.-súgta oda Niall Lexynek.
Bólintottam és a telefont a fülemhez szorítva kinyitottam a hűtő ajtót.
-Nemsokára találkozunk kiscicám, addig is légy jó! És ne szedd szét a kanapét! Szeretlek!-a cicus nyávogott egyet majd újra anyukám volt a vonalban.
-Látnod kellett volna! Ahogy nézte a telefont miközben beszéltél neki...
-El tudom képzelni. Most le kell tennem, de majd még beszélünk, rendben?
-Rendben kicsim. Légy jó! Szia.
-Szia anya.-letettem és megcsináltam magamnak a reggelit. Próbáltam nem odafigyelni a párocskára akik játszadozva az étellel egymást etették tőlem pár méterre. Inkább büszkének kellett volna lennem Niall-re ehelyett itt morgolódok mint egy zsémbes öregember! Kimentem, hogy behozzam a postát. Az újság és egy levél Niall-nek. Befelé menet átnyújtottam neki a levelet és leültem egy fotelba az újsággal. Lex odaült mellém a karfára, hogy ő is lássa. Az újság felett felpillantva láttam, hogy Niall arckifejezése megváltozik. A papírt amit olvasott gyorsan a zsebébe gyűrte és bekapcsolta a Tv-t.
-Holnapig el kell utaznom New York-ba.-szólalt meg egy kis idő után.
-Miért?-Lexy abba hagyta az olvasást és az Írre nézett.
-Meghívtak valami partyra, de csak engem. Ez fura.-vont vállat.-Pedig általában Minket hívnak.
-Ohh értem.-bólintott a lány csalódottan és visszafordult az olvasáshoz. Vetettem egy rosszalló pillantást Niall-re és én is folytattam az olvasást.
-Kitöltjük a keresztrejtvényt?-kérdezte Lexy reménykedve.
-Hozok tollat.-az egyik fiókban találtam is. Azzal visszamentem a lányhoz és közös erővel nekiláttunk.
-Mi Magyarország fővárosa...-gondolkodtam.-Ja, megvan! Bukarest!
-Neeem, nem. Budapest.-javított ki Lexy.
-Biztos?
-Hé! Csak tudom már a saját országom fővárosát!  Ne vitatkozz! Írd be.
-Oké-oké. Értettem főnök.-kacskaringós írásom már sok helyen virított a papíron. Jól összedolgoztunk. Amit ő nem tudott az nekem ment amit én nem tudtam az neki ment.-Slow közepe...-kocogtattam meg az állam a tollal.
-L-O.-válaszolt Lex mintha ez olyan magától értetődő lenne. És helyes volt. Időközben Zayn is megjelent és reggeli után nézett. Liam ép telefonált ahogy előmászott barlangjából.
-Én is szeretlek kicsim! Nem én jobban! Én jobban.-kuncogott.-Rendben, szia.-letette és felénk fordult.-Szép, jó reggelt mindenkinek!-mosolygott kedvesen. Sejtettem, hogy már egy ideje fent van... Senki sem lehet ilyen vidám ébredés után pár perccel.
-Szia-köszöntünk szinte egyszerre.
-Harry!-Liam leült a fotel másik karfájára.-Hogy van a fejed?
-Köszi, már jobban Doktor Úr.-mosolyogtam.
-Ennek örülök. Louis és Christie még alszik? Észrevettétek, hogy mostanában mennyit vannak együtt? Lexy, tudsz valamit?-minden szempár a lányra szegeződött aki zavarában  a vállát vonogatta.
-Majd kiderül...-felelt.
Egyszerre morrantunk fel csalódottan. Niall észrevétlenül elhagyta a szobát.
-Eddy merre van?-nézett körbe Zayn.
-Mikor utoljára láttam éppen Christie szobájába tartott.-felelt Liam.
-Megyek megnézem.-osont ki Lexy én pedig Niall után mentem.
A lépcsőn ült a ház mögött és telefonált. Nem vett észre.
-...Ezt te nem érted! Kérlek figyelj! Nem, ezt most nem hozhatjuk össze, van egy kis bökkenő. Van valaki... Nem nem tenném!... Nem, megőrültél?! Figyelj, mindent elmondok holnap, oké?...
Nagyon nem tetszett nekem ez a beszélgetés. Azért csak tovább füleltem.
-... Rendben akkor holnap... Rendben, szia...
Gyorsan vissza surrantam a házba. -Nem rám tartozik a beszélgetés!-korholtam magam miközben felkocogtam a szobámba. A napot semmittevéssel töltöttem, ami igazán jól esett. Délután kivittem Niall-t a reptérre.
-Ne csinálj semmi hülyeséget!-kértem miközben átnyújtottam neki a csomagját. Lejjebb tolta orrán a méretes napszemüveget, amivel az arcát takarta a rajongók elől, és kérdő pillantást vetett rám.
-Nem fogok.-felelte majd elbúcsúzott. Néztem ahogy felszáll a gépe aztán haza mentem.
Lexy ép vadul birkózott Eddyvel míg Zayn fotókat készített. Egyet kettejükről majd húszat saját magáról. Liam és Louis Christie-t üldözték egy tejszínhabos flakonnal.
-Segííts!-könyörgött Christie és a karomba kapaszkodva próbált megállni. Lou nem lassított és nekem ütközve egy marék habot nyomott az arcomba. Liam is becsapódott aminek következtében mind a négyen elterültünk a földön.
-A pizza finom kecsappal.-állapította meg Louis mély meggyőződéssel.
-Szerintem a mancsod a mellemen van.-felelt Christie.
-Szerintem meg ráestem egy cipőre.-kontráztam ficánkolva. A hátamba fúródó tárgy kellemetlenül nyomott.
-Kicsi a rakás!-hallottam Zayn kiáltását amit követően a súly még nagyobb lett rajtam.
-Nagyot kíván!-ugrott Lexy is. Eddy mellém kocogott és elkezdte nyalogatni az arcom.
-Fuujj! Ne! Eddy! Fejezd be!-prüszköltem a vakarcsra.-Köpd ki! Fujj!- morogtam ahogy megharapta az orrom.
Lexy volt olyan kedves hogy felkapta a kiskutyát és eltávolította az arcom elől. Hálás pillantást vetettem rá majd lelöktem magamról a srácokat.
-Egy órára megyek el és ti ekkora kupit csaptok?!-szidtam őket akár a gyerekeket.-Liam. Lou tessék eltakarítani a tejszínhabot. Zayn, úgy látom Eddy megtisztelt minket azzal a sárga tócsával, tudod hol a felmosó rongy...
-Igen apu.-morogták egyszerre és megcsinálták amit mondtam. Valamelyik lány elkapott hátulról és egy adag tejszínhabot dörzsölt az arcomba meg a hajamba.
-Imádom a hajadat!-hallottam Lexy kuncogását a hátam mögül. Futásnak eredt fel a lépcsőn én pedig utána vetettem magam. Berontott a szobájába. Én utána. Át akart ugrani az ágyán de beakadt a lába és rázuhant az ágyra. Ráugrottam az ágyra úgy, hogy a két térdem a csípőjének két oldalán volt. Egyik kezemmel lefogtam a csuklóját míg a másikkal habot manővereztem az arca felé.
-Ne! Kérlek ne!-könyörgött.-Csak azt a kezedet ne!- Közelebb hajoltam és összedörzsöltem az arcunkat.
-Nem a kezem volt.-kuncogtam ravaszul.
-Ez csalás!
-Szerelemben háborúban mindent lehet.-vontam vállat és a maradék tejszínhabot is az arcába dörzsöltem. Eleresztettem és felkeltem az ágyról. Elégedetten sétáltam ki a szobából.
-Még nem végeztünk Styles! Még nem végeztünk!-kiáltott utánam Lexy. Az ajtóban nagy meglepetés ért ugyanis Liam egy újabb adag habot nyomott az arcomba. Ráadásul Zayn fotózott. Egy marék habot felé dobtam.
-Hé!-félreugrott és nevetve fotózott tovább.
Louis alattomosan hátba támadott és a nyakamba nyomta a tejszínhabot. Kikaptam a kezéből a flakont és gonosz támadásra indultam. Liam halkan kuncogva ült egy szobanövény mögött a nappaliban. -Vajon azt hitte, nem veszem észre?-gondoltam miközben odaosontam.
-Szia Liam.-súgtam a fülébe és az inge alá nyomtam a ragacsos édességet. Lányos sikoltással ugrott fel és eliszkolt a konyha irányába. Utána mentem. Gumimacik zápora zúdult rám amint beléptem. Christie és Liam közös erővel hajigáltak.
-Jelentés a bázisra!-kiáltott Liam az emelet felé.
-Itt a bázis!-kiáltott vissza Louis és Lexy egyszerre.
-Fogy a muníció!-sikoltott fel Christie.
-Zayn!-kiáltottam fel. A fekete hajú szépfiú már rohant is.
-Harry?-kukucskált be.
-Segíts!-dobtam neki oda egy flakon tejszínhabot.
-DJ Malik harcra kész!-ugrott mellém. Egymásnak vetettük a hátunkat és úgy fújtuk a ragacsot a támadókra.
-Túl sokan vannak, főnök!-súgta Zayn egy kis idő múlva.-Elvesztünk.
-Soha nem adom fel!-kiáltottam. Oda araszoltunk a hűtőhöz és én kivettem egy kis tortát. Egy szeletet Zayn-nek adtam egyet pedig én indítottam útnak. Lexy-t céloztam, de ő lebukott és így Christie-t találta telibe a lövedék. A csoki szétkenődött az arcán. Zayn bombája Liam tarkóján kötött ki aki ép ki akart slisszolni a konyhából.
-Oké, oké!-emelte fel Louis a kezét.-Győztetek! Harry és Zayn a győztes!
-Ezzazz!-lepacsiztunk Zayn-nel és elfeleztük a maradék tortát. Eddy csak állt az ajtóban és kiskutya szemei értetlenül meredtek ránk.
-"Emberek"-gondolhatta.-"Ki érti őket..."-majd hátat fordított és elkocogott.
Mind a hatan ragacsosak voltunk és maszatosak. A ház romokban hevert. Mindenhol tejszínhab a padlón. A konyha volt a legszörnyűbb. Gumimaci holttestek hevertek minden felé. A torta maradványai mint egy tank roncsai hevertek a földön. Közös erővel nekiláttunk a takarításnak. Louis feleszegette a macikat, Christie nekiállt felmosni a habot. Zayn a torta éppen maradt részeit tüntette el a gyomrában míg Liam Lexy hajából húzgálta ki a macikatonák tetemeit. Eddy a folyosót vette kezelésbe és felnyalogatta a habot amit talált. Én letakarítottam a pultot meg a szekrényeket amit a csata hevében össze maszatoltunk. Eszembe jutott az xFactor-os idő... Amikor majdnem felgyújtottuk a házat egy félresikerült pizza sütési akció keretében. Mikor befejeztük én még maradtam és a mosogatónál állva próbáltam kivadászni a gumimacikat göndör fürtjeim közül. Lexy odajött hozzám.
-Várj-nevetett-, segítek.
Kirázott a hideg ahogy a hajamba túrt. Egy macit nekem adott egyet pedig ő evett meg. Csikizett ahogy végigszántotta fürtjeimet.
-Kész is van.
-Köszönöm.
-Semmiség. Azt hiszem megyek, letusolok és lefekszem aludni. Jó éjt Harry.-mosolygott rám.
-Jó éjt.-mosolyogtam vissza. Jómagam is követtem a példáját és most boldogan tértem nyugovóra.


11 megjegyzés:

  1. nagyon jóó!! :D "szerintem a mancsod a mellemen van" :P kedven rész! :Pjöhetnének naponta a részek! :))

    VálaszTörlés
  2. :DD már nem nagyon tudok mit mondani a "Tök jó"-n, meg a "Király"-on kívül, de mivel komizni is kell, ezért kapsz egy nagy smiley-t. :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész is nagyon jó!!! Siess a kövivel!! =))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a nagy smiley-t :P Örülök, hogy tetszik. Amint meglesz a 10 feliratkozóm, sűrűbben fognak jönni a részek ;)

    VálaszTörlés
  5. vegyük úgy szerintem hogy megvan :))

    VálaszTörlés
  6. na ez aztán volt valami harc/csata :D :D :D :D nagyon jó lett :$$ már várom a kövit.na meg persze h Niall-nek hova kellett mennie :)

    VálaszTörlés
  7. Jujj ez oltári jó lett. :))
    Mikor jön a kövi rész???

    VálaszTörlés
  8. jajj imádom , csak ennyit tudok mondani , már várom a kövit :)ügyi vagy

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóóó!ááhh mi történt Naill-al??^^ siess s kövi résszel!*-*

    VálaszTörlés
  10. Szerintem Niallnek van egy másik csaja...Nem tudom, megérzés :P Bocsi ha lelőttem a poént.:/

    VálaszTörlés