Köszönöm *-*

2012. július 15., vasárnap

Itt a 8 . rész ! olvassátok , kommenteljetek ! :"D


8. A randi 2
(Niall szemszöge)
Figyeltem Lexyt ahogy nagy öszponosítással próbál rájönni, hogyan is működik a gitárom. Ócska trükk volt, tudom, de bevállt. Közel lehettem hozzá. Bőrének finom illata bizsergette az érzékeimet. Órákig tudtam volna nézni ahogy a gitárt viszgálja. Homlokán megjelent egy ránc ahogy összevonta szemöldökét. Segélykérőn rám pillantott.
-Várj, megmutatom.-leültem egy hintaszékbe és intettem neki, hogy jöjjön közelebb. Megpaskoltam a combom, jelezvén hol a számára kiválasztott hely. Megvártam míg elfészkelődik az ölemben majd kettőnk elé fogtam a hangszert. Ujjait a megfelelő helyre igazítottam.
-Finoman-súgtam neki-, ujjbeggyel.-megpendítettem a húrt. Kicsit hamiskás volt így igazítottam a fogásunkon és újra próbálkoztam. Ezúttal sikerült a megfelelő hangot eltalálni. Lexy hozzám simult és halk, elégedett mormogást hallatott akár egy kiscica. Elkezdtem játszani a Moments című dalt. Halkan dúdoltam hozzá a szöveget.
-Annyira szeretem a hangodat halgatni.-szólalt meg a lány egy kis idő múlva.
-Köszönöm.-félretettem a gitárt és elkezdtem ringatni magunkat a székkel. Lexy valamit motyogott a csillagokról majd kibújt az ölelésemből és kisétált a szabad ég alá. Hirtelen ötlettől vezérelve fogtam egy pokrócot majd kimentem hozzá. Leterítettem és mindketten ráfeküdtünk. A fejünk pont egymás mellett volt.
-Mire gondolsz most?-kérdeztem egy idő után.
-Kettőnkre. Arra, hogy mi történik velünk, hogy ez mennyire hihetetlen...
-Miért?-összekulcsoltam ujjainkat és cirógatni kezdtem a kezét.
-Először is, sosem hittem volna, hogy eljutok Írországba, azt meg pláne nem, hogy Írországban Veled fogok találkozni. Én az egyszerű lány és Te a nagyszerű fiú...
-Pedig itt vagy és én is. És te vagy a nagyszerű.-mosolyogtam. Oldalra fordította a fejét, hogy rám tudjon nézni. Vöröses haján megcsillant a holdfény. Én is felé fordultam. Elvarázsolt zöldes színű szeme. Ha sokáig néztem észrevettem benne valami mély szomorúságot. Talán pont ettől volt olyan ellenállhatatlan. Néztem az árnyakat amint kirajzolták arcának finom vonalát. Pillantásom az ajkára tévedt. Keskeny felsőajak és valamivel teltebb alsó. Abban a pillanatban írtó szexinek találtam. Öntudatlanul is közelebb csúsztam hozzá mígnem már csak centikre volt a szája. Eszembe villant a Pókember fejjel lefelé történő csókja.
-Mond Lexy, csókolóztál már a Pókemberrel?
-Még nem.-ekkor megcsókoltam. Már értettem miért jött be MJ-nek ez a formáció. Nekem is nagyon tetszett. Finoman ízlelgettük egymást. Nyelvemmel végigsimítottam az alsó ajkát. Válaszként ő finoman beleharapott a nyelvem hegyébe. Esni kezdett az eső. Gyorsan felugrottunk, megszakítva a csókot és berohantunk a házba.
-Mehet a filmezés?-kérdezte miközben odadobott nekem is egy törölközőt amit abban a pillanatban hozott. Pár másodperc alatt bőrig áztunk odakint.
-Előbb egy forró zuhany, mit szólsz hozzá?
-Jó, de ne less!-bement a fürdőszobába, felkattintotta a villanyt és nekilátott levetkőzni. Én is utánna mentem. Addigra már megszabadult vizes pulcsijától. Az ázott trikó teljesen rátapadt a testére.
-Segítsek?
-Nem kell!-méregetett. Megpróbálta lehúzni a farmerját, de az is úgy rátapadt, hogy pár perc kínlódás után megadóan felsóhajtott és leült a kád szélére. Letérdeltem elé és finoman kibontogattam a nadrágból, vigyázva hogy ne húzza a bőrét a nedves anyag. A pólót is levettem róla majd mindet felakasztottam a szárítóra.
-Így ni! A bugyiddal és a melltartóval megbirkózol?
-Majd megoldom!-biccentett.-Kifelé!
-De miért?-adtam az ártatlant. Közben én is levetkőztem mert a vizes ruha kényelmetlen súllyal húzott lefelé.-Elférünk ketten is a zuhany alatt...-mutatóujjamat beakasztottam a bugyiának derekába és közelebb húztam magamhoz.-Vagy talán félsz?
-Én ugyan nem!-hátatfordított és kikapcsolta a melltartóját. Leejtette a földre majd a bugyijától is megszabadult. Vérem már ezer fokon száguldott ereimben. Lehunytam a szemem, hogy valahogy magamhoz térjek, de így csak még rosszabb volt. Én nem tudtam eltitkolni a vágyamat.-Jössz, vagy mi lesz?-szólt ki a zuhanyzóbol. Le sem mertem nézni, elég volt éreznem, hogy kezd szűkké válni a boxerom.
-Nekem, izé... Van egy kis problémám, ha érted mire célzok. Inkább addig csinálok valami vacsorát míg te végzel...
-Nagyfiú vagy már Niall, légy férfi és gyere szépen! Nem fogok lesni.-kuncogott. Szörnyen zavarba jöttem. Fogalmam sem volt mit tegyek. Nem tudtam meggátolni, hogy kívánjam viszont tudtam úriemberként viselkedni. Levettem az alsónadrágomat és beléptem a lány mellé. Igyekeztem háttal állni neki. Természetesen minden, a fürdéshez használatos eszköz, az ő oldalán volt.
-Ne szégyenlősködj már!-morrant fel Lexy ahogy igyekeztem elérni a szappant anélkül, hogy felé fordultam volna. Öntött egy keveset a tenyerébe majd beszappanozta a hátamat és a vállamat.-Nem foglak megenni.
Kellemes borzongás futott végig a gerincemen ahogy simogató keze a mellkasomra ért. Felsóhajtottam és felé fordultam. A szemembe nézett majd elmosolyodott. Közben megmosta a felkaromat, már a tenyeremnél tartott. Észrevettem valamit a jobbkezén. A csuklóján körbe valami írás volt. Magyarul, úgyhogy nem tudtam elolvasni.
-Ezt eddig nem is vettem észre.-szólaltam meg kis idő múlva.-Hihetetlen. Mit jelent?
-Ohh, ezek ti vagytok.-mosolygott.- Ír, Kevin, Göndör haj, Mi történik? és Teknősök...
-Ezek tényleg mi vagyunk.
Reméltem, hogy nem fájt neki túlságosan. Elzártam a vizet, fogtam két törülközőt és az egyiket neki nyújtottam. Ami nálam maradt azt a derekamra csavartam majd a háloszobába mentem másik ruháért. Mivel Lexy nem tudta, hogy ide jövünk ezért Christie-t kértem meg, hogy pakoljon pár szükséges holmit. A szexis fehérnemű amit találtam megintcsak felizgatta a fantáziám. Leültem az ágyra kezemben az apró csipkés holmival. Kellett pár perc, hogy összeszedjem magam. Ennyire még nem kívántam meg semmit. Még Harry sültjét sem! pedig az nagy hatással van rám. Fejcsóválva kipillantottam az ablakon. Az ég haragosan feketéllett, eltűntek a csillagok. A komor feketeséget néha-néha megtörte egy fényes villanás amit hatalmas morajlás követett. Szép kis vihar. Közben eldöntöttem melyik filmet nézzük meg. Rémálom az Elm utcában.
Megtörölköztem és felhúztam egy boxert majd fogtam Lexy ruháit és a fürdőbe vittem.
-Itt van néhány...-kezdtem de elakadt a szavam. Lexy nem volt a helyiségben. A konyha felé indultam. Mikor kiléptem volna az ajtón megjelent a lány. Mindketten felkiáltottunk ilyedtünkben.
-Ezt többet ne csináld!-kértem a szívemre szorított kézzel.
-Bocsánat. Téged kerestelek. Olyan sokáig el voltál, hogy már azt hittem valami bajod esett.
-Elgondolkodtam, itt van pár ruha, én megyek és csinálok vacsorát.-kisomfordáltam a konyhába és benéztem a hűtőbe. Hálát adtam Hazza eszéért. Ott volt egy tál sajtos makaróni. Kivettem és beraktam a mikróba. Elgondolkodva figyeltem a forgó edényt. Ábrándozásomból a csilingelés ébresztett fel. Kivettem a tálat és két tányérra tettem a tésztát.
-Jó illatok.-sóhajtott fel Lexy ahogy belépett. Leült egy székre a kis asztalnál én pedig elé tettem az egyik tányért. Leültem vele szemben és csendben enni kezdtünk...

14 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett ezis :$ már nagyon várom a következőt :$iszonyatosan nagyon jól tudsz blogot írni <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Én csak ma kezdtem a blogodat..és nagyon tetszik.!*----*
    Gyorsan rakd a kövi részt.!:D♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon örülök hogy tetszik !! :D nemsokára fent lesz ! :DD

    VálaszTörlés
  4. Mikor?? Már nagyon vároom.!*-*

    VálaszTörlés
  5. hamar a kövit.:DD nagyon tetszik a blogod.:)♥

    VálaszTörlés
  6. holnap jön a következő ! :D köszönöm az elismerést nagyon aranyosak vagytok ^_^♥

    VálaszTörlés
  7. egy kérdés,mikorra várható holnap a következő rész??alig várom h jöjjön a kövi része ;) ^_^♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. délelőtt vagy olyan 1-2 óra felé ! :D ♥

    VálaszTörlés
  9. rendben ;) azonnal olvasni fogom ;) még egy kérdés:egy picivel nem lehetne hosszabb??nem azért,nem kötelező csak kérdezem??

    VálaszTörlés
  10. nemtudom .. szerintem maradnak ilyenek a részek . azért jönnek kétnaponta ! :DD

    VálaszTörlés
  11. szia Maráczi Barbara Alexandra. mit szólsz hozzá ha ezt az egészet egy fiú is olvassa? két óra alatt elolvastam 8 részt

    VálaszTörlés
  12. Ó te jó ég!-ezt szólom hozzá! Remélem tetszett :) És kíváncsivá tettél! Ki vagy te? Lehet, hogy ismerlek? :)

    VálaszTörlés