Köszönöm *-*

2012. július 22., vasárnap

Itt a 12. is! olvassátok és írjatok kommenteket! :))


12. Hazatérés
(Niall szemszöge)
Lexy még aludt mikor felébredtem. Nem mertem mozdulni, nehogy felébresszem. Egyik lábát átvetette a csípőmön, karjai a mellkasomat ölelték. Forró lélegzete a nyakamat súrolta. Az én kezem a csípőjén pihent. Másik karom a fejének szolgált párnát. Az ajkamba haraptam ahogy csípőjét az enyémnek dörzsölte. Kis híjja volt, hogy nem nyögtem fel. Csak reménykedtem, hogy nem ébred fel. Mert akkor érezné mennyire kívánom. Jeges zuhanyra lett volna szükségem, de sürgősen.
-Niall...-motyogta.-Niall...
Először azt hittem, hogy felébredt, de rájöttem, hogy álmában beszél.
-Itt vagyok.-súgtam halkan.
-Niall, félek...
Azt hittem, hogy a filmre céloz amit este néztünk.
-Ne félj. Csak egy film volt.
-El fogsz tűnni...-folytatta.-Niall...
Szemhéjja megremegett majd kinyitotta a szemét. Szomorú tekintettel nézett fel rám.
-Mit álmodtál?-kérdeztem.
-Semmit... Nem emlékszem, de rossz volt!
Lágyan megcsókoltam majd egyre éhesebben. Ujjaimat a selymes hajzuhatagba temettem. Csípőm akaratlanul is megrándult. Arrébb gurultunk az ágyon így Lexy fölé kerekedtem. Megtámaszkodtam a párnán. Halk, állati morgásom engem is meglepett. Lehúztam a lányról a vékony pólót és félredobtam. Körme a hátamba vájt ahogy végigcirógattam a testét. Csípőjét megemelve az enyémnek feszítette. Keze végigsiklott le a hátamon majd vissza fel a vállamig. A szemébe néztem és döntöttem. Akartam őt. Lecsúsztattam a kezem a derekára majd le a bugyijához és óvatosan húzni kezdem lefelé. Mindkettőnket megkínozva ezzel.
-Kérlek!-nyögött fel. Lehajoltam és megcsókoltam. Ajkunk vad csatát vívott egymással. Bőröm alatt remegtek az izmok a visszatartott energiától. Olyan volt mintha egy szelidíthetetlen musztángot akartam volna lekötözni. Vagy mint egy tornádó ami mindkettőnket elsodor. Feladtam a gátakat és mélyen beléhatoltam. Mintha sasok szárnyalltak volna a testemben. Szabadnak éreztem magam. Újból megcsókoltam Lexyt.
-Niall...-suttogta halkan. Megborzongtam a hangjától. Pillantása végigsiklott az arcomon majd megállapodott a szememnél.-Niall...-lehunyta a szemét és mélyet sóhajtott. Hirtelen a fagyi jutott eszembe. Olyanok voltunk mint a csoki és az eper. Különböztünk, most mégis úgy olvadtunk egybe akár két forró fém. A tenger átcsapott a fejünk felett és csak sodródtunk a hullámokkal... Aztán elült a vihar és ott maradtunk ketten. Felfrissülve az élménytől, nyugodtan és boldogan... és éhesen.-tettem hozzá mikor meghallottam mekkorát kordult a gyomrom.
-Szép kis ébresztő...-motyogta Lexy amint meg tudott szólalni.
-Nem emlékszem, hogy ellenkeztél volna.-emlékeztettem.
-Most viccelsz? Ez ellen tiltakozni? Valahogy lehetetlen.-mosolygott a gyomrom pedig ismét felmordult.- Úgy hallom valaki éhes... Eszünk?
-Együnk.-lemásztam róla és felvettem egy zöld " I'm Irish" feliratú pólót meg egy kék farmert. Lexy fehér trikót húzott "I Love Niall Horan"-felirattal és egy csőfarmert.
-Megölöm Christiet.-motyogta amint a pólót felvette.
-Nekem teszik.
 A konyhába érve kissé elkomorodtam, eszembe jutott a tegnap esti hülyeségem.
-Még egyszer bocsánat a tegnapiért...-hajtottam le a fejem.
-Semmi baj. Talán én álltam rosszul a dolgokhoz.-vont vállat a lány miközben kipakolta a hűtőböl az ennivalót.-Nem kellett volna túlreagálnom ezt az ügyet.
-Teljesen jogos volt amit mondtál csak tudod attól félek, hogy tönkre megy ami köztünk kezd kialakulni. A rajongók és az újságírók sok mindenre képesek... És ez olyan törékeny dolog. Még csak most ismerjük meg egymást, nem szívesen vetnélek a kamerák elé.
-Majd kitalálunk valamit.-adott egy puszit és nekiállt enni. Csatlakoztam hozzá, de közben már hívtam Harry-t. Barátom a második csöngés után felvette.
-Halló?-szólt bele álmosan.
-Felébresztettelek? Ne haragudj! Mikor tudnál értünk jönni?
- Két óra és ott vagyok.-morogta.
-Rendben, köszi és mégegyszer bocsi.-bűnbánó hangom hallatán felnevetett.
-Semmiség. Akkor nemsokára. Szia.
-Oké, szia.-letettem és Lexy felé fordultam.-Még van két óránk.
-Az klassz.
-Mondd, énekelnél nekem?-kértem. Annyira kíváncsi voltam a hangjára.
-Hogy mi?-vonta fel a szemöldökét.
-Kérlek. Csak egy dalt! Lehet magyar is.
-Ez fájni fog!-vont vállat és énekelni kezdett:

" Most azt hiszed nem tudok semmit,
És te oly sok helyen jártál mert elvitt a hajó.
De hogy lehet, hogy én, ilyen tudatlan szegény
Megértem azt is amire nincs szó... nincsen szó...

Most minden föld a tiéd, hogyha rálépsz
Hisz élettelen s birtokodba száll.
Én ismerem a fűt, a fát, a forrást
Minden él, minden érez csoda vár...

Mondd, mért hiszed, hogy nincs más, csak az ember?
És értelmetlen mint hogy másként él.
Ha lábnyomába lépsz egy idegennek
Látod azt mit nem hittél, hogy nem hittél.

Sűrű éjjeken a farkasdal a Holdról szól
A vadmacska a párja után sír.
És ha énekelsz, hát véled zúg a hegység
Közben eléd hordja színeit a szél... közben eléd hordja színeit a szél...

Jöjj, kergetőzzünk ősi, szűk csapáson,
Jöjj, néked nyújtja száz kincsét a föld,
Jöjj, hemperegj egy gazdagabb világban,
Haszon nincs, minden néked nyújt gyönyört.

A zápor és a folyó édes testvér.
A gémek és a vidra jó barát
És összetartó minden ami itt él
Körül járunk és a lángunk égig ér...

Égig érnek a platánok,
Soha ki ne vágd!
Akkor megtudod...

Csak úgy érted, hogy a farkasdal a Holdról szól
Ha rézbőrü és fehér összeáll
És együtt énekelünk mind a hegyek hangján
Közben ezer színnel kápráztat a szél.

Akkor néked él a föld
És csak néked tündököl
Amíg élsz
Ezernyi színnel száll a szél..."

 Fogalmam sem volt miről beszél. Bár nem minden szót értettem, fölismertem a dalt és nagyon tetszett.
-Ez tetszik.
-Most viccelsz?
-Nem! Tényleg tetszik.
-Hát nem vagyok egy Xfactor, de... mit mondtál? Te becsavarodtál Horan, ha ez neked tetszik!
-Na! Ne légy ilyen negatív! Inkább adj ennem asszony!-kuncogtam.
-Elmehetsz te a... Itt van.-nyújtott át egy megpakolt tálcát. Hálásan elvettem és befaltam a tartalmát. Miután végeztem magamhoz húztam Lexyt és gyors csókot lehelltem ajkára.
-Köszönöm.-elegedtem és leültem a kanapéra. Ő mellém ült és hozzám bújt. Úgy igazodtam, hogy a gitáromat a karomba tudjam venni, de tőle se kelljen elhúzódnom. Lehajoltam a füléhez és énekelni kezdtem:
"If I was your boyfriend, I'd never let you go
I can take you places you ain't never been before
Baby take a chance or you'll never ever know
I got money in my hands that I'd really like to blow...
Swag swag swag, on you
Chillin by the fire while we eatin' fondue
I dunno about me but I know about you
So say hello to falsetto in three two...
-bekapcsolódott a gitár is-
I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you...
If I was your boyfriend, never let you go
Kepp on my arm girl, you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go,
I'd never let you go...
Láttam ahogy megcsillan a szemében a felismerés. Folytattam a rappet.
Tell me what you like, yeah, tell me what you don't
I could be your Buzz Lightyear fly across the globe
I don't never wanna fight, yeah, you already know
I am, ma a make you shine bright like you're laying in the snow...
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend
You culd be my girlfriend until the world ens
Make you dance do a spin and a twirl and
Voice goin crazy on this hook like a whirl wind...
Swaggie
I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you...
If I was your boyfriend, never let you go
Kepp on my arm girl, you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go,
I'd never let you go...
So give me a chance, cause you're all I need girl
Spend week whit your boy I'll be calling you my girlfriend...
If I was your man, I'd never leave you girl
I just want to love you, and treat you right...
If I was your boyfriend, never let you go
Kepp on my arm girl, you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go,
I'd never let you go...
Na na na, na na na, na na na
Ya girl, na na na, na na na, na na na ey
If I was your boyfriend...
-Te megőrültél! Ez majdnem jobb volt mint Justin előadásában... Miért nem rappernek mentél? Nagyon jó hozzá a hangod!
-Akkor ki lenne a One Direction kakukktojása?-mosolyogtam. Letámasztottam a gitáromat a kanapé mellé és magamhoz húztam Lexyt...

7 megjegyzés:

  1. :$$ ez nagyon jó lett ^^ várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Áháá...*-* hozd gyorsan a kövit!=))

    VálaszTörlés
  3. Reméltem, hogy nem okozok csalódást... Hétfő este, vagy Kedden jön a kövi. Majd még kitalálom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem h minél hamarabb *-* alig várom h folytasd :$

      Törlés
  4. aranyos pár:)).
    jöhet a következő:$$.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm mindenkinek :D Holnap este jön a következő, ha nem jön közbe semmi:)

      Törlés