Köszönöm *-*

2012. július 26., csütörtök

A 14. rész is megszületett :) Meg szeretném kérni a rendszeres olvasóimat, hogy iratkozzanak fel a webhelyre( a lap alján). Csak, hogy tudjam, mégis hányan vagyunk :) Jó olvasást, komikat :P puszi


14. Red Haired Mary
(Lexy szemszöge)
Chiristie segített kipakolni a cuccaimat.
-Ez?-vonta fel a szemöldökét ahogy előhalászta szakadt alsóneműmet.-Nagyon úgy fest, mintha letépték volna.
Zavaromban elpirultam. Kikaptam a kezéből a fehérneműt és félreraktam.
-Na mesélj csak!
-Mit mondjak?-adtam a hülyét.
-Lexy! Mindent, vágod?! Mindent tudni akarok! Milyen? Mekkora? Jól mozog?
-Hééé!-nevettem fel és elmeséltem neki a történteket. Az éneklős résznél felsóhajtott.
-De cuki.-mosolygott.-És még?
-Hát aztán jött Hazza, tudod, értünk. Aztán a többit már te is tudod magadtól.
-Olyan jó, neked! Kezdtek összejönni.-elpakoltuk a maradék ruhát.
-Hát igen-mondtam épp egy pólót hajtogatva.-, de meddig lesz ez így? Meddig elégszik meg velem? Mikor un majd meg?
-Megunni?! Te becsavarodtál?
-Nem, csak reálisan nézem a dolgokat.-vontam vállat. Ez volt a legnagyobb rém álmom.
-Louis megcsókolt.-tört ki barátnőm. Barna szemében vidámság szikrázott.
-Nem mondod?-hangom egy oktávval megemelkedett a meglepetéstől.-És milyen volt? Jó? Mikor? Hol?
- Nagyon jó volt! Tegnap éjjel, kint a kertben.
-Jajj ez olyan romantikus! Összejöttök?
-Nem tudom Lex, ez az ügy olyan zavaros. Lou csak akkor közelít amikor kettesben vagyunk, amúgy meg tök átlagosan viselkedik.-vont vállat szomorúan.
-Biztos még nem mer nyilvánosan lépni, majd fog!
-Remélem neked lesz igazad.
Zayn kopogás nélkül lépett be az ajtón.
-Hé! És ha épp pucér lettem volna?- kiáltottam fel.
-Akkor lett volna pár jó pillanatom.-vont vállat.- Megyünk a Félszemű Rókába. Öltözzetek!
-A hova?-kérdeztük egyszerre.
-A Félszemű Rókába. Egy kocsma nem messze. Titkos törzs hely. Siessetek.-azzal el is tűnt.
-Megyek, felkapok valamit.-Christie elment, magamra maradtam. Kinyitottam a szekrényem és végignéztem a ruhákon. Egy fekete cső farmert választottam fehér trikóval ami azt hirdette, hogy szeretem Jim Carry-t. Ami igaz is volt. Hozzá a kék magassarkúmat húztam, de aztán rájöttem, hogy abban majdnem magasabb vagyok Niall-nél ezért gyorsan lecseréltem a kék sport cipőmre. Kihúztam a szemem egy szem ceruzával majd kifestettem a szempillámat  és kész is voltam. Megpördültem a tükör előtt majd átszaladtam Christie-hez. A lány egy kék szoknyát vett fel a fehér magassarkújával amit úgy irigyeltem. Egy kék meg egy fehér blúz közt hezitált
-Vedd fel ezt!-dobtam neki oda az a fölsőt amit tőlem kapott karácsonyra. Egy spagettipántos top volt "I Love BooBear"-felirattal.
-Meghülyültél? Ezt?
-Miért ne?
-Végtére is.-vont vállat és gyorsan belebújt a ruhadarabba. Felvitt némi sminket majd lerohantunk a földszintre. Niall és Liam már ott voltak. Niall fehér izompólót húzott fekete farmerrel és Nike cipővel kiegészítésképp fekete baseball sapkával ami úgy nézett ki mintha egy rapper fejéről szedték volna le míg Liam  világosbarna szövetnadrágot húzott hozzá lila cipzáros pulcsival és egy lila sportcipővel. Zayn is befutott. Egy sötétbarna szövetnadrágot viselt, sötétbordó, iskolai egyenruhára emlékeztető kötött pulcsival. Alatta a szürke ing rejtőzöttLouis is megjelent.
-Harry nem jön, azt mondta fáradt.-vont vállat. Ő fekete-fehér csíkos pólót viselt kék farmerral és fehér tornacipővel.
-Akkor mind megvagyunk?-Liam végignézett a társaságon és bólintott.-Remek. Eddy Harrynél van.
-Hazza megtűri azt a vakarcsot?- Zayn szemöldöke a haját súrolta.
-Kénytelen, mert nincs aki figyeljen rá és nem szeretném ha megrágná a cipőm.-felelt Lou.
-Rendben. Induljunk.
Gyalog mentünk mivel a szórakozóhely csak pár saroknyira volt. Niall útközben megfogta a kezemet. Kellemes illata beférkőzött az orromba.
-Remélem van még abból a sörből amit múltkor ittunk.-Zayn összedörzsölte a kezeit. Liam felnevetett.
-Ohh igen! Az finom.-helyeselt.
Louis és Christie halkan beszélgettek, kicsit lemaradva tőlünk. Niall magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt mikor az ajtóba értünk.
-Jól fogod érezni magad!-ígérte miközben benyitott a régi kő épületbe. Odabent a helyiség olyan volt mintha még a középkorban lennénk. A falakon fáklyák szolgáltatták a fényt. Régi, hatalmas fa asztalok mellett üldögéltek öregek és fiatalok egyaránt.
-Missy néni!-Niall elengedte a kezem és megölelt egy termetes vöröshajú asszonyságot.
-Niall, mi szél hozott erre? Látom a barátaidat is magaddal hoztad!-a hölgy erős Ír akcentussal beszélt. Barátsásgosan nézett ránk.-Ki ez a bájos kis teremtés?-intett felém. Zavarba jöttem és elpirultam.
-Ő Lexy a... párom.-felelt Niall mosolyogva.-Ő pedig Christie.-intett barátnőm felé.-A többieket pedig már ismeri.
-Ohh igen.-a hölgy ismét elmosolyodott.-És a kis Harryt hol hagytátok?
Sejtettem, hogy nem most vannak itt először. Senki nem ugrott fel, hogy autógrammot kérjen, vagy egy közös fotót.
-Harry sajnos megbetegedett.-vont vállat Louis.-Nem tudott eljönni.
-No sebaj!-intett az asszonyság.-Majd legközelebb. Liam!-kiáltott fel.-Olyan kis sovány vagy! Többet kéne enned! De neked is te Horan gyerek!
Zayn kuncogni kezdett.
-Eszik az eleget.-motyogta a bajsza alatt.
- Mivel szolgálhatok a fiataloknak?-vette fel kocsmáros szerepét a nő.
-Van még abból a sörböl amit a múltkor tetszett adni?-Zayn kölyökkutyaszemeket meresztve nézte a hölgyet.
-Persze fiatalember.
-Akkor abból kérnénk hat korsóval. Én fizetek.-vállalta fel Niall.- Remélem bírod a piát, mert ez nem valami olcsó vacak amiben alig van alkohol.-súgta oda nekem.
-Majdcsak megbírkózom vele.-biccentettem. Leültünk egy asztalhoz. Nemsokára az italok is megérkeztek. Kikerekedett szemmel bámultam az óriási korsóra. Még abban sem voltam biztos, hogy meg tudom emelni, nemhogy megigyam a tartalmát... Christie-vel összenéztünk és mindketten elmosolyodtunk. Niall magasba emelte a saját iatalát és felkiáltott.
-Slainte!
Az egész kocsma viszhangozta a kiáltását. Kortyoltam egyet a hűs sörből. Valóban elég erős volt.
-Akkor ti most jártok?-kérdezte Louis hirtelen és felénk nézett.
-Nahát haver! Időben kapcsoltál.-paskolta meg Liam kedvesen Tommo vállát. Niall-el összenéztünk. Tulajdonképpen ezt még mi sem tisztáztuk.
-Mi nem...-kezdtem bele, de a Szöszi lecsapta a korsót az asztalra ahogy felcsendült egy Ír dal.
-A Red Haired Mary.-kiáltott fel.-Gyerünk táncolni!-Megragadta a kezemet és kihúzott a táncparkettre. A ritmus teljesen lázba hozta. Megpörgetett és szorosan magához húzott. Zayn magával húzta Christie-t és bekapcsolódtak a táncba. Liam és Louis egymásra néztek majd nevetve csatlakoztak. Niall pörgetett és forgatott. Hatalmasakat kurjantott és irtó hangosan nevettünk. Rekedtes Ír akcentussal énekelt a vörös hajú lányról aki meghódította a férfiak szívét. A dal végetértével le akartam ülni, de Niall visszarántott.
-Ennyivel nem szabadulsz! Ez a Spainish Lady. Erre táncolni kell!-újra kezdődött a vad pörgés és forgás majd a Szöszi steptánc szólója következett. Végül kecsesen meghajolt előttem. Cseppet sem zavarta, hogy az egész társaság minket nézett.
-Őrült vagy!-kacagtam ahogy kibillentett az egyensúlyomból és megcsókolt.
-Bravó, bravó!-tapsolt valaki mögöttünk és gúnyos hangon éljenzett. Niall megfordult és úgy állt, hogy eltakarjon engem az idegen elől.
-Mit akarsz itt Kyle?-ellenséges hangja egyáltalán nem hasonlított arra a hangra amivel az előbb még oly' vidáman énekelt.
-Ohh, csak benéztem Mr Nagymenő. Talán zavar?
-Ami azt illeti...- megfogtam Niall csuklóját mert el akart indulni a vörös hajú fiú felé.
-Niall hagyd!-kértem.
-Helló bébi!-kacsintott rám a Kyle-nak nevezett srác. Borzas vörös hajába szántott ujjaival és megnyerőnek szánt mosolyt villantott rám.
-Őt hagyd ki ebből! Sőt, szállj le rólunk!-Niall felém fordult.-Gyere üljünk le.
Visszaültünk az asztalhoz ám a fiú nem tágított.
-Most bezzeg megfutamodsz te beképzelt kis...
-Hé!-Liam felmordult és haragos tekintetet vetett Kyle-ra.-Hagyj minket nyugodni!
-Te ebbe ne szólj bele! Ugyan olyan nagyképű kis sztárutánzat vagy mint Horan!-a fiú megfogta Niall sörét és a Szöszi arcába locsolta. Több se kellett Niallnak. Felpattant és behúzott egyet Kyle-nak.
-Hé fiúk!-kiáltottam fel. Megrémülve felugrottam a helyemről, hogy közéjük álljak. Szerencsére Missy néni közbelépett és elrángatta onnan Kyle-t.
-Azt hiszem jobb lesz ha szépen hazamész Kyle.-terelte a vöröshajú srácot az ajtó felé.
-Még nem végeztünk Horan!-vetette oda Kyle miközben kitessékelték az ajtón.
-Hozok egy másik sört.-szólt oda a hölgy miközben elhaladt mellettünk visszafelé.
-Nem szükséges.-feleltem és odaadtam Niall-nek a maradék sörömet. Közben letöröltem az arcát. Kék szeme csillogott a haragtól. Arca immár a méregtől pirult ki és nem a jókedvtől.
-Nem igaz, hogy nem lehet egy estét kellemesen eltölteni anélkül, hogy valami bezavarna!-morgolódott és lehúzta egy hajtása a sört.
-Mehetünk?-Zayn is dühösnek tűnt. Louis és Christie már felálltak. Liam morcosan bámulta az aranyszínü folyadékot a korsójában. Nagyot sóhajtott és egy húzóra kiitta a maradék italt majd ő is felállt.
-Mehetünk.-biccentett. Niall pár bankjegyet dobott az asztalra.
-További szép estét!-búcsúztunk és elhagytuk a szórakozóhelyet. Útközben a csillagos eget néztem és egyszer majdnem el is estem, de Niall elkapott. Nem tudtam betelni a milliárd égitest látványával...
Talán félúton járhattunk mikor Kyle lépett elénk az árnyékból pár haverjával. Niall azonnal maga mögé tolt míg Louis ugyanezt tette Christie-vel. Liam úgy helyezkedett, hogy a másik oldalról védjen míg Zayn hasonlóképp tett Lou mellett.
-Megint itt vagy?-Niall tett egy lépést előre.
-És elhoztam még pár barátomat.
-Legalább a lányokat hagyd ki belőle!-kérte Liam.
-Ohh akkor mi lesz az élvezet ha laposra verünk titeket?-kuncogott Kyle, rám pillantott. Kihúztam magam és Niall mellé léptem.
-Ahhoz nekem is lesz egy-két szavam.-feleltem dacosan. A Kyle melletti srác felnevetett és felém lendült. Igazi melák volt. Kitértem az útjából és kirúgtam a lábait. Hangos puffanással, szitkozódva terült el a betonon. Mikor fel akart állni Zayn leütötte. Valószínüleg elájult.
-Bocsi.-vontam vállat. Liam elismerően mosolygott. Kyle előre ugrott és Niall-nek esett. Ökle keményen puffant a Szöszi gyomrában amitől az kétrét görnyedt. Christie is támadásba lendült. Oldalra táncolva elvonta az egyik srác figyelmét és gonosz módon teljes erőből herén rúgta. Piszkos módszer volt, de átkozottul hatékony. A fiú elterült a földön. Őt Louis ütötte ki végleg. Az utolsó támadó Liam-nek maradt. Közben Niall is felülkerekedett Kyle-on. Liam boxtudását bevetve kényszerítette meghátrálásra ellenfelét.
-Még nincs vége!-Kyle kiköpött és sántítva eloldalgott cimboráival együtt.
Adrenalinnal felfűtött vérrel tettük meg a maradék utat hazáig.
-Ezt, ügyesen csináltad.-súgta oda nekem Liam.
-Köszi. Thaiboxoztam pár évig.
-Az király.-adott egy pacsit.
-Ne haragudjatok, hogy tönkretettem az estéteket!-szólalt meg Niall ahogy beértünk a házba.
-Áhh, inkább csak érdekessé tetted!-vont vállat Zayn. Ásított egyet. Látszott rajta, hogy kimerült.-Jóéjt!-motyogta és elindult felfelé.
-Jóéjt.-mindenki elbúcsúzott és ment a saját szobájába.
Mikor minden elcsendesedett átosontam Niall-hez. Vízcsobogást hallottam a fürdőszobábol úgyhogy arrafelé vettem az irányt. Niall a tusolóban ült, fejét a térdére támasztva. Észre sem vette, hogy beléptem.
-Niall...-szólítottam meg halkan. Felnézett és pillantása találkozott az enyémmel. Dühös volt és szomorú.
-Most nem vagyok valami jó társaság.-motyogta. Észrevettem egy zúzódást az állán.
-Az a mocsok.-sziszegtem dühösen. Levetkőztem és leültem a Szöszi mellé. Finoman megfogtam az állát és úgy fordítottam, hogy lássam a sebet. Elrántotta a fejét és félrenézett.
-Csak egy karcolás!-morogta. Jobbnak láttam nem firtatni a dolgot. Felálltam és kiléptem a víz alól.
-Hát jó.-vontam vállat.-Duzzogd ki magad, tudod hol találsz meg ha végeztél.-megtörölköztem és visszamentem a saját szobámba. Felvettem a pizsomám és lefeküdtem az ágyba. Nemsokára elnyomott az álom...
Valamikor este, nyílt az ajtó és egy alak osont be. Elhúzta a takarót és becsúszott mellém az ágyba. Felé fordultam és hozzábújva aludtam tovább. Az illata és közelsége elfeledtette velem a nemrég történteket...

11 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy nektek is úgy adja-e ki mint nekem, hogy Zayn viseletét kihúzza és csak akkor lehet elolvasni ha kijelölöd azt a szövegrészt?

    VálaszTörlés
  2. nem nagyon gond,ellehet olvasni,és ez a lényeg ;) nagyon jó lett várom már a folytatását :$$

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is szupi lett..siess a kövivel!! =)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :) Szombat délelőtt jön a kövi :)

    VálaszTörlés
  5. Ez is nagyon jó lett! Csak így tovább! Várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi! :) Holnap, mikor felkelek már hozom is! :P

    VálaszTörlés
  7. imáádom:$♥.
    várom a következőt:).

    VálaszTörlés
  8. Jó rész volt :) Már csak 2 feliratkozó kell, legyen meg hamar!!:)

    VálaszTörlés