Köszönöm *-*

2013. július 25., csütörtök

Sziasztok!! Úgy döntöttem, hogy most egy darabig nem érdekel, hogy hány kommentet hagytok, mert tudom, hogy aki értékeli a munkám az mindig hagy pár sort a részeknél és nem kell neki könyörögnöm, hogy mondjon már valamit. Tehát annak aki eddig is rendszeresen kommentelt annak nagyon szépen köszönöm, hogy méltányolja a munkámat, ezzel erőt adva a további fejezetek írásához. :) Na, feleslegesen nem fecsegek itt! A lényeg, hogy ti döntitek el, hogy akartok-e kommentelni, a részeket pedig akkor fogom hozni ha úgy látom, hogy érdemes hoznom. (EZ NEM FENYEGETÉS VAGY ILYESMI, csak szólok, hogy ne érjen senkit váratlanul!) Jó szórakozást ehhez a részhez is ! Puszii ♥ :*

Christina Perri-Jar of Hearts
Bárcsak ne lettem volna ott, mikor először csókolóztunk,
Mert megtörted minden ígéreted,
És most visszajöttél,
De nem fogsz visszakapni engem....
80. Talán...
(Harry szemszöge)
Repülőre szálltunk, hogy visszatérhessünk Londonba. Félrevonultam a többiektől. Magányra vágytam, vagy inkább csak arra, hogy ne legyek teher. Egy darabig csak néztem ki az ablakon majd lepillantottam a kezemre. A könyökhajlatom teli volt lilás foltokkal. A csuklómon sebek halmaza éktelenkedett. Lehunytam a szememet. Teljesen tönkreteszem magam, de nem számít...-gondolkodtam. A belső zsebemből elővettem egy kis csomagot. Már alig éreztem amikor a tűt az erembe böktem. Lehunyt szemmel élveztem ahogy az anyag lassan elkeveredik a szervezetemben. Nem húztam ki a tűt, nem volt fontos számomra. Nyílt a kabin ajtaja. -Francba! Elfelejtettem bezárni!-bosszankodtam. Bár végtére is oly' mindegy volt, hogy ki jön...
Fél szememet kinyitottam. Lexy volt az. A kezében egy fél üveg Jack Daniels. Az arca enyhén elsápadt ahogy a karomra nézett. Gonosz módon azt akartam, hogy szenvedjen. Azt akartam, hogy azt érezze amit én. A magaménak akartam. Nem akartam többet titkolózni, ha csak egy pillanatra is, az enyémnek akartam tudni.
-A többiek?-lassan álltam fel. Kihúztam a tűt a karomból és az asztalra raktam.
-Elaludtak.-vont vállat a lány.
-Niall?-puhatolóztam tovább miközben közelebb léptem.
-Ő is.-bólintott értetlenül. Elléptem mellette és bezártam az ajtót. Visszafordultam hozzá. A tekintetem fel-le járt a testén. Egy lenge világosbarna ruhát viselt. Tökéletesen passzolt az alakjára. Az ajkamra diadalmas mosoly kúszott ahogy elé léptem.
-Mit csinálsz Harry?-megborzongtam ahogy kiejtette a nevem. Olyan ártatlan volt. Az ajkára néztem és elgondolkodtam. Vajon milyen lenne... Az arcára simítottam a tenyerem. Lehajoltam hozzá. A szeme kikerekedett, nem tudott mozdulni. Kissé oldalra biccentettem a fejem. Lassan csókoltam meg. Először csak finoman összeérintettem az ajkunkat majd szorosan összepréseltem. Lexy először tiltakozni próbált, de erősebb voltam nála. Végül feladta a küzdelmet. Nyelvemmel végigsimítottam az alsó ajkán bejutásért könyörögve. Megadta magát. A teste felém mozdult én pedig szorosan a karomba zártam. Ujjai göndör hajamba túrtak. Nyelvünk agresszív táncot járt. Ujjaim a csípőjébe vájtak. Minél közelebb akartam magamhoz tudni. Kitapogattam a ruhája cipzárját és lassan elkezdtem lehúzni. A hüvelykujjammal apró köröket rajzoltam közben a felszabadított bőrére. A ruha lecsúszott a földre. Megmarkoltam Lex fenekét és felemeltem. A csípőm köré fonta a lábait. Úgy éreztem megőrülök. Egyre többet és többet akartam belőle. Éreztem az alkohol ízét a nyelvén. Lefektettem a szőnyegre és fölé hajoltam. Végigcsókoltam a nyakát míg ő a vállamat és a hátamat simogatta. Egy mosollyal nyugtáztam, hogy elől-kapcsos melltartó van rajta. Két ujjal kipattintottam a zárat és a finom csipke alá simítottam a tenyerem. Közben tovább csókoltam a nyakát. Halkan felsóhajtott ahogy az ujjaim végigcirógatták kemény mellbimbóját.
-Nem kéne...-motyogta, de egy csókkal elhallgattattam. Közben végigsimítottam a hasán és megálltam a csípőjénél. Beakasztottam az ujjam a bugyijába és lassan lejjebb húztam. Éppen annyira emeltem meg, hogy be tudjam alá csúsztatni a kezem.
-Harry, nem...-kezdett el magyarázni, de hangja egy apró nyögésbe fulladt ahogy végigsimítottam a csiklóján. Szorosabban kapaszkodott a vállamba ahogy simogatni kezdtem.
-Teszik igaz?-a hangom a szokásosnál is rekedtebb volt ahogy orrommal végigsúroltam a nyakának érzékeny bőrét. A szemébe néztem. A vigyorom még szélesebbé vált ahogy láttam rajta az öröm hullámait.
-Most én jövök...-nem vártam a válaszára. Hasra fordítottam miközben lehúztam róla a bugyit. Ember feletti gyorsasággal kapcsoltam ki az övem, húztam le a sliccem és a boxerom.-Csak kicsit lesz kellemetlen...-kuncogtam ahogy a bejáratához pozicionáltam magam.
-Ne!-nyögött föl erőtlenül. Abban a pillanatban belé csusszantam. Felszisszent a fájdalomtól. Még így is szorított, hogy ennyire nedves volt. Nem vártam, mozogni kezdtem benne. Lehajtottam a fejem és csókot nyomtam a gerincére. Kicsit előrébb csúsztam, hogy még mélyebben benne lehessek.
-Sajnálom!-pusziltam meg a nyakát.-Nemsokára jobb lesz, ígérem!
Ujjai görcsösen markolták a szőnyeget. Az izmaim megfeszültek ahogy kényszerítettem magamat a lassabb tempóra. Nem akartam lassítani, a csípőm akaratlanul is durván mozdult előre. Hiába próbáltam finomabb lenni Lexy kedvéért, a testem nem engedelmeskedett. Forrón és hevesen toltam, néha-néha beleharapva a vállába és a nyakába. Csendes volt, csak néha nyögött föl egy mélyebb lökésnél. Mikor elfáradt a karom lassan rádőltem. Ez legalább némileg megakadályozott abban, hogy durva legyek. Még párat toltam rajta levezetésképp miután elélveztem...
Halványan kezdett eljutni a tudatomig, hogy gyakorlatilag be vagyok lőve és éppen megerőszakolok egy félrészeg lányt...
-Harry!-a hang a fejemből jött.-Harry ébredj!
Kipattantak a szemeim. Még mindig a fotelban ültem.
-Csak egy álom...-motyogtam magam elé. Felpillantva Liam arcával találtam szemben magam.
-Mindjárt hazaérünk.-mosolygott rám kedvesen.
-Kösz, hogy szóltál.-bólintottam.
-Nincs mit.-újra elmosolyodott majd magamra hagyott. Kibámultam az ablakon. Az álmom képei ugráltak a fejemben. Megborzongtam ahogy újra és újra elképzeltem amint lefektetem a szőnyegre. Az ajkam bizsergett a csókokra gondolva. Bárcsak megtehettem volna, hogy valóra váltom az álmom...

16 megjegyzés:

  1. Szegény Harry! :( Miért szenved ennyire szegény?! Remélem hamarosan jobban lesz! Imádom a blogod! Nagyon várom a kövi részt!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki tudja... Én is sajnálom szegényt :/ Köszönöm :) Már meg is van :D
      xx ♥

      Törlés
  2. Már azt hittem tényleg megteszik,de szerencsére csak egy álom volt.:))
    Nagyon jó rész lett (ismét).;)Várom a kövit! Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira borzalmas lett volna ha megteszik? :O Köszönöm :) xx ♥

      Törlés
  3. Drága Barbi!:)

    Eltűntem, de itt vagyok:3 Nem szabadultál meg tőlem:3
    El kell mondjam, egy időben azért nem olvastam a blogot, mert ugye kiköltöztünk, és erőm sem volt arra, hogy neki lássak a soroknak, hozzá téve, kedvem sem volt. Most viszont itt vagyok, és nem is tudom mit higgyek igazándiból.

    Mi történetesen itt ismerkedtünk meg, aztán folytattuk a csevegést facebook-on, amire már nem nagyon emlékszem, de a foszlányok meg vannak:3:D
    Nem tudom, hogy-hogy vagy az olvasóiddal kapcsolatban, de mint azt észrevettem nem rég, eléggé gyarapodtunk.
    Egy csomó részt kihagytam, nem olvastam el. Azt hiszem itt maradt abba az olvasásom, mikor Niall mondta Lexynek, hogy kezdjenek mindent elölről, és bemutatkozott neki Nialler:'S Fogalmam nincs, lehet keverem egy másik történettel:o A lényeg, hogy most már itt vagyok, és még mindig nem tudom, hogy mit is gondoljak:o
    Olyan nagyon rossz azt olvasni, hogy Hazza szenved, és most akármilyen bunkón hangzik, nem szeretem a tudatot, hogy Lexy Nialler mellett van:'S
    Mikor elkezdtem olvasni a blogot, Nialler volt a mindenem! Igaz, még most is nagyonnagyon szeretem, de valahogy mára már Harry az, aki ellopott teljesen. Mindegy, ez nem ide tartozik, persze, szerintem ez is közre játszik abban, hogy Hazza mellett szeretném látni a lányt, de ez ne befolyásoljon téged semmiben, főleg nem a történetedben!:)
    Fogalmam nincs, hogy mi lesz Niallervel, Lexyvel, Hazzval, de csak remélni tudom, hogy a végén mindenki boldog lesz:)
    Nos... egyenlőre nem tudok mit mondani, ennyi jutott eszembe, és az, hogy még mindig imádom a történetedet, és az idő elteltével szerintem sokat fejlődtél írás gyanánt!;)

    Nagyon várom már a következő részt, mint azt is, hogy végre kiderüljön, ki-kit szeret igazán, és hogy Nialler hogy viselné, ha Lexy lemondana róla, avagy Harold hogy viselné, ha Lexy szíve maradna Niallernél!:)

    P.S.: Mikor kommentet írunk, van az a kódos cucc, azt ha levennéd, nagyon megkönnyítenéd a komizók dolgát, és talán többen írnának!;) Személyes vélemény, azóta nekem is gyarapodtak nagyjából a kommentek!:)

    Nagy ölelés,
    ß♥ xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beccsu :D Nem tudtalak lerázni xD Jól emlékszel az az I. évad vége :) Hát Harry, Lexy és Niall mindig is komoly csomót alkottak és én is bízom benne, hogy végül sikerül mindannyiukat boldoggá varázsolnom :)
      Végül úgyis ki fog derülni minden :))
      A kódot tudod miért nem veszem le :)
      Puszi,
      Barbi xx♥

      Törlés
  4. Nagyon megijedtem, hogy erre képesek. Persze Harry miatt örültem, de olyan furi érzés volt. Szerencsére csak egy álom volt. ínagyon sajnálom Harry-t. Mint mindig ez a rész is nagyon jó lett. :DD Siess a következővel!! :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem ez az első eset, hogy Hazz fejében ilyen dolgok fordulnak meg :D Már itt is van az új rész :) xx ♥

      Törlés
  5. fú hallod most rohadtul megijedtem, hogy már megint mi lesz itt, aztán jött a csattanó :'D nagyon jóó lett :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett mint az összes többi! Imádom a blogodat! Kíváncsi vagyok a folytatásra! Siess a következő résszel! :) Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Viky :) Jól esik olvasni a kommentjeidet :) Már meg is hoztam a kövi részt :)) xx♥

      Törlés
  7. Pofám leszakadt a végénél... Azt hittem hogy ez tényleg megtörténik és úr isten Hazz + Lex és ááá!! Erre csak egy álom volt... Nagyon sajnálom Harryt, remélem azért ő is boldog lesz! :)
    LoLa♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett!!!:D szegény Harry mért nem lehet boldog?? gyorsan a kövit légyszívessssssss:DD Nóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóri :) Hát igazából, csak szegény Harry-nek ezt dobta a gép :/ Hoztam is :D xx♥

      Törlés