Köszönöm *-*

2013. július 8., hétfő

Sziasztok :) Azt hiszem ez a rész nagyon aranyosra sikerült, legalábbis részben... Történnek persze olyan dolgok is amik kicsit...szóval a való életet tükrözik... Remélem tetszeni fog nektek :) Komizzatok! A következő részt nemsokára hozom! Puszi ♥

One Direction-Everything About You
"Ahogyan érintesz, baby
Ahogyan csókolsz
Minden rólad szól..."
77. I ♥ You...
(Lexy szemszöge)
A srácok fel-alá rohangáltak a színfalak mögött. Lou az utolsó simításokat végezte a ruhákon és a frizurákon. Rám hárult a feladat, hogy vigyázzak Lux-ra. A csípőmre ültettem és kisétáltunk az aréna elé. Nem számítottam rá, hogy bárki is felismerhet így nyugodtan mentem ki a rajongók mellett egy parkba.
-Hinta.-követelte Lux és apró kezével a hinták felé mutatott.
-Hintázzunk?-mosolyogtam és beültettem az egyik bébihintába miután meggyőződtem róla, hogy nem vizes vagy piszkos. Lökni kezdtem. Baby Lux nevetése, mint mindig, most is kellemes borzongással töltött el. Imádtam azt a gyöngyöző kacagást. Felnéztem  egy pillanatra a kék égre. Alig voltak felhők. A hó apró pelyhekben hullott le.
-Az ott nem...?!-hallottam meg a kiáltást a hátam mögül.
-Úristen! De ő az! Lexy! Hé Lexy!
Kikaptam Lux-ot a hintából és egy szempillantásnyi idő alatt megfordultam. Pár lány volt az. Velem egy idősek lehettek. Hozzánk futottak.
-Te jó isten!-szólalt meg az egyik magas orrhangon. Magas volt, hosszú szőke hajjal.-És ÉRTED van úgy oda az én kis manóm?! Hát, hogy nézel ki?!-fintorgott. Hátrébb léptem egyet, de nem szólaltam semmit. Tisztában voltam vele, hogy igaza van.-A plasztikai sebészetről nem hallottál még te szerencsétlen?-kontrázott rá a másik is.-Mik ezek a hegek? Niall hogy tud így rád nézni?
-Szálljatok le rólam!-motyogtam miközben megpróbáltam ellépni mellettük. Abban bíztam, hogy talán békén hagynak minket.
-Azt hiszed jogod van Niall-el lenni? Vagy egyáltalán hozzászólni?!-a harmadik egy barna hajú, tipic plázamacska megragadta az egyik karomat. Karmai a húsomba vájtak.
-Állj le míg szépen mondom! Ha nem vennéd észre itt van a picur is!-sziszegtem könnyes szemekkel. A másik kezemmel szorosan öleltem Lux piciny testét. Nem értette mi történik.
-Fogd be te k*rva!-az egyik kikapta a kezemből Lux-ot és visszaültette a hintába míg a másik lekevert egy pofont. Égett az arcom az ütéstől. Éreztem ahogy emelkedik az adrenalin szintem. Az, hogy kikapták a kezemből a kislányt végleg megtöltötte azt a bizonyos poharat.-Szakadj le Niall-ről! Nálad ezerszer jobbat érdemel!-a szőke ismét meg akart ütni, de ekkor egy hatalmas kéz fonódott a csuklójára. Fellélegeztem ahogy felismertem a kusza tetoválásokat.
-Ezt most fejezzétek be!-Harry érdes hangja még mélyebb és morgásszerűbb lett a dühtől.-Semmi jogotok bántani Lexy-t!
A tekintete villámokat szórt ahogy magához húzott engem. A mellkasába fúrtam az arcom. Ahogy felemelte a kezét a hóna alatt kikukucskálva láttam, hogy Baby Lux elaludt a hintában. Legalább miatta nem kellett aggódnom.
-H-Harry...-dadogták zavarban.-Mi...mi csak...
-Tűnjetek el! Én a helyetekben elgondolkoznék a viselkedésemen! Nyomás!-az utolsó szót már majdnem kiáltotta. A mellkasa szabálytalanul emelkedett és süllyedt. Ebből leszűrtem, hogy fölidegesítette magát. A három lány sarkon fordult és elmenekültek. Ekkor engedtem utat a könnyeimnek.
-Semmi baj bébi!-simogatta Hazza a hátamat.-Már elmentek!-a vállamat sírás rázta. Tudtam, hogy igaza van a lányoknak, és Niall ezerszer jobbat érdemel...Tudtam, hogy csúnya vagyok...Mégis annyira fájt, hogy így a képembe vágják. Reszkettem mintha fáznék. Szorosan átöleltem a férfi derekát. Ujjaim görcsösen markolták fekete kabátjának szegélyét. Nehezen lélegeztem. Harry ölelő karjai valahogy biztonságot nyújtottak.
-Menjünk be, jó?-húzódott el egy picit, hogy az arcomra nézhessen. Zöld szemeiben aggodalmat véltem felfedezni. Most tiszta volt. Se drog, se pia. Csak Harry...Bólintottam mire óvatosan kivette Lux-ot a hintából, hogy fel ne ébredjen és vissza mentünk. Lux-ot odaadtuk Lou-nak az öltözőben. Amint Niall meglátott, egyből odarohant hozzánk.
-Hol voltál?-ölelt magához.-Úgy aggódtam!
-Volt egy kis probléma...de elintéztem.-közölte Hazza színtelen hangon majd magunkra hagyott minket. Megint visszaváltozott. Ugyanaz az érzéktelen arckifejezés. Hiányzott az én Harry-m. Az a Harry aki ebben a pillanatban is óvó tekintettel figyelne... Akit annyira nagyon szerettem...
-Mi történt veled?-Niall az állam alá rakta az ujját és felemelte az arcomat. Lehunytam a szemem mert ismét elő akartak törni a könnyek.
-Csak pár fan...-vonogattam a vállam. Nem volt szükség több szóra. Niall ragyogó kék tekintete haragos szürkévé vált. Szinte láttam ahogy elsötétül az arca. Hüvelykujjával gyengéden végigsimított az ütés helyén. A homlokán megjelent egy ránc. Biztosra vettem, hogy készül valamire.
-Annyira sajnálom!-puszilt meg finoman. Az ajka megfeszült az ajkamon. Puha volt és forró. Nyelvét finoman végigsimította az alsó ajkamon. Sóhajtva utat engedtem neki. Finoman puhatolózott, lágyan érintve az én nyelvemet. Imádtam a csókját. Most is, mint mindig, megborzongtam ahogy szorosan magához húzott és a hajamba temette ujjait.
-Nem bujkálunk többet!-morogta ahogy elhúzódott. Nem értettem mire céloz ezzel.
-Srácok kezdünk!-kiabált Paul. Niall gyorsan ismét megcsókolt majd felkapta a gitárját és a többiek nyomában a színpadra lépett. A fülemet hatalmas hangorkán töltötte be. Azt hittem megsüketülök.
-Sziasztok srácok!-szólalt meg Harry hangja. Olyan volt mintha körülöttem lenne, mindenhonnan ő szólt.-Nagyon örülünk, hogy eljöttetek ma este!
-Kérhetek egy nagy SHOTOUT-ot?-kotyogott közbe Louis. A tömeg egy emberként üvöltött fel. Elmosolyodtam és én is velük motyogtam "SHOTOUT". Még poénkodtak egy kicsit mielőtt énekelni kezdtek volna...A dalokat mind velük dúdoltam. A szívem hevesen dobogott. Úr isten! Itt vagyok egy One Direction koncerten. Hát nem erre vágytam mindig is?...Csakhogy én ennél többet kaptam, sokkal többet...Niall Horan-t...
Megborzongtam mikor meghallottam a Szöszi hangját.
-Sziasztok! Lenne egy kérésem! Fel szeretnék hívni egy lányt a színpadra...Kérlek ne kezdjetek őrjöngeni és dobálózni, oké?
-OKÉ!-kiabáltak vissza izgatottan.
-Lexy, kérlek idejönnél?-ledermedtek a lábaim. Egyszerűen úgy éreztem nem tudom megmozdítani őket. Teljesen lebénultam. Most nekem, ki kell mennem több száz sikoltozó rajongó elé?! Végül nagyot sóhajtottam és erőt vettem magamon. Lassú léptekkel indultam el. Ahogy kiléptem a fényre a tömeg egy része tapsolni kezdett és üvölteni. Alig láttam valamit az erős fénytől, hunyorognom kellett. Rengetegen voltak. Az egész stadion teli volt emberekkel.
-Nos hát...Akkor lenne itt egy nagy bejelentés is!-az Ír átsétált a színpadon és megfogta a kezem.
-Niall mit csinálsz?-húztam résnyire a szemem. Rám mosolygott.
-Biztosan sokat olvastátok már a pletykalapokban, hogy vajon mi lehet velünk, hát együtt vagyunk srácok...-folytatta anélkül, hogy figyelmet fordított volna a kérdésemre.- Ő az a lány akiért a szívem dobog...-magához húzott és megcsókolt nagyközönség előtt. Azt hittem leáll a szívem izgalmamban. A rajongók egy része dühösen kiabált a másik része pedig éljenezni és fütyülni kezdett. Szerencsére ők voltak többen.-És most szeretnék eljátszani neki egy dalt...-gitározni kezdett.
Tudod hogy mindig ott leszek neked
Engedd, hogy én legyek , akihez jöhetsz
Azért mondom ezt mert igaz
Csak mondd a nevem
És én jövök, jövök, jönni fogok

A világ másik végén, Nem számít
Ott leszek, ott leszek, ott leszek
Még mindig ezt érzem
Ez valami olyan amit meg kell csinálnom

Kérdezd meg miért akarom

Minden rólad szól, rólad, rólad
Minden amit teszel, teszel, teszel
Ahogyan érintesz, baby
Ahogyan csókolsz
Minden rólad szól, rólad, rólad
Ahogyan újnak érezteted
Mint mindenki, mi is
És nincs semmi más mit akarnék
Minden rólad szól, rólad, rólad
Minden amit teszel, teszel, teszel
Minden rólad szól

Igen, szeretem ahogy a szemeddel mosolyogsz
Más fiúk látnak, de rájönnek hogy az én szerelmem vagy
Ahogyan nevetsz eléred, hogy én is nevessek
Semmi vicces nincs benne mi mégis nevetünk

Minden perc mintha az utolsó dal lenne, csináljuk nagyon lassan
Felejtsd el az órát ahogy kattog
Még mindig ezt érzem
Ez valami olyan amit meg kell csinálnom
Kérdezd meg miért akarom

Minden rólad szól, rólad, rólad
Minden amit teszel, teszel, teszel
Ahogyan érintesz, baby
Ahogyan csókolsz
Minden rólad szól, rólad, rólad
Ahogyan újnak érezteted
Mint mindenki, mi is
És nincs semmi más mit akarnék
Minden rólad szól, rólad, rólad
Minden amit teszel, teszel, teszel
Minden rólad szól

Az egyetlen maradsz mindig, akit akartam
Akarom, hogy tudd nélküled nem tudok vele szembe nézni
Minden, amit akartunk az szórakozás
De azt mondják mi túl fiatalok vagyunk
Hadd mondjanak amit akarnak

Minden rólad szól, rólad, rólad
Minden amit teszel, teszel, teszel
Ahogyan érintesz, baby
Ahogyan csókolsz
Minden rólad szól, rólad, rólad
Ahogyan újnak érezteted
Mint mindenki, mi is
És nincs semmi más mit akarnék

Minden rólad szól,rólad, rólad
Minden rólad, rólad, rólad
Minden amit teszel,teszel teszel
Minden ami rólad szól...

Talán az Everything About You nem a leglassabb szám, de ahogyan Niall elénekelte nekem...A könnyek végigfolytak az arcomon. Ebben a pillanatban nem is tudtam, hogyan lehetne szebb az életem.
-Szeretlek.-súgta a mikrofonba ahogy véget ért a szám...

5 megjegyzés:

  1. Ez annyira szép volt. Harry-t már nagyon sajnálom. Jöhetne valaki, aki felvidítja...de nagyon tetszett ez a rész is. Siess a következővel!! :DD <3

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan szép volt! Imádtam! Köviiiit! :D

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon aranyos!!! Szegény Harry... :/ Siess a kövivel!!!
    LoLa♥

    VálaszTörlés
  4. Annyira aranyos lett a vége! Harry-t nagyon sajnálom. Még mindig nem értem, hogy lehetnek ilyen szörnyű emberek Directioner-ek. Nem lettem volna Lexy helyében akkor. Imádom a blogod! Siess a kövivel!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
  5. Ez is jó lett ásszony. :DD Csak így továb és hamar köviiiiiit!! ;))

    Kriszti xx

    VálaszTörlés