Köszönöm *-*

2013. július 4., csütörtök

Egy újabb díjacska :) Ami jó hír, viszont az a rossz hír, hogy még nem jött meg a 9 komi a 76. fejezethez, pedig én már szeretném feltenni, úgyhogy hajrá báránykáim! :) ♥


Köszönöm a Díjat Christy Horan-nak! :)
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre
3. Írj 11 kérdést
4.Küldd tovább a díjat!
1. 11 dolog rólam:
1. 17 leszek augusztusban
2. A kedvenc kutyafajtám az Ír farkaskutya
3. 3 tetoválásom van ( Egy 4 levelű lóhere, egy "Never give up"-felírat és egy idézet a Forever Young-ból)
4.Szeretek olvasni
5.Utálom a The Wanted-ot (Nem, nem amiatt amit a srácokkal csinálnak, hanem mert nagyképű majmok akik a semmire verik magukat /és a hangjuk se elsőosztályú/)
6.A kedvenc magyar városom Szöged :D
7. A kedvenc országom Írország
8.Van egy húgom
9. 3 kutyám van
10. Szeretek bulizni
11.Titokban romantikus alkat vagyok :$

2. Válaszolni 11 kérdésre
1.Mi a kedvenc számod?-Ha zeneszám akkor Road-Nem kell más, 1D-Little Things, Limp Bizkit-Bing It Back, ha pedig a másik féle szám akkor 222
2.Van háziállatod?-igen 3 kutyám és 1 macskám
3.Szoktál zenére aludni?-Nem igazán.
4.Hányan mondták eddig, hogy jó a hangod?-Nem sokan, de nem azért éneklek mert jó a hangom, hanem mert szeretek :)
5. Év vesztes vagy?-A válaszom egy határozott talán :D
6.Mióta vagy Directioner?Meséld el hogyan történt!-Pontosan nem tudom mióta, de úgy történt minden ahogy lennie kellett :D
7.Van Kriszti nevű ismerősöd?-Van :) ♥
8.Kedvenc filmed?-10 dolog amit utálok benned (Heath Ledger), Batman-Dark Knight (Joker *-* Aki szintén Heath Ledger :$ ♥) sok van, de a Heath Ledger filmek a gyengéim! R.I.P. Heath :'( ♥
9.Hány blogot vezettél mostanáig/vezetsz most?-Egyenlőre csak a SweetDream-et, de talán majd később előhozakodok egy újabb történettel, ha ezt befejeztem :)
10.Félsz a sötétben? Ha igen, mióta?-Nem félek :)
11. Rock vagy pop?-Kizárt dolog, mer' nem tudom :D

3.Írj 11. kérdést!
1.Kedvenc szín?
2.Szerinted melyik a szebb? Reggel a napfelkelte vagy este a naplemente?
3.Sportolsz valamit?
4.Ki a példaképed?
5.Miért?
6. Muszáj mind a 11 kérdést leírnom?
7.Szóval nem?
8.Most kinevetsz engem? o.O
9.Ó, szóval nem rajtam nevetsz hanem velem, igaz?
10.Az előbb hazudtál?
10.Szerinted ez vicces?
12.A nagy röhögésben észrevetted, hogy kétszer írtam a 10-es kérdést? :D

4. Tovább küldeni :D

Ennyit sikerült összehozni, persze aki tudja, hogy szívesen küldeném neki a díjat csak elfelejtettem, az is vegye úgy, hogy küldtem :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése