Köszönöm *-*

2013. június 2., vasárnap

Szasztok :D 18+! DE! Kitaláltam valamit! Az egyik kedvenc, nem 1D-s blogon láttam, hogy tesznek zenét az egyes fejezetekhez, és úgy gondoltam én is rakok :) Nem tudom mit szóltok hozzá, úgyhogy légyszi a komikban erről is ejtsetek szót. Jó olvasást! Kövit hozom 10 komi után :) ♥


"...A DNS-ében van
A kék a szemében ami segít látnom a jövőt
Ujjlenyomatok amelyek kábán hagynak napokig
Most nincs egyetlen diplomám sem,
De tudom, mit csinál velem
Nincs szükség megoldásra, ez olyan ismerős..."
72.One Way Or Another
(Louis szemszöge)
Még mindig égett a gyomrom és a fejem is kótyagos volt egy kicsit a másnaposságtól. Miután elbúcsúztunk Hope-tól elmentünk kajálni a Nando's-ba mert Niall kikönyörögte. Nagy nehezen küzdöttem le a falatokat. Harry és Lexy úgy nézett ki mint akiken átment az úthenger. Egyedül Niall volt fittnek mondható. Be nem állt a szája evés közben. Liam és Danielle szintén ki voltak egy kicsit.
-Fáj a hasam.-nyöszörgött Lexy. Pár pillanat múlva felpattant és őrült tempóban kezdett a mosdó fel sprintelni. Szegény!-fintorogtam. Harry lassan felemelte a fejét és Niall-re nézett.
-Ühmmm.-nyögött fel és elvonszolta magát a női mosdóig. Még arra sem vette a fáradtságot, hogy kopogjon. Niall leült egy pillanatra és befogta a száját míg evett. Christie elgondolkodva nézegette az asztalt.
-Mire gondolsz tündérke?-mosolyogtam rá.
-Hmm?-pillantott fel.-Jajj, csak elgondolkodtam egy kicsit. Próbáltam felidézni, hogy mi történt pontosan tegnap... Arra emlékszem, hogy...-elpirult. Tisztán emlékeztem minden pillanatra amit együtt töltöttünk. Nem csodáltam hát, hogy zavarba jött. Jómagam kellemes borzongással gondoltam vissza az eseményekre.
(Harry szemszöge)
Nem vettem a fáradtságot, hogy kopogjak a női mosdó ajtaján. A vakszerencsében bízva nyitottam ki a piros ajtót.
-Lex?-hívtam halkan a lányt.-Merre vagy?
-Az utolsóban...-hallottam egy halk, reszkető hangot. Arrafelé vettem az irányt. Mázlim volt, csak ketten voltunk bent. Valahogy most nem bírtam volna, ha egy néni elkezd püfölni a táskájával...
-Hogy vagy?-guggoltam le mellé és félresöpörtem a haját az arcából. Zöldes szeme világított sápadt arcában.-Látom kicsit betett a whi...
-Ki ne mondd!
Felkuncogtam, de egy bólintással elintéztem a dolgot.
-Niall hol van?-kérdezte ahogy felsegítettem.
-Eszik.-próbáltam a legsemlegesebben kiejteni a szavakat.-Nem nagyon zaklatta fel a kitörésed. Vagy egyszerűen csak nem vette észre...-próbáltam egy kicsit menteni a tesóm irháját.
-Aha...-Lexy nem tűnt túl meggyőzöttnek. A csaphoz lépett és hideg vizet fröcskölt az arcába. A tükörben rám nézett.
-Néha elgondolkodom, Harry...-a hangja hideg volt.
-Min?-vontam fel a szemöldököm. Kezdtem feszülten érezni magam a pillantásától. Sebhelyes ajka mosolyra görbült ahogy a hajamba szántottam.
-Ez Harry Styles!-visított fel valaki mire arrafelé kaptam a fejemet. Egy lány állt az ajtóban. Arcán döbbent öröm tükröződött egy kis ijedelemmel fűszerezve.-Mit keresel a női mosdóban?
-Hehe...-ajkam fájdalmas fintorra rándult ahogy egyre többen vettek észre.-Pucoljunk innen!-megragadtam Lex karját és az ellenkező irányba kezdtem húzni. Szerencsénkre a mosdó hátuljában volt egy vészkijárat. Teljes vállal nekifeszültem az ajtónak arra számítva, hogy zárva lesz, de mivel nem volt szabályosan kiestem az utcára. A térdem keményen koppant a járdán. Lexy véletlen rálépett a kezemre.
-Áú!-nyögtem a hirtelen fájdalomtól.
-Ne haragudj!-mentegetőzött miközben leugrott a mancsomról.-Minden ok?
-Gyere!-felugrottam és ismét futásnak eredtem. Már megpillantottam a kocsimat amikor hirtelen a Nando's sarkánál egy másik rajongótömeg rontott ránk. Hirtelen fékeztem majd előre léptem egyet mert Lex nekem ütközött hátulról. Ide-oda kaptam a fejemet, kiutat keresve. Megpillantottam egy kerítést. Azon átjutva talán megmenekülünk.
-Harry, vegyél el, Harry!-kiáltották többen is.
-Harry, nem szexelsz az anyukámmal?-azt sem tudtam sírjak vagy nevessek ezen a kérdésen.
-Harry, dedikálnád a cickóimat?-hát... kezdett betegessé válni.
-Hagyd magad! Hamarabb szabadulunk!-nyögött föl Lex mögöttem. Igaza volt, nem tehettem mást. Megfordultam a rajongók felé és a legszívdöglesztőbb mosolyomat varázsoltam elő. Kisvártatva a kezem kezdett begörcsölni a sok írástól az arcom pedig úgy elzsibbadt, hogy ha hozzányomtam a nyelvem az ajkamhoz mintha az egész rezgett volna. Örökkévalóságnak tűnt mire mindenki megkapta amit akart. Mire visszamentünk a Nando's-ba, a srácok eltűntek. Nyilván megunták a várakozást. A telefonom 50 nem fogadott hívást jelzett ahogy megnéztem. Szuper! Meg fognak ölni, ha hazaértünk.
-Harry...Én rájöttem valamire...-szólalt meg csendesen Lexy ahogy a kocsim felé sétáltunk. Fejét lehajtotta mint aki szégyenli magát.
-Mire?-néztem rá féloldalasan.
-Szeretem Niall-t...Ő...-megrázta a fejét mintha maga sem hinné amit mond. Keserűen elmosolyodtam. Átöleltem a vállát és magamhoz szorítottam egy pillanatra.
-Hát akkor mire vársz?-ajkamat a halántékára szorítottam.-Itt a lehetőség, vesd be magad! Keresd meg ha hazaértünk...
-Te vagy a legjobb barát Hazz!-a mellkasomba temette arcát...
(Lexy szemszöge)
A bejáratnál elváltunk egymástól Harry-vel. Ő a nappaliba ment megkeresni Zayn-t én pedig fel az emeletre. Reszketett a kezem ahogy kopogtattam Niall szobájának ajtaján. Kisvártatva ajtót is nyitott. Kócos volt és álmos.
-Ne haragudj! Felébresztettelek?-kérdeztem rá a nyilvánvalóra. Már épp meg akartam fordulni, hogy távozzak mikor elkapta a kezemet és behúzott a szobájába. A helyiségben félhomály uralkodott. Az ágy összetúrva árválkodott.
-Valami baj történt?-Niall kék szemei kíváncsian fürkészték az arcomat. Lenéztem egy pillanatra az ajkára. Beharaptam a számat és lassan közelebb léptem hozzá. Elmosolyodott. Közel hajolt hozzám míg az ajkunk majdnem összeért. Éreztem édes leheletét. Újabb mosoly kúszott az arcára majd finoman összeért a szánk. Apró csókokkal kényeztettük egymást. Sokkal izgatóbb volt mintha vadul egymásnak estünk volna. Keze a derekamra simult ahogy közelebb húzott magához. Ujjaim szőke hajával játszottak. Csípője az enyémnek feszült. Éreztem, hogy kíván. Keze lecsúszott a combomra és a magasba emelt. Végigcsókoltam a nyakát egészen fel a füléig. Felmorrant és az ágyhoz vitt. Lassan lefektetett és fölém hajolt. Ajka a nyakamon járt. Forró csókokat hagyott, itt-ott megszívva az érzékeny bőrt. Ágyékát az enyémhez dörzsölte. Felnyögtem. Ajka visszatalált az enyémhez és folytatta a finom csókok áradatát. Szám enyhén elnyílt és megnyaltam a felső ajkát. Nyelve lassan siklott a számba. Felsóhajtottam ahogy ajkaink lassú, érzéki táncba kezdtek. Csípőjét néha-néha hozzám dörgölte. Tenyerem végigvándorolt a hátán, le a csípőjéhez míg el nem érkeztem a melegítőnadrágjának széléig. Beleakasztottam az ujjam és lejjebb húztam, hogy hozzáférjek ágaskodó férfiasságához. Az, hogy nem volt rajta boxer, jelentősen megkönnyítette a dolgomat. Lassan kezdtem simogatni, közben egy másodpercre sem szakítottam meg a csókunkat. Halkan morgott és beleharapott a számba mielőtt kigombolta volna az ingemet. Óvatosan bújtatott ki belőle miközben végigcsókolta a hegeket a bőrömön. Félretette a ruhadarabot miközben már a melltartóm kapcsát pattintotta ki. Megfogtam a trikója szegélyét és lehúztam róla a ruhadarabot.  Végigsimítottam fedetlen mellkasán. Fordultunk egyet így rajta feküdtem. Pillantása akár egy sötét tó. Parázslott a vágyakozástól. Megtámaszkodtam a feje mellett és elkezdtem végigcsókolni a nyakát. Erős kezei a fenekemet markolták. Lassan bújtatott ki a farmerból míg az álla alatti érzékeny bőrt cirógattam a nyelvemmel. Hallottam a nadrág halk puffanását az ágy mellett.  Nem törődtem vele túl sokat, ismét megtaláltam Niall száját és finoman harapdálni és csókolni kezdtem. Libabőrös lettem az izgalomtól ahogy ujjai lassan a belső combom felé vándoroltak.
-Közelebb.-lehelltem a csókba ahogy a hüvejkujja végigsiklott a lenge csipkén. Lassú mozdulatokkal kezdett simogatni.Már kész voltam rá, de húzni akartam egy kicsit. Ajkam végigvándorolt az arcán a füléhez. Ráleheltem amitől megborzongott alattam. Megharaptam a fülcimpáját.
-Tudtam, hogy nem fogod sokáig bírni.-morogta miközben elkezdte lehúzni a bugyimat. Ahogy megszabadított az utolsó ruhadarabtól lejjebb csúsztam. Fájdalmas örömmel nyögött föl ahogy combom az ágyékát súrolta. A mozdulat közben lehúztam a melegítőalsót a csípőjén. Erekciója kőkeményen simult a hasára. A kezembe fogtam. A selymes bőr mintha lüktetett volna a tenyerem alatt. Niall lerúgta a bokájáról a nadrágját és hozzám akart érni, de lefogtam a kezét. Szorosan markoltam egy kezemmel a csuklóit míg a másikkal még mindig őt kényeztettem. Közben ismét csókolni kezdtem, ezúttal a mellkasát és a vállát. Az arcára pillantottam. Lehunyta a szemét, halk sóhajtások hagyták el gyönyörű száját. Megharaptam egy picit mire rám nézett. Tekintetünk összekapcsolódott. Pillanatnyi hanyagságomat kihasználva kiszabadította a karját és maga alá parancsolt. A fejem mellett megtámaszkodott  a könyökén.
-Szerettelek...-szólalt meg csendesen majd megcsókolta a homlokom. Szinte éreztem ahogy kiül az arcomra a meglepődés. SzereTETT? Már épp meg akartam szólalni mikor tovább folytatta.-Szeretlek.-csókolta meg az orromat.-És mindig is szeretni foglak.-szájon csókolt miközben beigazodott a lábaim közé. Belenevettem a csókunkba és megemeltem a csípőm. Niall előrébb csúszott. Felszisszentem ahogy megéreztem magamban. Lassan kezdett mozogni, egy pillanatra sem szakítva meg a csókunkat. Körmeim a hátába vájtak. Ahogy haladtunk a csúcs felé, egyre többet és többet akartam belőle. Vele mozogtam. Visszatértünk a finom csókokra, a bőröm égett ahol Niall-el érintkezett. Mohó szája lejjebb haladt végig a torkom vonalán. Megharapta a melleimet. Ujjaim a hajába túrtak, hogy még közelebb érezhessem magamhoz. Hátam tökéletes ívbe feszült nyelvének simogató érintésétől. A selymes tincsek cirógatták az ujjperceimet. Picit megrángattam őket, Niall pedig Írül kezdett mormogni még mindig a melleim környékén időzve. Csípője olyan erővel ütközött az enyémnek, hogy úgy éreztem, szétszakít. Minden erőmet összeszedtem és fordítottam magunkon. Lovaglóülésben kerekedtem a fiú fölé. Elvigyorodtam meglepett tekintetét látva és körözni kezdtem a csípőmmel. Most sokkal mélyebben bennem volt. Hátravetett fejjel élveztem. Megmarkolta a csípőm, érzékeltetve, ezzel, hogy gyorsítsak a tempón. Nem kellett sok és mindketten kikészültünk. A gerincem mentén, mint valami pajkos manó, szaladt végig az elektromosság. Megcsókoltam Niall-t mielőtt a mellkasára borultam volna. Ránk húzta a takaróját. Mindennek édes, Szöszi ilata volt. Lehunytam a szemem és könnyedén álomba merültem...

10 megjegyzés:

  1. úristeen, ez nagyon jó volt*-*

    VálaszTörlés
  2. ááááááááááááááááááááááááááááááááááá végre úristen iszonyat jó volt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megfogott a rész, mint mindig :) nekem tetszik a zenés ötlet, csak így tovább!:)<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó....Siess a kövivel.! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett, végreeee...erre vártam már nagyon régóta. Harry meg egy angyal. Imádtam ezt a részt is...siess a következővel és igazad volt..meghaltam és most a mennyben vaagyok :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó *-* sztem is jó 5let a zene :))))))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett! :) Szerintem is jó ötlet a zene.. :D

    VálaszTörlés
  8. Tetszik a dalszöveg az elején, legyen még ilyen :) siess a következővel; imádom a blogod <3

    VálaszTörlés
  9. Nem bírom ki a blogod nélkül, hozd gyorsan az új részt! *---*

    VálaszTörlés
  10. Na végre!!! Azt hittem már sosem jönnek újra össze! A DNA nagyon illett ehhez a részhez szerintem! Imádom a blogod! Nagyon siess a kövi résszel! <3 :D

    VálaszTörlés