Köszönöm *-*

2013. június 22., szombat

Halihóó :)) Nem jött meg a 10 komi, de a 34 rendszeres olvasó és a +41000 oldalmegtekintés meghozta a hangulatomat a rész felrakásához :) Ugye nem bánjátok? :D Harry most egy kicsit kimutatja a foga fehérjét, nem tudom mit fogtok szólni hozzá... Ez is egy "kicsit" perverzre sikeredett, remélem nem haragszotok meg érte ^.^ A következő rész majd 10 komi után jön, de most tényleg ;) Hajrá! ♥

"Tudom, hogy akarsz engem
Nyilvánvalóvá tettem, hogy én is akarlak téged
Úgyhogy vágjunk bele
Ne legyen köztünk ennyi tér
Táncolj
Basszus, de szeretem, ahogy mozogsz
Add oda magad
Mert már úgyis tudom
Mit akarsz tenni..."
74. Bajos csaj...
(Harry szemszöge)
A kormányon doboltam az ujjaimmal míg vártam, hogy a lámpa átváltson. Ahogy felvillant a zöld fény, a gázra tapostam. Egy szórakozóhely előtt lefékeztem és beálltam a parkolóba. Nem volt túl nagy szám, de legalább kisebb volt az esélye, hogy valaki felismer. Bezártam az autót és a zsebembe süllyesztettem a kulcsot. A kocsmából őrjöngve áradt ki a zene. Belöktem az ajtót és körülnéztem. Vagyis néztem volna, de a cigi tömény füstjétől az orromig sem láttam. Úgy döntöttem jobb, ha felületesen lélegzem míg a pulthoz nem értem.
-'Stét!-biccentett a csapos.-Mit adhatok?
-Egy dupla whiskey-t jéggel.-ahogy kézhez kaptam az italomat, felét le is húztam egyből. A jég keményen a fogamhoz koccant. Sóhajtva fújtam ki a levegőt. A leheletem végigégette az ajkamat. Körülnéztem egy kicsit. Annyira nem is volt lepukkant hely. Jó páran táncoltak. Egy lány keltette fel a figyelmemet. Szőke volt, kb 165 centis, telt alkat. Estére tökéletes. Elhatároztam, hogy becserkészem. Rendeltem még két italt majd megfogtam őket és odaügyeskedtem magam a csajhoz.
-Szia!-szólítottam meg. Felém fordult és elmosolyodott.
-Szia!-köszönt vissza miközben pillantása végigvándorolt rajtam.
-Hoztam egy italt, ha nem bánod...-próbáltam túlüvölteni a zenét.
-Oh, köszi!-a lány elvette a poharat.-Cat vagyok.-mutatkozott be miközben koccintottunk.
-Edward.-nem tudtam miért, de a második nevemet mondtam meg neki. A lány ismét elmosolyodott.-Táncolunk?-kérdeztem miután mindketten megittuk a whiskey-t. Bólintott. Magamhoz húztam és mozogni kezdtem a zene ütemére. Hamar felvette a tempót és kisvártatva egyre jobban és jobban hozzám dörgölőzött. Legurítottunk még pár italt közben. Megmarkoltam Cat csípőjét mikor szorosan az ágyékomhoz dörzsölte a fenekét. Lehajoltam és megharaptam egy picit a fülét.
-Játszani akarsz?-karcos hangom hallatán megborzongott. Ajkamat a nyakára szorítottam és szívni kezdtem a bőrét. Felnyögött. Elégedett mosoly ült a számon. Beletúrt a hajamba miközben megfordult. Ajka mohón tapadt az enyémre. Megmarkoltam a fenekét és szorosan összepréseltem a testünket miközben úgy csókoltam meg, hogy pár másodperc múlva pihegve húzódott picit hátrébb.
-Gyere!-megfogta a kezemet és húzni kezdett maga után át a tömegen.-Itt a kocsid?-kérdezte mikor kiléptünk a hátsó ajtón. Forróságot éreztem, hiába volt csípős az esti lég. Az alkohol ütötte a londoni időjárás viszontagságait.
-Az ott!-intettem az autóm felé. A lány halkan kuncogott miközben kinyitottam az ajtót. Berántottam a hátsó ülésre és elkezdtem vetkőztetni.
-Ne itt!-kapta el a kezem.-Le kell lépnünk innét!-a pillantása aggodalmas volt ahogy visszanézett a kocsmára.
-B*zdmeg!-szitkozódtam. Már épp ki akartam parancsolni a kocsiból mikor elkapott. Felnyögtem a hirtelen érintéstől. Bosszantott, hogy még rajtam van a farmer.
-De nem azt...?-kezdtem bele, de elhallgattatott egy csókkal. Bezárta az ajtókat és elkezdte lehúzni a sliccem. Nemsokára kiszabadította a férfiasságom és újból simogatni kezdett. Az ajkamba haraptam ahogy megéreztem forró leheletét a csípőmnél. Egymás szemébe néztünk, Cat elmosolyodott majd meglepetésemre majdnem egész hosszomat a szájába vette. Lehunytam a szemem és a fejemet hátradöntöttem a támlára. Ujjaim görcsösen markolták az üléshuzatot miközben egy vadidegen lány elégített ki. Mikor már majdnem elélveztem megállt. Bosszús sóhajjal nyitottam ki a szemem. Nekem ennél most több kellett. Nem foglalkoztam a kényelmetlenségekkel, felrántottam a szoknyáját és a tangáját egy mozdulattal a bokájához varázsoltam. Aztán végigfektettem a hátsó üléseken.
-Oh.-nyögött a karomba kapaszkodva.
Ez nem szeretkezés volt, sokkal inkább mintha túlfűtött kutyák lettünk volna. Legalábbis én úgy éreztem magam. Minden lökésemnél durván egymásnak ütközött a csípőnk. Cat beleharapott a vállamba, csak még jobban feltüzelve ezzel. Számomra is érthetetlen szavakat mormolva lovagoltam meg a hullámokat. A hajam izzadtan tapadt a homlokomra. Még utoljára löktem rajta egyet mielőtt elhúzódtam volna.
-Bemegyek, iszom még egyet.-közöltem miközben már az övemet csatoltam be.-Jössz?
-Egy pillanat.-motyogta, a blúzát igazgatta. Kiszálltam és a az anyósülés felőli ajtónak támaszkodva vártam. Amint Cat is kiszállt ismét bezártam az ajtókat és elindultunk befelé. Már a parkoló közepénél jártunk mikor valaki felkiáltott.
-Hé! Te meg hol a francban voltál?-egy fickó lépett ki az árnyékból. A lány az ellenkező irányba lépett egyet. Itt baj lesz!-morogtam magamban.
-Velem volt.-szólaltam meg a lehető legnyugodtabb hangomon.
-És te ki a franc vagy?-a pasi felém kapta a pillantását.
-Edward...Edward Styles.-mutatkoztam be.
-Örvendek!-felelt egy jobb horog kíséretében. Hátra léptem egyet az ütés erejétől. Vért köptem a betonra.-Takarodj be!-a pasas megmarkolta Cat haját és húzni kezdte az épület felé. A lány halkan sírt miközben megpróbálta lefeszegetni magáról a férfi karját. Ne csináld Harry! Nem éri meg! Nem éri meg!-üvöltötte a védangyalom. Megráztam a fejem és elindultam. Megragadtam a fickó másik karját és kicsavartam. Felüvöltött és elengedte a lányt.
-Menj innét!-szóltam rá miközben már ütésre lendítettem az öklömet. Cat hátat fordított és futni kezdett.
-Minek avatkozol bele?!-feltehetőleg a pasija volt akit éppen csépeltem.
-Valahogy nem bírom, ha bántanak egy nőt.-szikrázó tekintettel néztem vele farkasszemet.
-Semmi közöd hozzá! A r*banc magának kereste a bajt!-fújtatott és újra meg akart ütni. Egy jól irányzott rúgás a gyomrába azonban megakadályozta ebben a szándékában. Összegörnyedt és kis híján eldőlt, de még mielőtt végleg leüthettem volna valaki hátba vágott egy baseball ütővel. Megbotlottam és térdre estem. Újabb ütés érte az oldalamat. Valaki a hajamba markolt és felrántotta a fejemet. A parkoló egyetlen lámpájának fénye élesen hasított a szemembe. Egy kés hűvös érintése pihent meg a torkomon. Lehunytam a szemem. Itt a vég?-gondolkodtam el.-Szuper! Legalább nem kell megint végignéznem Niall és Lexy szenvedését...De hiányozni fognak a srácok...-már épp felfogtam, hogy feladtam mikor Lex hangja hasított élesen a fejembe.-NEM ADHATOD FEL! HARCOLJ STYLES! KÉRLEK...-felpattant a szemem, elkaptam a kezet amely kést szorított a torkomhoz és kicsavartam belőle a fegyvert majd lerántottam a földre. Mázlimra csak ketten voltak így a másikat könnyűszerrel elintéztem. Amint mindkettő földre került beszálltam a kocsimba és a lehető leggyorsabban elhajtottam a parkolóból. Megtöröltem az orromat. Ahogy visszatettem a kezemet a kormányra, láttam, hogy a kézfejemen vörös folyadék csillog. Rosszabbul is járhattál volna!-nyugtattam magam.-Ha Lexy nem szólal meg, talán ott ölnek meg.-megborzongtam az emlék hatására. Olyan volt mintha az agyam hátuljából jött volna a hangja. Talán Ő mentett meg...



10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Köviiit :D

    VálaszTörlés
  2. Überkirályságos rész lett! :DD Hamar kövit. ;))
    ~Puszi: Christy Horan

    Ui.: christywith1d.blogspot.hu Bekukkantanál?? :DD ;)

    VálaszTörlés
  3. Jaj Harry...igazi rossz fiúúú :DDD Nagyon tetszett...hamar hozd a következő részt, mert nem bírom a blogod nélkül :)

    VálaszTörlés
  4. EZ ROHADT JÓ LETT ÚRISTEN *-* egyre jobb és jobb ez a blog :DDDD hamar hozd a kövit :) <3

    VálaszTörlés
  5. Hát ez durva lett! Mármint ne értsd félre nagyon tetszett, csak Harry-nek ezt az oldalát még sosem ismerhettük meg. Eszméletlen jól fogalmazol ugye tudod?! Imádom a blogod! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés
  6. Imádtam ezt a részt is, dehát ezt már neked is mondtam :) miért nem írsz már rám? Továbbra is szivesen osztom meg a blogod. :)
    Xoxo Alice

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett :D hamar kövit *.*

    VálaszTörlés
  8. Imádom! Minél hamarabb kövit! :D

    VálaszTörlés
  9. Siess :D mert nagyon nagyon jóóó lett :)

    VálaszTörlés
  10. Harry *.* imádom a blogod siess a kövivel :)

    VálaszTörlés