Köszönöm *-*

2013. május 29., szerda

Na nem éppen új rész, de kaptam díjakat és úgy érzem itt az ideje megköszönni :)

Először is, köszönöm Tinaa :3-nak!
Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Írj 11 kérdést

4. Küldd tovább 11 blognak! 


11 dolog magamról:
-Szeretem a lassabb számokat.
-Augusztus 20.-án töltöm a 17-et.
-Van egy húgom ♥
-Három kutyám van.
-Az előbb megcsípett egy szúnyog és áú :(
-Imádom ha a srác kezdeményez.
-Nincs sok barátom, de akit annak nevezek az ki is tart mellettem.
-Utálom, ha lopják amiket írok.
-Ha minden jól megy, nyáron lesz egy Írmanót ábrázoló tetoválás az alkaromon ♥.♥
-Fönt vagyok twitteren.
-Néha kicsit buggyantnak érzem magam, mert van, hogy megkérdezek valakitől valamit és aztán 10 perc múlva jön az, hogy:"Ezt már megkérdeztem?Tényleg? És mit válaszoltál rá?"-ami elég gáz, szerintem xD

11 válasz:
- Életcél?-Elvégezni az Erdésztechnikusit és kijutni Írországba *-*
- Példakép?-Heath Ledger, Niall Horan
- Egyedül vagy társaságban?-mikor milyen hangulatom van.
- Ki volt eddig legnagyobb hatással rád?-Heath Ledger
- Kedvenc filmed?-10 dolog amit utálok benned, Batman-A Sötét Lovag, The Hunger Games
- Eddig hány blogod volt/van?-1
- Kedvenc fiú/lány név?-Fiú:Flórián, Lány:Nova
- Legfurcsább álom?-Őhm sok furcsa álmom van xD
- Kedvenc zeneszám?-Jelenleg...Little Things
- Ki az, akire bármikor, bárhol számíthatsz?-Nyuszi, Husi, Szandi és Kriszti ♥
- Kedvenc énekes(1D kívül) ?-Children of Distance *-*

 11 kérdés:
-Kedvenc 1D tag?
-Miért kezdtél el blogolni?
-Kedvenc állat?
-Példakép?
-Ideál pasi?
-Kedvenc blog?
-Mi az ami mindig felvidít?
-Mi az ami mindig megmosolyogtat?
-Legcikibb eset?
-Ki az akit nagyon tisztelsz?
-Miért?

11 blog:
bocsi, de nem olvasok túl sok blogot és most ennyit tudtam fejből :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése