Köszönöm *-*

2013. május 11., szombat

Hali :) Mivel meghoztátok a várt eredményt, hoztam is a részt :) FIGYELEM!!! Mostantól kezdve lesznek durvábban 18+-os részek is! Ki fogom írni rögtön a fejezet elején, a döntés, hogy elolvassátok-e, pedig már a tiétek :)


69. Egyszer minden jónak...
(Hope szemszöge)
-Gyere haza.-kért anyu a telefonon keresztül.-Mindjárt itt a szeptember...
-Rendben.-adtam fel a hiába való próbálkozást.-Haza megyek... Holnap, oké? Holnap este már otthon leszek.
-Rendben, szeretlek, szia.-küldött egy puszit majd letette. Zayn kíváncsian nézett rám. Kócos volt és álmos. Anyu korán reggel telefonált.
-Haza kell mennem.-biggyesztettem le az ajkam. A fiú fancsali képet vágott.
-Megértem.-bólintott majd megcsókolt.
-Ugye nem fogod...-kezdtem volna el, de belém fojtotta a szót.
-Ne tedd nehezebbé! Csak élvezzük ki ami maradt...-rázta meg a fejét és ismét megcsókolt. Alig bírtunk kimászni az ágyból. Végül csak az vett rá, hogy otthagyjuk a puha fészket, hogy mindketten majd éhen haltunk. A konyhában Zayn nekilátott a kávéfőzésnek én pedig rántottát készítettem. Közben eszembe jutott a tegnap este. Lexy-vel vajmi keveset sikerült beszélnem, viszont az elég beszédes volt, hogy Harry-hez bújva aludt. Végül pedig Niall vitte fel a szobájába, mert nem bírta ki a film végéig. Biztos lefárasztotta a tegnapi nap. A Szöszin is látszanak a változások. Egyre többet eszik és megint mosolyog. Nevet és viccelődik. Ez a Nialler ezerszer jobban tetszik mint az amelyik úgy járt-kelt mint holmi zombi.
-Min gondolkodsz?-Malik átölelte a derekamat és puszit nyomott a fejem búbjára.
-Niall-re gondoltam. Végre van egy kis színe....
Zayn belenevetett a hajamba amitől megborzongtam.
-Nekem is feltűnt...-mormolta miközben elhúzta a nyakamtól a hajamat és finom csókokat lehelt a vállamra. Félretettem a kész rántottát és a fiú felé fordultam. Először csak lágyan megpuszilt majd lassan csókolni kezdett. Felsóhajtottam és a hajába túrtam. Felültetett a konyhapultra, de közben tovább csókolt. Keze végigsimított a combomon miközben levette rólam a bugyimat. Ujjai a régi póló sarkát babrálták amiben aludtam. Végül levett a pultról és a kanapéhoz vitt. Ahogy összesimultunk. Minden érintés a fejemben volt. Minden sóhaj, nyögés és szó az emlékezetembe vésődött. Ahogyan Zayn megharapta az ajkamat egy vadabb csók közben. Ahogy ujjaim végigsiklottak izmos, erős hátán. Nem akartam elengedni. Féltem, hogy nélküle nem tudnék lélegezni.... Később mikor már reggeliztünk befutott Louie és Christie.
-Sziasztok!-zöttyent le Lou a kanapéra.-Ma buli, ugye vágjátok?
-Tökre ég a pofám, hogy tegnap nem tudtuk megtartani rendesen Liam szülinapját.-bólintott Zayn. Már megvettem az ajándékot és most el volt rejtve Zayn gardróbjában. Pontosabban ketten vettük.
-Szóval hétkor találkozunk Harry-éknél. Addigra Lexy befejezi a dekorációt. Danielle elcsábította magával Li-t moziba így most amiatt nem kell aggódnunk, hogy véletlenül is meglát valamit ebből az egészből. A tortáért kettőre kell menni, Niall-re nem mertem rábízni, félek, hogy belekóstol.-vigyorodott el Louis.-Úgyhogy nektek kéne elmenni érte.
-Oké akkor mi intézzük a tortát.-bólintottam rá szintén mosolyogva.
Miután Lou-ék elmentek átöltöztünk és vártam fél órát, hogy Zayn "elfogadható frizurát" alakítson a fejére. Felsóhajtottam és nyomtam egy puszit a szájára.
-Imádom mikor ilyen vagy!-mosolyogtam rá. Csak rám nézett azzal a"Hát igen, tudom mennyire szexi vagyok" pillantásával majd kézen fogott és elindultunk a cukrászdába.
Liam tortája fantasztikus volt. Batman-t ábrázolta. Annyira jól megcsinálták, hogy nem győztem csodálni. Biztos voltam benne, hogy Li odáig lesz érte...
***
-Happy Birthday to you...-énekeltük kórusban Hazza nappalijában amint Liam belépett. Az a kifejezés ami az arcán ült, megfizethetetlen volt. Rettenetesen boldognak látszott, hogy mind ott vagyunk. Kis híján elsírta magát örömében ahogy meglátta a tortát.
-Jajj srácok, igazán nem kellett volna.-motyogta zavarban.-Köszönöm.-végig Danielle kezét szorongatta mint egy kisgyerek aki először lát bohócot. Először Louis-tól és Christie-től kapta meg az ajándékát. Két belépőt A Disney Land-be ami arra is feljogosította őt, hogy egy napot eltölthessen Minie és Mickey egérrel. Ezek után Niall jött. Ő egy CD-t nyújtott át.
-Minden emlék rajta van.-vonogatta szerényen a vállát ahogy Liam átölelte.-És lehet még bővíteni.
-Ez szuper!-lelkendezett Li-Köszönöm!
-Boldog szülinapot tesó!-Zayn behozta a kocsiból a mi ajándékunkat.
Liam hatalmas szemekkel meredt az ember nagyságú becsomagolt valamire.
-Bontsd ki! Nem fog megenni!-biztattam a srácot mosolyogva. Én persze tudtam mi van a csomagolás alatt hisz én választottam. Ahogy Liam kibontotta a csomagot előtűnt egy hatalmas Mickey egér plüss.
-Nahát! De jó!-ölelte magához.
-Boldog Szülinapot!-öleltem meg én is a fiút.
-Tőlem majd később kapod!-nyomott puszit Dani Liam szájára.
-Már alig várom!-mormogta a srác.
Lexy és Harry is közös ajándékot vett. Egy hatalmas dobozt toltak be a nappaliba. Mindenki kerek szemekkel nézte ahogy Liam kicsomagolja a dobozt. Kinyitotta. Egy másik doboz volt benne. Azt is kinyitotta. Abban is egy kisebb doboz volt. Körülbelül ötven dobozt csomagolt ki mire elért az utolsóhoz. Egy boríték volt benne. Ahogy felnyitotta egy papírfecni esett ki belőle.:
Boldog Szülinapot DaddyD! Live While We're Young! Nézz ki az ablakon! :D
Úgy is tettünk. Egy hatalmas légvár volt a hátsókertben egy medencével és mindenütt lampionok meg konfetti. Nagyon szuperül nézett ki.
-Köszi, köszi, köszi!-mindenki kezdett begolyózni így csapatosan kivonultunk a kertbe. Már a zene is szólt. Elsőnek Christie került bele a medencébe, Louis által. Zayn valahova eltűnt így résen kellett lennem.
-Nem akarsz pancsolni baby?-kapott el hirtelen hátulról.
-Ne!-könyörögtem, de Harry már a lábamat fogta és vittek a medencéhez.-Ne!-próbálkoztam még egyszer, de addigra már repültem a vízbe. Nemsokára azonban már mindenki a hatalmas medencében úszkált. Az italok is kezdtek előkerülni. Épp egy pohár koktélt szürcsölgettem amikor észrevettem, hogy Harry, Lexy és Niall furcsán össze vannak melegedve. Még távolról is látszott rajtuk, hogy kezdenek lerészegedni. Nagyon nem tetszett nekem ez a felállás...

Ha már idáig eljutottatok, megkérhetnék mindenkit, hogy dobjon egy like-ot IDE! Nagyon hálás lenék. Ez egy blogverseny amire neveztem! A szavazatok csak úgy érnek ha az oldalt is like-oljátok!! Előre is köszi mindenkinek! :) ♥

5 megjegyzés:

  1. Nagyon fantasztikus lett!!:3 kovetkezot nagyon gyorsan!!:3

    -G

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Akkor mi történik most Harry Lexy és Niall között?? Kövit gyorsan!!! :DD

    VálaszTörlés
  3. Imádoooom! :) Köviiiit! :DD

    VálaszTörlés
  4. én nem rég kezdtem el olvasni a blogodat, azt hiszem vasárnap:) Azóta kb semmi másra nem tudok gondolni, csak hogy mikor olvashatom már a kövi részt!:) Nagyon imádom!:) Köszönöm az élményt!!:)

    jaa... és gyorsan kövit:DD

    VálaszTörlés
  5. még mindig fantasztikuuus*-*siess a kövivel:D

    VálaszTörlés