Köszönöm *-*

2013. május 16., csütörtök

Hali! Figyelem az epizódban +17-es momentek vannak! Ezért 10 komi után jön a kövi :D Jó olvasást és még mindig szavazhattok a blogra egészen Május 30.-ig! Ahhoz, hogy a szavazatotok érjen AZ OLDALT IS LIKEOLNI KELL!!! Köszi ☻ ♥

Légyszi szavazzatok! Már nincs sok idő! Lájk az oldalt és a képet: SweetDream1D
70.ROCK ME!!!
(Niall szemszöge)
Égette a torkomat az alkohol. Ajkamat Lexy vállára nyomtam. Érezni akartam a bőrét mely forró volt és selymes. Harry-vel egy pillanatra egymásra néztünk. Bár az arcát nem láttam túl jól az egyre erősödő alkonyati fényben, szemének csillogása elárulta amit tudni akartam. A tudatom mélyén ott tombolt egy Niall angyalka és üvöltve követelte, hogy állítsam le magunkat, de az erős ír whiskey elfolytotta a hangját....and Live While We're Young...-tombolt a fülemben a zene. Ujjaim Lexy fürdőruhájának csomóját babrálták míg Hazza keze a lány csípőjén pihent. Ajkam közben már Lex nyakán vándorolt felfelé a füléhez.
-Nyugalom kislány!-duruzsolta Harry amint Lexy elmozdult egy picit.
-Srácok...-nyögte halkan, de Hazza egy csókkal beléfolytotta a szót. Valahogy most nem éreztem féltékenységet, ahhoz túl...sok volt bennem az ital. Testünk összesimult. Feneke az ágyékomhoz nyomult amitől egy halk nyögés szakadt ki a torkomból. Tenyerem a hasára simult, fel egészen a melléig. Éreztem a lüktetést ami az egész testéből áradt.
Ahogy felcsendült egy újabb dal, mindenki meghőrült. Joan Jett-I love Rock&Roll. Ebben a pillanatban mintha más is történt volna. Hazza hirtelen hátrébb lépett egyet.
-A maradékot rád bízom.-vetette oda és egy szempillantásnyi idő alatt eltűnt. Megragadtam Lexy kezét és szembe fordítottam magammal.
-Szabad?-súgtam és megcsókoltam mielőtt válaszolhatott volna. Ujjai a hajamba szántottak. Csípőnk összefeszült. Nyelvünk mohó táncot járt. Mindenről megfeledkeztem. Kezem a combját súrolta. Az ölembe kaptam így kicsivel fölém tornyosult. Vizes haja eltakarta az arcunkat.
-Fújj!-nyögött föl valaki mellettünk. Egy pillanatra elhúzódtunk egymsától. Louis volt a betolakodó.-Gyere szépfiú, szükség van rád a tábortűznél!
Ha azt mondom morcos lettem, hogy elrángatnak Lex-től, az nem kifejezés.
-Bocsi.-vontam zavartan vállat amint letettem a lányt.
-Majd megkeresem Harry-t.-felelt hűvösen. Reménykedtem, hogy Hazza egy kicsit józanodik mert a mellkasomban kezdett felparázslani a féltékenység szunyadó lángja.
(Lexy szemszöge)
Végül inkább leültem a tornácra szívni egy kis friss levegőt. Bámultam a naplementét és azon gondolkodtam, hogy lehetek ekkora idióta?! Az este további részében mindkét srácot el kellett kerülnöm. Nem maradt más lehetőség. Nem akartam olyat tenni amit másnap megbánok. Egy szövegrészlet jutott eszembe az egyik kedvenc dalomból:
Mélyen belül érzem, a bőröm alatt van
Be kell vallanom, hogy úgy érzem magam, mint egy szörny
Utálom amivé váltam, a rémálom épphogy elkezdődött
Be kell vallanom, hogy úgy érzem magam, mint egy szörny...
Hogy ez mennyire rám illik! Hányinger!  Vettem pár mély levegőt majd reményvesztetten az alkaromra döntöttem a fejem.
-Mi a helyzet?-zöttyent le mellém Liam egy pohár pia társaságában.
-Egy rossz ribanc vagyok!-közöltem a kezem jótékony takarásában.
-Amiatt ami az előbb Harry-ékkel történt? Érdekes volt, de túl lehet élni...-éreztem a hangján, hogy vállat vont.
-Azt mondod?-kukucskáltam ki a két karom közti résen.
-Figyi, ha nem lenne Dani, még én is bevállalnálak!-adott egy puszit a fejem búbjára.
-Liam, te részeg vagy!
-Az lehet, de ismered a mondást...A részeg ember őszinte!-kacsintott rám elérve, hogy felnevessek.
-Te őszinte részeg, inkább menj és ünnepeld a szülinapodat!-löktem meg egy picit a vállát.
-Megleszel egyedül?-nézett rám kétkedve.
-Ha ide adod azt a lötyit ami a kezedben van, azt hiszem igen...-bólogattam mint egy kiskutya.
-Tudsz róla, hogy ez zsarolás?-tettetett felháborodást.
-Naná! Máskülönben nem mondtam volna.-vontam vállat az italt kortyolgatva. Néztem ahogy visszamegy a többiekhez ünnepelni. Christie és Hope fogtak szinte rögtön közre.
-Ez meg mi volt?-szólalt meg Hope rögtön.
-Mi?-kérdeztem ártatlanul.
-Harry, Niall és Te...Nagyon össze voltatok melegedve az előbb...
-Ja, csak hülyültünk.-hazudtam. A gyomrom még mindig görcsbe ugrott ha belegondoltam. Niall ajka a nyakamon, Harry forró csókja. Annak a pasinak mennyei ajkai vannak. Édesek mint a méz és kemények mint a szikla, mégis olyan nagyon puhák... Felsóhajtottam.-Nem történt semmi különös.-egészítettem ki a mondanivalómat.
-Hát persze...-bólintott Christie gúnyosan.-Hiszi a piszi! Láttuk amit láttunk!
-Ehhez nekem most nincs sok kedvem!-álltam fel megelégelve a faggatózást.-Megyek, hozok még egy italt!
-Csak vigyázz magadra!-szólt még utánam Hope. Biccentettem, de közben már azon járt a fejem, hogy hol lehet a jég a whiskey-hez?
A konyhába mentem, remélve, hogy a hűtőben találok. A fejem ide-oda ingott a zene ütemére. Valami Pitbull szám ment. Derékig eltűntem a hűtőben. Valaki megragdta a csípőmet és felsőtestével teljesen rám hajolt. Lehelete a tarkómat cirógatta.
-Mit keresel szívem?
(Harry szemszöge)
-Nem tudod hol a jég?-Lex próbálta megőrizni a nyugalmát. Olyan kanos voltam, hogy ott helyben képes lettem volna magamévá tenni.
-A nadrágomban.-dörmögtem.-Nem túl hideg, de biztos, hogy tetszeni fog.
-Harold!-Lexy felállt. Én vele mozdultam. Csípőm megmozdult a zene ütemére. A lány követte a ritmust. Megfordult a karjaimban és a mellkasomra támasztotta a tenyerét.
-Nagy kár, hogy Niall elszalasztott.-súgtam ahogy orrommal végigsúroltam az állát.
-Maradj nyugton...-hangja elfúlt ahogy ajkamat a nyakára szorítottam. Finoman megharaptam a bőrét. Akaratlanul is felém mozdult.
-Gyere fel velem a szobámba!-kérleltem. Az alkohol ködén át is tisztán láttam azt a mohó csillogást a szemében.-Kérlek...
-Hé!-a kiáltásra mindketten felkaptuk a fejünket. Niall állt az ajtóban. Tajtékzott a dühtől. Lexy gyorsan átlátta a helyzetet.
-Maradj veszteg Niall!-szólalt meg élesen. A Szöszi rá emelte pillantását.
-Te...Esküszöm egyszer megfojtalak!-két lépéssel mellettünk termett. Elkapta a lány kezét és magához rántotta. Farkasszemet néztünk.
-Szállj le a csajomról!-ez a mondat olyan ismerős volt. Egy régi, sokkal szebb időből jött.
-Nem a tulajdonod.-világítottam rá a a tényre.
-Lex?-mindketten a lányra néztünk.
-Ti meg vagytok húzatva! Hol van az a kibaszott jég?-lökte el Niall kezét.
-A fagyasztóban, zsenikém!-forgattam a szemeimet és kivettem neki a jeget.
-Kösz!-nézett rám hűvösen miközben jeget pakolt három pohárba és mindhármat csordultig töltötte whiskey-vel. Egyet nekem adott, egyet az Írnek, egyet pedig ő maga emelt magasba.
-Az idióta szerelmi háromszögekre amikből senki nem jön ki nyertesen!-mondott tósztot akadozó nyelvvel.
-A szexre!-bólintottam.
-Az esélyekre!-kontrázott rá Niall. Az ital égette a torkomat. Amint lehúztam már nem vágytam másra csak...Fogalmam sem volt mire. A fejem kóvájgott. Megkapaszkodtam a konyhapultban.
-Tölts még egyet!-nyöszörögtem.-Hagy felejtsem el ezt az egész hülyeséget!-és a lány töltött. Mindhármunknak. Leültünk a földre és hátunkat a pultnak támasztottuk. A harmadik pohár után nem fáradtunk a töltögetéssel. Egyrészt azért mert lusták voltunk rá, másrészt pedig egyikünk sem volt benne biztos, hogy eltalálná a poharakat. Ígyhát maradt az üvegből való ivászat.
-Akkor mi most megint járunk?-tette fel Niall a leglehetetlenebb kérdést. Lexy elgondolkodva ránézett majd vállat vont.
-Csak míg ez el nem fogy!-lötyögtette meg a whiskey-t az üvegben.-Nem adom magam!-nevetett alkoholos mámorban.
-Hát jó.-bólintott a Szöszi és lekapta.-Használjunk ki minden pillanatot.-vonogatta a vállát ahogy elhúzódott.
-Ciculi, feljuttatnál valahogy a szobámba?-nyöszörögtem és a fejemet Lex vállának döntöttem.
-Pont ezt akartam kérni.-vihogott a lány és kiitta a maradék alkoholt. Niall hirtelen talpra ugrott.
-Eszembe jutott valami!-csillant fel a szeme.-Egy új zene...-dúdolni kezdett, hogy ne felejtse el az ütemet. Arra sem volt erőm, hogy fenékbe billentsem a kiabálásáért. Mire észbe kaphattam volna elnyomott az álom...


5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon durva!!! Most kit fog választani Lexy? Nagyon jó rész lett! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  3. imádoom*-* Niall-t válasszaa!:DDsiess a kövivel:D

    VálaszTörlés
  4. Imádom, nagyon durva ez a szerelmi háromszög. Remélem, hogy Niall-t fogja választani, de akkor sajnálni fogom Harry-t és ez visszafelé is igaz. Siess a következővel! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Wow. Megint mindent átéltem, nagyon jó lett! :) Ajj, mint mondtam, én Harry párti vagyok, úgyhogy remélem, hogy Lexy a Fürtöskét választja:)

    VálaszTörlés