Köszönöm *-*

2012. szeptember 14., péntek

Annyira sajnálom, hogy csak így tudok nektek részeket hozni :S DE itt a 46. fejezet is :))) Kérek szépen 10 komit :P ♥


46.Kis Nyugi
(Louis szemszöge)
Zayn csirkét sütött, Liam és Danielle elvitték állatorvoshoz Eddy-t, egy ellenőrzésre. Lexy Harry-t pátyolgatta, Niall pedig szokás szerint evett. Christie a szobájában volt. Én a villában kóboroltam. Nem volt semmi konkrét úti célom. Egy-egy szobába benéztem. A vége az lett, hogy megtorpantam egy bizonyos szoba előtt. Halkan kopogtam.
-Nyitva van...
Christie az ágyán ült és egy füzetet lapozgatott.
-Zavarok?-kérdeztem a tarkómat vakargatva. Hátamat az ajtónak vetettem és beakasztottam hüvelykujjamat a nadrágom derekába.
-Nem.-rázta a fejét a lány. Félre tette a füzetet. Megfogtam a kezét és felhúztam magamhoz. Nem volt rajta a szemüvege, nagyon édes volt. Adtam egy puszit a homlokára majd átöleltem. Arcomat a hajába fúrtam. Bruno Mars-Talking to the Moon- című száma szólt éppen a szobában lévő zenelejátszón. Mozgatni kezdtem a csípőm a zene ütemére. Christie felvette a ritmust. Lassan körbetáncoltunk a szobában miközben halkan énekeltem a dalt. Kezem lecsúszott a lány fenekére.
-Louis! Csak ölelkezünk!-morogta Christie a mellkasomba.
-Bocsi.-kicsit feljebb csúsztattam a kezem, hogy a derekán legyen. Kellemes érzés volt csak úgy hozzá bújni. Mutatóujjammal apró köröket írtam le a gerince mentén. A bőrömön éreztem szívének dobbanásait. Az én szívem is eszeveszetten dobogott mellkasomban. Attól féltem, hogy léket üt a bordáim közt és menten kiugrik. Nagyot nyeltem és ahogy a zene üteme váltott, megpörgettem picit a lányt. Egy Celine Dion szám volt az. Nem tudtam pontosan melyik, de tökéletesen illett a hangulathoz.
-Lennél a párom a szülinapi bulinkon?-kérdeztem. Christie picit eltolt magától, hogy az arcomra nézhessen. Szemében töprengés látszott.
-Persze.-bólintott rá kis idő múlva.-Miért is ne?...
Örömmel elmosolyodtam.
-Szuper. Imádom a répát....
-Tudom Louis...-bólintott a lány nevetve.
-Megnézzük Harry-t?
Aggódtam fürtös barátomért. Bár a láza csillapodott, a hangulata ugyanolyan nyomott maradt. Máskor vidám, élettel teli pillantása komoran pásztázta a külvilágot. Ahogy bementünk hozzá, halványan elmosolyodott.
-Sziasztok. Mi a helyzet?
-Csak jöttünk megnézni, hogy vagy...-felelt Christie.
-Jól.-bólogatott Fürtöske. Leültem mellé az ágyra és a homlokára simítottam a tenyerem. Valamivel hűvösebb volt. A lány leült Hazza lábához, hogy megnézze a talpát.
-Egészen szép.-hümmögött magában. Valahonnét elővarázsolt egy kis kötszert meg fertőtlenítőt és ügyesen újrakötözte Harry sebeit. Niall pont akkor nyitott be, mikor én felálltam Hazza ágyáról.
-Christie...-a Szöszi a hajába túrt.-Akkor megcsinálod a hajam?
-Persze.-a lány felállt és a használt kötést egy kukába dobta.-Majd még visszajövök.-ígérte Harry-nek és egy puszit nyomott a srác homlokára majd eltűnt a szobából az Írrel a nyomában. Elgondolkodva néztem utánuk.
-Kezdek éhes lenni.-motyogtam.
-Ami azt illeti, én is.-bólintott rá Harry.
-Lemegyek és hozok neked valamit, oké?
-Köszi.
Ott hagytam Hazzát és a konyhába mentem. Zayn épp egy sült csirkét vadászott ki a sütőből. Isteni illata volt.
-Abból mi is kaphatunk?-nyalogattam a számat. Zayn rám nézett.
-Nem!-vágta rá. Kinyújtottam rá a nyelvemet.
-Harry-nek kell...-cseleztem.
-Oh, miért nem ezzel kezdted?-vonogatta a szemöldökét. Egy jó nagy darabot levágott és tányérra tette. Szedett mellé sült krumplit és salátát. A nyálamat csorgatva néztem amint elkészíti.
Niall félig lenyírt hajjal vágtatott a konyhába.
-Kész van? Kész van?-ugrált. Christie trappolt mögötte.
-Niall, még nem végeztünk!
-Szerintem várd meg míg eszik, utána valamivel kezelhetőbb...-ajánlotta Zayn miközben magasra tartotta a sült krumplis tálat, hogy a Szöszi ne érje el.
-Add azt ide!-ugrált Niall.
-Nem mert megeszed az egészet!
Niall-től elvenni a kajáját felér egy öngyilkossági kísérlettel. Ezt Zayn is tudta, mégis megtette. Az Ír már épp készült beleharapni a Bradfordi szépfiúba mikor megjelent Lexy.
-Niall, viselkedj!-kérte. Olyan szeretettel nézett a Szöszire akár egy ötévesre aki cukorkáért könyörög. Sebhelyes ajka mosolyra görbült amint lesétált hozzánk. Niall abbahagyta az ugrálást és engedelmesen hátrált egy lépést. Bár szemét még mindig a tálon tartotta, mintha attól félne, hogy eltűnik.
-Köszi.-Zayn hálásan felsóhajtott. Odaadta nekem az egyik tányért amit már elkészített majd pakolt egy tányérra nekem is. Miután azt is oda adta, felmentem az emeletre Harry-hez. Útközben majdnem megint eltévedtem....
-Szóval...-morogta Hazza teli szájjal miközben már közösen fogyasztottuk a vacsorát.-Nemsokára itt a 23.-a... Kitaláltad már, hogy kivel mész?
-Christie-vel... Eleanor azóta sem keresett...-hajtottam le a fejem. Még mindig nagyon fájt rá gondolni...
-Nem érdemes vele törődnöd Louie!-tette a vállamra Hazza a kezét.-Törődj inkább Christie-vel, úgy látom jó párost alkottok...
Elgondolkodva forgattam a csirkecombot a tányéromon. Akaratlanul is összehasonlítottam magamban a két lányt. Megráztam a fejem és tesómra pillantottam. Ő épp engem nézett.
-Igazad van.-biccentettem.-Az előbb látnod kellett volna azt a jelenetet....
-Milyen jelenetet?-Harry szemöldöke a haját súrolta.
-Niall el akarta venni Zayn-től a krumplit, de jött Lexy erre a Szőke úgy viselkedett mint egy leszidott kölyökkutya. Hallgatott a csajra...
-Nem meglepő. Niall totál belezúgott a Vöröskébe...-vonogatta a vállát.-Már az első nap láttam, hogy ez nem két hetes kapcsolat lesz...
-Na igen... tény, hogy jól alakulnak a dolgaik...-bólogattam.-Christie-nek van egy anyajegye a bordája alatt a bal oldalon...
-Na látom, kezdesz visszatalálni önmagadhoz!-nevetett fel Hazza. Én is elvigyorodtam.
-Bizony...-bekaptam egy krumplit. Eddy becammogott a szobába és felugrott mellénk az ágyra. A kis úszkálása óta nagy spanok lettek Harry-vel. A kutya nagyon is tudta, hogy Hazzának köszönheti azt, hogy még itt van köztünk... Megnyalta a fiú könyökét és busa fejét az ölébe helyezte. Csodálattal nézett fel Fürtöskére.
Harry megsimogatta a kutyát majd adott neki egy falat sült krumplit.
-Mi a helyzet pajti?-motyogta. Eddy csóválni kezdte a farkát. Érdeklődve forgatta fejét Hazza hangjának irányába. Bár még csak három hónapos volt, már így is hatalmasra megnőtt. Igazi Írfarkaskutya termete volt...

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :)) Gyorsan köviit!:DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon JÓÓÓÓÓÓÓÓ!!! :D Várom a következőőőt!!!

    VálaszTörlés
  3. Jóóó :) várom a kövit.

    VálaszTörlés
  4. Végre*.* Nagyon jó lett,annyira imádom. Hozd a következőt. :))

    VálaszTörlés
  5. Eddy és Hazza de édesek lehettek , nagyon jó , már alig várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó rész, nagyon tetszik! Kövit! *-* :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jóó :DD kiváncsian várom a következőt! :DD ♥

    VálaszTörlés
  8. Remek..egyszerűen remek :DDD Nagyon vártam már hogy hétvége legyen és tudjam olvasni :))és szintén várom már a következő részt is

    VálaszTörlés
  9. nekem is nagyon tetszik :D alig várom a következőt :D

    VálaszTörlés
  10. egyszerűen fantasztikus. ez a kedvenc blogom! :) gyorsan kövit!!*-* :D

    VálaszTörlés
  11. Vasárnap hozom a kövit mert most értem haza és holnap pedig Baján leszek vadásznapon :D bírjátok még ki picit :) Puszi ♥

    VálaszTörlés