Köszönöm *-*

2013. november 16., szombat

Azta, hát azért ennél többet vártam :( Na, mind1, köszönöm azoknak akik írtak :) Remélem most is fognak :))

90. Mindenki nyugodjon le a picsába!
(Louis szemszöge)
Nagy volt a kavarodás amikor a média megtudta mi a helyzet. Mindenhonnan újságírók telefonáltak és özönlöttek a környékünkre. Mindenki látni akarta az ifjú párt. Nem győztem hangos "nem"-ekkel csapkodni le a telefont és csukdosni a bejárati ajtót. Egy idő után Harry is besegített.
-Harry! Harry! Igaz az, hogy te együtt voltál Lexy Stone-nal?-támadták meg a riporterek Hazzát miközben épp kifelé tartottunk az egyik szupermarketből.
-Most akkor mi lessz "Larry Stylinson"nal?-láttam a tesómon, hogy kezd elpattanni nála a húr. Átöleltem a vállát és a kocsi felé terelgettem ami természetesen a parkoló túloldalán volt, minimum 150 méterre tőlünk.
-Harry! Niall tud erről a dologról?-az egyik riporternő nagyon nem akart lekattanni a témáról.
-Lexy a barátom.-felelt a fiú a lehető legnyugodtabban.-Ahogy Niall is. Ön megtenne ilyesmit a barátaival hölgyem?-megtorpant. Nem jó jel. Hazz utálja ha mások turkálnak a magánéletében.
-Ezt nem igazán értjük Harry! Nem egy kép került rólatok nyilvánosságra amin elégé, hogy is mondjam...egymásra vagytok hangolódva.- egy pocakos, cápaképű fickó mondta ezeket a szavakat.-És te Louis, mit szólsz ehhez?-elfordítottam a fejem, közben Harry-t rángattam egyre az autó felé. Keze ökölbe szorult.
-Hagyjanak minket békén!-próbáltam minél gyorsabban lerázni azokat a piócákat.
-Még mindig nem vállaltátok fel nyíltan a homoszexualitásotokat?-Harry megállt. Az arca pipacsvörössé vállt. Kirántotta a karját a karomból és egy lendülettel leütötte a riportert. Azonnal több vaku kezdett villogni. Még több mikrofon és kérdés. Zúgott a fülem. Nem hagytam, hogy a fiú még egyszer támadásba lendülhessen. Erélyes mozdulattal rángattam magam után.
-Emlékezz! Te mit szoktál mondani?! "Csak mosolyogj és integess!"-suttogtam a fülébe. Hát ő integetett is, csak éppen a középső ujjával.
-Hogy ezek a barmok mindig el tudják cseszni a kedvem!-morogta miközben bevágta maga után a kocsiajtót. Utálta ha a nőügyeiben vájkálnak, illetve a barátságunkban. Gyűlöltem, hogy már csak négy fal közt ölelhetem át őt és puszilhatom meg.
Tudtam, hogy holnapra az egész média ezen fog csámcsogni, de nem tudtam vele mit kezdeni. A legtöbb amit tehettem, hogy szóltam Paul-nak, ne érje meglepetésként. Ő pedig arról szólt, hogy jó lenne ha kicsit belehúznánk a munkába. Több dalszöveg, stb. A rádióban pont az egyik dalunk ment. Harry maxra csavarta a hangerőt és együtt énekelt saját magával.
-Talán azért volt, ahogy sétálgatott. Egyenesen a szívembe, hogy utána meg elcsenje
Keresztülsétált az ajtókon és elment az őrök mellett, mintha már az övé lenne
Azt mondtam: add vissza nekem. Azt mondta: még a legvadabb álmaidban se remélj ilyet...
Az arca elkomorult. Biztosan a múltkori este jutott eszébe. Azért tovább énekelt.
Aztán végigtáncoltuk az estét a valaha volt legjobb számra
Tudtuk az összes sorát, de most már nem emlékszem rájuk, csak arra, hogy őt nem fogom elfelejteni
Mert végigtáncoltuk az estét a valaha volt legjobb számra...
Úgy döntöttem csatlakozom hozzá.
Azt hiszem valahogy úgy volt, hogy oh,oh,oh
Valahogy úgy volt, hogy yea, yea, yea
Szerintem valahogy így van…
Egészen hazáig énekeltünk. Mindig szerettem hallani Hazza rekedt hangját. Láttam rajta, hogy valami nagyon nyomja a lelkét.
-Beszéljünk róla?-érintettem meg a karját amint kiszálltunk a kocsiból és elkezdtük befelé hordani a cuccokat.
-Talán majd később.-vont vállat és a rakománnyal együtt a lakásba ment. Bezártam a kocsit és én is utána mentem. Mindenki a Tv előtt ült és szitkozódva nézte. Egy szennylap ment éppen. Niall és Lexy kapcsolatáról volt szó.
-Biztos forrás szerint az Ír énekes eljegyezte barátnőjét, Lexy Stone-t egy Írországi utazás alatt. Egyenlőre boldognak tűnnek, mint ahogy az alábbi kép is mutatja.-a műsorvezető feje mellett egy kép volt amin Niall és Lexy vidáman sétálgatnak kézen fogva.-Ám lehet, hogy ez nem fog olyan sokáig tartani ha Niall Horan értesül arról, hogy barátnője korábban viszonyt folytatott a banda frontemberével Harry Styles-szal. Riportereink utolérték a mai nap folyamán Louis-t és Harry-t amint épp egy bevásárlóközpont parkolójában igyekeztek az autójuk felé. Mr Styles elég durván reagált a feltett kérdésekre.-levetítették a videót rólunk. Liam felállt és Hazzának rontott.
-Megzakkatál? Példát kéne mutatnod, nem összeverni a népet!-nagyon zabosnak tűnt.
-Felbosszantott!- védte magát Harry. Lassan Zayn elkezdte kiterelgetni a lányokat. Felkészültem, ha kell közéjük ugorjak.
-Felbosszantott?! És akkor az a megoldás, hogy be kell húzni neki egyet?-Liam hangja egy oktávval mélyebb lett a dühtől.
-De hát lebuzizott!-kelt ki magából Hazz.
-Mi a bajod a homoszexuális férfiakkal?-biccentette oldalra a fejét Niall.
-Te fogd be a pofád!-villant a fürtös szeme Nialler felé.
-Fogd vissza magad!-morrant rá Zayn amint belépett a szobába. Kezdtünk ott tartani, hogy mindenki Harry-t támadja. Én mellé álltam.
-Hé! Tényleg durva volt amit a firkászok műveltek!-keltem a védelmére.
-Te is kibírtad szó nélkül, ő miért nem?
-Nem egyforma a vérmérsékletünk.-vontam vállat.
-Ja, mert Mr Styles megteheti, hogy egy idegbeteg állat legyen.-nézett Liam lesajnálóan Harry felé. A fiú ellökte magát tőlem. Li elé ugrott és dühösen fújtatva nézett a szemébe.
-Na? Engem is megütsz?-láttam Liam-en, hogy már felkészült rá, hogy visszatámadjon.
-Kapd be!-fordított hátat a bongyor és az alagsor felé vette az irányt. Ha jól sejtettem a kondiba ment.
-Most ezt miért kellett?-néztem szomorúan a csapattársaimra.-Össze kéne tartanunk, nem támadni egymást...-megráztam a fejem és Hazza után mentem. A folyosón hallottam ahogy dübörög a zene. Kanye West-Stronger. Beléptem az edzőterembe. Harry vak dühvel püfölte a boxzságot. Még kesztyűt sem vett föl. Mindössze levette a pólóját meg a nadrágját és felvett egy melegítő nacit. Úgy döntöttem, nem zavarom meg. Mellé álltam és tartottam a zsákot míg súlyos ökölcsapásokkal jutalmazta azt. Egy idő után észrevettem, hogy kezd kisebesedni az ökle. Ő még csak észre sem vette. Kíváncsi lettem volna, kit képzelt a zsák helyébe. Nem szívesen lettem volna az illető bőrében.  Több mint másfél órát küzdött megállás nélkül mikor valaki lejött utánunk. Liam volt az. Egy üveg ásványvizet tartott a kezében. Tanácstalanul állt az ajtóban. Végül lehalkította a zenét. Harry keze megállt a levegőben. Pillantását az ajtóra irányította.
-Ne haragudj!-szólalt meg Liam miközben Hazz felé nyújtotta a vizet.-Meg kéne védjelek, nem rád támadni öcskös!
Harry egy biccentés keretében elvette az üveget és ivott belőle. Az ökléből csöpögni kezdett a vér.
-Bekötöm a kezed.-ajánlottam fel amint Liam magunkra hagyott minket. Lenézett a kezeire és vállat vont.
-Felesleges. Kösz, hogy itt voltál velem.-a vállára vette a törölközőjét és egyedül hagyott. Tudtam, hogy most ki kell fújnia magát, mielőtt újra normálisan tud viselkedni. Felmentem a konyhába. Liam vacsorát főzött épp. Feszültnek tűnt.
-Haragszik rám?-hátra sem kellett néznie, hogy tudja, én vagyok. Kivettem egy répát a tálból amibe megpucolta őket.
-Fogalmam sincs. Szerintem inkább magára haragszik igazán...-beleharaptam a zöldségbe és jóízűen ropogtatni kezdtem. Niall is lecammogott.
-A csajok még mindig csaj-napoznak?-kócos volt és nyúzott. Valószínűleg akkor kelt fel.
-Aha. Most hívott Perrie, hogy ne várjuk őket a vacsival mert beültek egy étterembe enni.-szólalt meg Zayn is.
-Hát ez csodálatos!-Liam lecsapta a kezében tartott villát az asztalra. Nem értettem mi a baja. Niall odament hozzá és megölelte.
-Nem baj, majd én megeszem az ő részüket is.-nyugtatta le a fiút egy mondattal. Li arca megenyhült és folytatta a munkát. Nem szerette ha valamivel dolgozik és aztán mindenki semmibe veszi. Hazza vacsorára sem jött elő. Nem akartam zargatni. Liam azonban olyan bűntudatos képpel üldögélt egész végig, hogy végül felsóhajtottam és utána jártam merre van. Bekopogtam a szobájába. Nem adott választ. Mivel az ajtó nem volt bezárva így be tudtam menni hozzá. A szoba üres volt. Kimentem az erkélyre, hátha ott találom, de ott sem volt. Lenéztem a hátsó kertbe. A medencében lubickolt. Úgy tűnt jobban érzi magát. Hagytam, hagy úszkáljon. Visszamentem a többiekhez.
-Megtaláltad?-pillantott rám Li reménykedve.
-Kint van a medencében.-bólintottam. Befejeztük az evést és Zayn-nel nekiláttunk a mosogatásnak.
-Szakítani fogok Perrie-vel...-suttogta a Bradfordi Bad Boi, hogy csak én halljam.
-Már vártam, ezt a mondatot.-valójában már az első két hónap után azt vártam mikor közli, elég sokáig bírta. Nem mintha Perrie-vel lenne a baj, sőt! Tündéri csajszi, de Zayn szíve másért dobog, és ezt nem tudta volna még túl sokáig húzni.
-Tényleg?-meglepve kapta felém a fejét. Bólintottam. Odakint megint nekiállt zuhogni az eső. Miután végeztünk, megtöröltem a kezem és írtam egy SMS-t Christie-nek.
"Mizu Minimókus? Mikor jöttök? Vigyázz magadra! Pusszancs, Louis :D "
Alighogy letettem a kezemből a telefont, már rezgett is.
"Még kajálunk :) Mindig vigyázok, lüke :D Szerintem kb egy óra múlva indulunk. Puszikaaa, Christie <3"
Nem írtam neki semmit. Inkább leültem és Niall társaságában újra megnéztem a Vasember 3-mat. A szemem sarkából láttam, hogy Liam kifelé settenkedik egy törölköző társaságában. Reméltem, hogy kibékülnek.
(Harry szemszöge)
Olyan jól esett áztatni magam a hűvös vízben. Az sem zavart mikor eleredt az eső. A hátamra feküdtem és csak lebegtem a víz tetején lehunyt szemmel.
-Csatlakozhatok?-kinyitottam fél szememet és a medence széle felé pillantottam. Liam állt ott félszegen egy törölközővel a kezében. Vállat vontam és ismét lehunytam a szemem. Egy csobbanást hallottam majd a víz megmozdult mellettem.
-Haragszol?-a fiú hangja valahonnét mellőlem jött. Nem tudtam mit feleljek neki.
-Fogalmam sincs.-válaszoltam.
-Ne haragudj rám! Rendbe hozzuk közösen azt a szart amit a firkászok kavartak, jó?-hangja lágy volt és kedveskedő. Utáltam haragudni bármelyik fiúra is.
-Rendben, nem haragszom.-ezután egy darabig nem szólaltunk meg.
-Nem vagy éhes?-törte meg a csendet egy kis idő után.-Kész van a vacsora...
Kicsit megéheztem az úszkálástól így nem volt nehéz beleegyeznem, hogy menjünk be enni. Li velem evett, bár sejtésem szerint már megvacsorázott a többiekkel együtt. Miután jóllaktam eltoltam magamtól a tányért és felálltam. Az evőeszközöket a mosogatóba raktam.
-Köszönöm, finom volt.-mosolyogtam tesómra. Láttam rajta, hogy jól esik neki ez a kis kedves megjegyzés is. Mindannyian a kanapéra telepedtünk és néztük a meccset. Úgy egy órája nézhettük mikor kulcsok és szatyrok csörgését hallottuk. A lányok szinte beestek a nappaliba. Megszámlálhatatlan táska és szatyor volt náluk.
-Kicsim.-szólaltak meg szinte egyszerre mire mind a négy fiú ugrott föl, hogy segítsen nekik. Csak én maradtam egyedül a kanapén. Továbbra is tömtem magamba a kukoricát és duzzogva bámultam a képernyőt. Nekem miért nem lehet barátnőm? Nekem miért nem kell most ugrani, hogy csomagot cipelhessek és élménybeszámolót hallgathassak míg a közös szobánkba cipelem a holmikat? Mit rontottam el, hogy most egyedül zabálom a hülye popcornt, amit igazából nem is szeretek és focit nézek, ami szintén nem a kedvencem?! Pancser vagyok.-állapítottam meg egy sóhaj keretében. Néztem amint Lexy és Niall nevetgélve sétálnak a konyhába és elöntött a bűntudat. Akármennyire is szerettem a lányt, nem volt jogom olyanokat tenni... Elhatároztam, hogy úgy viselkedem majd vele mint mondjuk Liam-mel vagy bármelyik bandataggal. Inkább mint egy fiúval... Tekintetemet visszafordítottam a Tv-re. Inkább átkapcsoltam valami más csatornára. Szinte az összes adón az ment, hogy "Úr Isten Harry Styles már megint mit művelt!" stb, ami nem egészen tett jót a közérzetemnek. Ismét felsóhajtottam és átkapcsoltam egy mese adóra. Ott legalább biztos nem engem piszkálnak...Jókat nevetgéltem a Gumball's Amazing World-ön. Idegbeteg, értelmetlen mese egy macskáról akinek az apja nyúl, az anyja macska, a húga szintén nyúl és az öccse egy aranyhal. Színes család, pont mint mi. Egy Ír, egy Muszlim, három Brit és a csajok. Na ja, a csajok. Mosolyogtam egyet ami egy bénább filmben akár vicsorgás is lehetett volna. Inkább a mesére koncentráltam és végül néha úgy röhögtem mint egy idióta. Eddy is felugrott mellém a kanapéra amitől elég szűkössé vált a hely, de nem bántam. Hatalmas buksiját az ölembe fektette és a tenyeremből eszegette a popcornt. Így legalább biztos voltam benne, hogy senki más nem fog odaülni, hogy megpróbáljon beszélgetni velem. Hajnali kettő volt mikor végül kikapcsoltam a Tv-t.
-Gyere haver, lefekszünk aludni.-paskoltam meg az állat oldalát. Leugrott az ölemből és komótos léptekkel követett a szobámba. A fürdőszoba ajtaja előtt fekve megvárta míg letusolok majd felugrott mellém az ágyba és miután elhelyezkedett nagyot ásítva lehunyta a szemeit. Lekapcsoltam a lámpát.
-Jó éjt kis pajtás!-átöleltem a mellkasát és úgy aludtunk el...

6 megjegyzés:

  1. Hát ez huh... számítottam a médiára .. de ezt nem gondoltam volna :) amúgy nagyon jó lett, várom a kövit nagyon :D
    Puszyy

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett! :) Sajnálom Harry-t neki is kellene már egy barátnő:) Hamar hozd a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó rész lett! *_* Egyszerűen én sem értem szegény Harrynek miért nincs barátnője, rettentően sajnálom miatta.
    Szörnyű lehet látni, hogy körülötte mindenkinek van párja csak neki nincs. Remélem hamarosan ő is megtalálj élete szerelmét! Imádom a blogod! Jaj, és ne haragudj, hogy az előző részhez nem írtam komit! Siess a kövi résszel!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon imádom a blogod! :) <3 Csak így tovább várom az új részt :D

    VálaszTörlés
  5. Hát ez durva lett, a média elég szemét. Harry-t még mindig sajnálom, olyan szomorú. Remélem, hogy nem sokára ő is boldog lesz. Siess a következővel!!! :DDD

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó lett (mint a többi) ! :) remélem hamarosan Hazza is boldog lesz <3 siess a következővel! :)

    VálaszTörlés