Köszönöm *-*

2012. november 16., péntek

Akinek tetszett és még nem rendszeres olvasóm az iratkozzon fel ;) Köszii :D 11 komi után kövi. ♥


53. Kérlek ne...
(Liam szemszöge)
Amint feltettük Harry-t egy Londoni repülőre, mi magunk is elindultunk. Danielle kezét szorongatva vágtam át a népes repülőtéren. Valaki kikotyogta, hogy ma itt leszünk és a Francia rajongók ellepték a helyet. Louis Christie-t vontatta maga mögött. Igyekezett eltakarni őt a rajongók támadásai elől.
-Hé Danielle!-hallottunk egy kiáltást. Mindketten arrafelé kaptuk a fejünket. Egy "fan" volt az. Meg akarta dobni kedvesemet egy rohadt naranccsal, de elé ugrottam így a gyümölcs az én mellkasomon kenődött szét. A csaj a szája elé kapta a kezét.
-Nem téged akartalak eltalálni!-mentegetőzött. Vetettem rá egy szomorú pillantást és beletörődően csóváltam a fejemet. Paul szerencsére még időben odaért. Kivitték a lányt a pályaudvar területéről mi pedig amilyen gyorsan csak tehettük a kijárat felé igyekeztünk.
-Hé Horan!- Niall felé pillantottam. Testvérem szintén felkapta a fejét. Egy ismeretlen srác volt az.-Hol a csajod?-Niall arcára ráfagyott a mosoly.
-Fogalmam sincs mégis miről beszélsz...-nézett félre az Ír.
-Te mekkora egy bunkó vagy!-a fiú kiköpött Niall felé majd mielőtt az őrök közbeavatkozhattak volna, sarkon fordult és távozott.
-Mi történik?-Zayn teljesen meg volt zavarodva. Ide oda rohangált, néha csinált egy-egy képet a rajongókkal, aláírt valakinek valamit aztán már ment is tovább. Hope nem jött ki velünk a pályaudvarra, mivel még volt egy kis elintéznivalója, a mázlista... Dan megrángatta a karomat.
-Leeyum!-suttogta. Felé fordítottam az arcomat. Közel állt a síráshoz. Hirtelen valami ősi düh fogott el. Átöleltem a derekát és magamat élő pajzsnak használva kimenekítettem a tömegből. A hátsó kijáraton sikerült kijutni. Megálltam az utcán és szorosan magamhoz húztam.
-Vége van, nincs semmi baj.-simogattam gyönyörű göndör haját. Mélyet sóhajtva fúrta arcát a mellkasomba. Nemsokára a többiek is megérkeztek. Niall-nek sírásra görbült a szája. Egyik kezemet kinyújtottam  felé és bátorítóan megszorítottam az övét. Louis szintén így tett. Mindannyian összeölelkeztünk. A pillanatot Paul szakította félbe.
-Mennünk kell srácok!-mondta miközben körbenézett, hogy meggyőződjön róla, egyedül vagyunk.-Megint kezdődik...-gondoltam miközben felszálltunk a turnébuszra. A busszal magával nem is volt gond, tágas volt és kényelmes. Jó volt a kialakítása. Dan-nel befoglaltuk a mi helyünket és elrendeztük a holminkat a többiekhez hasonlóan. Niall eltűnt a maga kis magánszférájában. Szomorúnak tűnt. Pár percre magára hagytam Dani-t míg vittem Niall-nek egy csokit.
-Egy kis boldogság.-nyújtottam neki az édességet amint leültem mellé.
-Köszi.-hálás félmosolya megmelengette a szívem.
-Mi a helyzet? Jól vagy?...
-Én...nem is tudom, azt hiszem.-ez már műmosoly volt. Tudtam, hogy hazudik, de azt is tudtam, hogy azért mert nem szeretne erről beszélni.
-Ha kell valami, csak szólj!-tettem a vállára a kezem majd visszamentem kedvesemhez...
Az első koncert helyszíne. Minden simán ment. A rajongók szomorúak voltak, hogy Harry nem volt velünk, de ezt leszámítva hatalmas koncertet csaptunk. Niall volt az egyetlen aki nem volt túl rózsás hangulatban. Amikor a Moments szólóját énekelte egy pillanatra elakadt a hangja, szerencsénkre Zayn gyorsan kapcsolt és segített neki. Az előadás után dedikáltunk pár szerencsés rajongónak majd hangos köszöngetések, sírások és vakuvillogások közepette távoztunk. A Szöszi teljesen odavolt. Fáradtságra hivatkozva vacsora nélkül elment aludni. A többiekkel megnéztünk egy filmet majd vacsoráztunk. Christie és Hope magyarul beszélgettek amiből természetesen egy kukkot sem értettünk. Kicsit bosszantó volt, de nem felejthetetlen. Dan-nel közösen leültünk focimeccset nézni. Ő hamar elaludt. Feje a mellkasomon pihent. Amint vége lett a meccsnek próbáltam úgy lefektetni, hogy ne ébredjen fel, de kinyitotta gyönyörű szemeit és mosolyogva nézett rám.
-Aludj kedves!-adtam egy csókot a homlokára.-Énekeljek neked?
-A szíved dobbanása a legszebb altatódal számomra...-vallotta be és ismét hozzám bújt. Betakartam magunkat és én is lehunytam a szemem. Az álmok országa olyan könnyen ragadt el mint őszi szellő a sápadt faleveleket...
 Alighogy kinyitottam a szememet rögtön be is csuktam.
-Jól van uram?-hallottam egy kellemetlenül sercegő hangot.
-Mi történt?-nyögtem erőtlenül miközben megpróbáltam valamiben megkapaszkodni, hogy fel tudjak ülni. Nem a turnébuszban voltam. Alattam a fű nedves volt. Az oldalam rettentően fájt ahogy lélegezni próbáltam.
-Egy ember ugrott a buszuk elé uram. A sofőr félrerántotta a kormányt. Az út csúszott, a busz felborult. Magának hihetetlen szerencséje volt, hogy kirepült az ablakon és nem esett magára a busz...-mondta a mentős.
Óvatos mozdulatokkal felültem és kinyitottam a szemem. A turnébusz az oldalán hevert és lángokban állt. Agyam képtelen volt felfogni a látottakat. A mentősök épp az eszméletlen Niall-t húzták arrébb az égő roncsoktól. Oldalra pillantva megláttam Danielle-t. Gyönyörű fürtjei vértől voltak ragacsosak. Próbáltam felé kúszni, de a mentősök nem engedték.
-Maradjon veszteg uram!-nyomott a hordágyra az egyik ápoló. Nem akartam nyugton maradni. Dan félrebillentette a fejét. Tekintete üveges volt a fájdalomtól.
-Kicsim...-nyöszörögtem miközben a könnyek végigpatakzottak az arcomon. Ekkor Zayn kicsavarodott testére lettem figyelmes. Hope ült mellette és zokogva simogatta a haját. Az ő lábából kiállt egy csont és mindent belepett a vér. Az övé és Zayn-é.
-Nem lesz semmi baj! Nem lesz semmi baj!-ismételgette. Nem értettem mi történik. Minden füstszagú volt. A levegő megtelt halálszaggal. Dan felsikoltott ahogy az egyik tűzoltó átfektette őt egy hordágyra. Nem bírtam elviselni ezt a hangot. Dühödt bikaként ugrottam fel. Amint a súlyom a lábamra nehezült, nyomban összecsuklottam. Szerencsémre egy fickó elkapott. Értette a szándékomat és Danielle mellé fektetett egy hordágyra.
-Nem lesz semmi baj!-nyugtattam erőtlenül szerelmemet.-Minden rendben lesz kicsim!-megfogtam a lány kezét és amennyire tudtam a szemébe néztem.
-Leeyum...Annyira félek...
-Itt vagyok szerelmem!-zokogtam.-Most már minden rendben lesz! Ígérem!
-...sajnálom, de nem tudunk rajta segíteni...-kaptam el ezt a pár szót. Louis hangosan felüvöltött és Niall mellkasára borult. Kellett egy kis idő mire az agyam feldolgozta a hallottakat. Niall meg...meghalt? Az nem lehet! Nem!-küzdöttem a gondolat ellen.-Nem halhatott meg!
A sziréna sem volt képes elnyomni az üvöltést ami Lou torkából tört fel.
-Kérlek!-könyörgött Niall élettelen testének.-Kérlek ne... Niall, nem teheted ezt! Mi szeretünk!-nyöszörögte.-Kérlek ne...

12 megjegyzés:

  1. basszuuus... ugye nem fog meghalni Nial?? mondd hogy nem..:) amúgy nagyon nagyon jóóó ez a rész is mint a többi!!:) gyosan kövit!!:D

    VálaszTörlés
  2. Úristen ez valami hihetetlenül jó lett! Most komolyan meghalt Niall? :O Nemáár! :S

    VálaszTörlés
  3. :'( édes istenem...ezt most megkönnyeztem. ha tudnád mit váltottál most ki belőlem....nem tudok mit fűzni hozzá. k*rva jó lett,és valóban rövid de tartalmas. kérlek ne haljon meg Nialler!! az túl nagy lépés lenne,és túl sok olvasó szívét törnéd össze. na jó! ez most egy kicsit nyálasan hangzott de gondolom hogy így van...hát,nem igen tudok mit mondani csak annyit hogy siess a kövivel mert már nagyon várom *.*
    u.i.: Nialler NEM HALHAT MEG!! :)xx

    VálaszTörlés
  4. nem halhat meg :((((((((((( nagyon jóó rész volt siess a kövivel*-* első blog amit megkönnyeztem ://

    VálaszTörlés
  5. mond hogy ez csak egy álom amit Liam álmodik és nem hal meg Niall nem halhat meg a cuki ír manó akkor ki lesz a cuki és kedves? :O :D gyorsan a következőt hogy megnyugodjak *-* amúgy jó lett csak kicsit ijesztő :/ :)

    VálaszTörlés
  6. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :( Niall nem halhat meg!!!!!!!!!!!!! Következőt,de gyorsan légyszi! És mondd, hogy valamilyen csoda folytán Niall feltámad.. légysziiiiii. :)

    VálaszTörlés
  7. nem hal meg!!! következőt gyorsan lécci :((( :)))

    VálaszTörlés
  8. nagyon brutális ... várom a folytatást :(((( :)

    VálaszTörlés
  9. Ez nem történhet meg!!!!!!!!!Nagyon gyorsan hozd a kövit!!!!!: D

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, hogy megírtátok a 11 komit, bár kicsit időbe tellett... Nemsokára hozom az 54. részt :)

    VálaszTörlés