Köszönöm *-*

2013. augusztus 8., csütörtök

Sziasztok srácok! Lehet, hogy a Twitter nevek nem mindenhol azonosak, de nem volt időm utána nézni :/ #Sorry! Van egy hírem... Valószínűleg a SweetDream egy darabig szünetelni fog. Ne haragudjatok, de belefáradtam... Nekem ez elég nagy "lelkiterror" és egy kicsit össze szeretném szedni magam, átgondolni, hogy érdemes-e folytatni... Természetesen ettől függetlenül figyelni fogom az eseményeket a blogon. Remélem megértetek és nem haragszotok meg rám...

82.Go to Nando's! :D
(Harry szemszöge)
-Olyan hülye vagy!-kuncogott Lexy és egy picit meglökte a vállam. Elmosolyodtam és még jobban magamhoz szorítottam.
-Isten szereti a hülyéket!-vontam vállat.-Különben miért teremtett volna belőlük ennyit?-hatalmas puszit nyomtam Lex homlokára.
-Igazad lehet!-bólogatott elgondolkodva. Mindketten elhallgattunk ahogy belépett Perrie. Láttam az arckifejezésén, hogy nem tetszik neki valami.
-Nem láttátok véletlenül Zayn-t?-kérdezte egy apró mosoly keretében.
-Körülbelül egy órája lehet, hogy elment sétálni...-felelt Lexy a lehető legkedvesebb hangján.-Azt mondta ki akarja szellőztetni egy kicsit a fejét és majd jön... Jut eszembe, kész a vacsora, nem kérsz?
-Most nem, köszönöm...-alig hallhatóan ejtette ki a szavakat majd újra kettesben hagyott minket.
-Hiányoztál Harry!-ölelt át ismét a lány. A torkomban hatalmas gombóc keletkezett. Lexy megfogta a kezem és játszani kezdett az ujjaimmal. Nem tudtam mit feleljek neki. Talán azt, hogy...?Vagy azt...?-egyetlen értelmes válasz sem jutott az eszembe. Az ujjait felhúzta a csuklómon gyengéden érintve a bőrömet. Megállt a könyökhajlatomnál és lágyan simogatta a sebeket. Úgy éreztem mintha ez érintése eltüntethetné a nyomokat.
-Sajnálom...-nyögtem ki az egyetlen választ ami eszembe jutott.
-Én sajnálom Harry! Csúnyán viselkedtem veled!-húzta el a száját még mindig a kezemet simogatva.-Eljössz velünk karácsonykor?
-Nem tudom, hogy jó ötlet-e...-vontam vállat.
-Gyere, hátha egy kis nyaralás neked is jót tenne...-talán igaza volt.
-Még meggondolom.-ismét vállat vontam.
-Szeretlek Hazz! Megkérhetlek valamire?-félve pillantott a szemeimbe.
-Bármire bébi!-ez igaz is volt. Neki bármit megtennék.
-Megpróbálnál leszokni erről?-érintette meg ismét a karomat.-A kedvemért...
-Megpróbálom...-bólintottam komolyan.-Ha segítesz...
-Persze, hogy segítek! Barátok vagyunk, nem?
-Azok vagyunk.-helyeseltem majd újra megöleltem.
-ÓÓÓ, hát itt vagytok!-toppant be Niall nem sokkal később egy nagy szendvics társaságában.-Már azt hittem titokban elszöktetek Las Vegas-ba.-vigyorgott. Lex felhorkant és leugrott mellőlem a pultról.
-Nem Las Vegas-ba, de úgy döntöttünk elmegyünk a Nando's-ba és falunk valamit...Te jössz?
Én is leszálltam a pultról és felkaptam a kocsikulcsokat az asztalról.
-Kaja? Naná!-lelkesedett az Ír. Tudtam, hogy nem fog tudni nemet mondani.
-Szólj a többieknek is.-próbáltam kedvesen beszélni.-Hátha ők is megéheztek...
-De nyitva van még egyáltalán?-kételkedett Lexy.
-Megnézzük.-vonogattam a vállam. Mire kiléptünk a konyhából már Niall is megérkezett a többiekkel.
-Perrie azt mondta, megvárja Zayn-t hátha hazaér...-közölte Liam miközben felvette a dzsekijét. Mi többiek is hasonlóképp cselekedtünk majd bezsúfolódtunk a kocsimba. Míg oda nem értünk a Nando's-hoz, háromszor kellett megállnunk, hogy valamelyik idióta nehogy kiessen az ablakon.
Szerencsénkre még pont nyitva volt. Niall egyből rátelepedett az egyik alkalmazottra és a létező összes menüt kikérte magának, meg még azt is ami nem is volt... Mi többiek leültünk egy üres boxhoz és miután kikértük a kaját nekiálltunk beszélgetni. Vagyis igazából csak a többiek mert én csendben SMS-eztem Taylor-ral.
"Szia, mi újság? :)"-írtam.
"Szia Harry, hát most épp lefekvéshez készülődöm.. :) és te hogy vagy?"
"Oh, zavarok? :O Egyébként a srácokkal kijöttünk a Nando's-ba és Niall már a fele étlapot megette xD"
"Te soha nem zavarsz :$ Haspók! :D"-elmosolyodtam a válaszon.
-Kivel beszélgetsz?-Louis kikapta a telefont a kezemből és olvasni kezdte.
-Add vissza!-ragadtam meg a csuklóját és kicsavartam belőle a mobilom.
-Aú!-jajdult fel ahogy elengedte a kütyüt. Mogorva tekintetet vetett rám amint megdörzsölte a fájó pontot.-Mi a farnc bajod van neked?
-Bocs.-vállat vontam és visszafordultam a telefonomhoz.
"Ráérsz szombat este? ;)"-pötyögtem be gyorsan. Torkomban dobogó szívvel vártam a választ.
"Hmmm...Mire? ;P"-játszani akarsz kislány?-vigyorogtam magamban a válaszon.
"Gondoltam elmehetnénk moziba...:))"
"Jó ötlet :)"
"Akkor hétre érted megyek! Addigra válassz ki valami jó kis filmet :)"
"Rendben, akkor szombaton találkozunk! Jóéjt Harry! :)"
"Jó éjt! xx :)"
Zsebre vágtam a telefont és felpillantottam. A kaja már ott volt előttem. Jó kedvel álltam neki miközben végignéztem az asztalnál ülőkön. Louis Liam-et zaklatta egy sült krumplival míg Christie próbálta nem kiköpni a coláját miközben őket nézte. Niall és Lexy egymást etették. Nagyon édesnek tűntek egy külső szemlélő számára. Még én is mosolyogtam egy picit rajtuk. Ha nem tudnám mit szenvedtek egymás miatt és én mit szenvedtem miattuk, akár még álompárnak is titulálhatnám őket. A körülmények ismeretét tekintve azonban csak megpróbáltam felfogni a helyzetet és jó képet vágni hozzá...
(Liam szemszöge)
-Louis szállj már le rólam!-nyavalyogtam ahogy ismét eltoltam a sült krumplit amit fel akart dugni az orromba. Rácsaptam a kezére mikor rájöttem, hogy a szép szavak mit sem érnek. Színpadiasan feljajdult és durcás képpel bámult rám.
-Olyan illúzió romboló vagy!-morogta csalódottan. Vállat vontam és Harry-re néztem. Pár pillanatig szeretettel nézte Lexy-t és Niall-t majd a tekintete elkomorult és a homloka ráncokba szaladt. Olyan kíváncsi lettem volna, hogy mire gondolhat abban a pillanatban. Sajnos nem láthattam a fejébe így maradtak a saját gondolataim... Arra eszméltem, hogy Lou egy krumplit dugott a fülembe. Felsikítottam és felugrottam a padról.
-Te bunkóóóó!-hozzávágtam a krumplit. Egy másodpercig csak néztünk egymásra majd kitört belőlünk a nevetés. Körülnézve láttam, hogy pár ember felénk kapja a fejét. Lassan kezdtek előtűnni a mobilok.
-Srácok...van egy kis gond...-kínosan mosolyogtam. Sikerült leleplezni magunkat. Hazza kapcsolt először.
-Csak nyugalom, ülj vissza és viselkedj természetesen.-utasított. Úgy tettem ahogy mondta. Reménykedtem, hogy ennyivel megúszom a dolgot.
Már épp újra enni kezdtem amikor valaki megkocogtatta a vállam. Felpillantva egy kislánnyal találtam szemben magam. Szőke volt, hatalmas kék szemekkel. Rám mosolygott. Hiányzott két fogacskája. Nem lehetett több hat-hét évesnél.
-Szia.-mosolyogtam vissza.
-Szia, aláírod ezt nekem?-egy, a képeinkkel teleragasztott, füzetkét nyújtott át.
-Persze. Hogy hívnak kicsi lány?
-Mia.-felelt.
"Sok szeretettel Miának Liam-től! :)"-írtam bele a füzetbe majd tovább adtam a többi srácnak is.
-Ugye nem bánod ha én is aláírom neked?-mosolygott Louis amint megtalálta az ő oldalát a füzetben.
-Nem...-a kislány zavarba jött és lehajtotta a fejét.-Én nagyon szeretlek titeket!-pillantott rám.-És sírtam mikor Danielle...tudod...-motyogta.-De szeretem ám a barátnőiteket is! Tudom, hogy Lexy és Christie is Magyarországról jöttek...Nem tudom, hogy az hol van, mert még kicsi vagyok, de biztos nagyon szép hely ha két ilyen szép lány is lakik ott...-picit elmosolyodott.-Zayn most nincs itt?-nézett körül.
-Nem, ő most nem tudott eljönni velünk sajnos.-húztam szomorú mosolyra a számat.
-Kár... pedig neki is szerettem volna megmondani, hogy szeretem őt is...Megmondod te neki?
-Persze, nagyon szívesen!
-Csinálunk közös képet?-kérdezte félénken.
-Ki nem hagynám!
Végül mindegyikünkkel fényképezkedett és egy-egy puszit is kaptunk.
-Szeretlek titeket, vigyázzatok magatokra!-integetett miközben elsétált tőlünk.
-Mi is téged!-intettünk vissza mindannyian. Szerettem az ilyen rajongókat. Annyira fel tudták dobni a kedvem. Azt kívántam, bárcsak minden fan ilyen kedves és megértő lenne. Akkor soha nem kéne aggódnunk, hogy elpártolnak tőlünk...
Pittyegni kezdett a mobilom ezért gyorsan megnéztem mi az. Egy Twitter értesítésem volt.: @MiaFox- @Harry_Styles @NiallOfficial @Louis_Tomlinson @RealLiamPayne köszönöm szépen a képet és a beszélgetést :) I♥you all!
@MiaFox Nagyon szívesen, máskor is! We♥you too!-válaszoltam gyorsan és bekövettem a picurt. Közben Louis is észrevette az értesítőt. Összenéztünk és elmosolyodtunk. Jó tudni, hogy van aki így szeret minket...

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos rész lett. Harry már lábadozik és ez olyan jó. Kár, hogy Lexy a gyógyír számára. Liam meg egyszerűen hozta a formáját, olyan kis édes. Nagyon tetszett. Remélem, hogy hamar hozod a következőt :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan édes volt ez a kislány! Nagyon jó rész lett! Szegény Harry-t még mindig rohadtul sajnálom. :( Imádom a blogod! Mint már írtam a facebook csoportba is, hogy én megértelek és nem haragszok rád a szünet miatt! Azért remélem folytatod mert ezt a történetet érdemes!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
  3. Imádtam! Nagyon cuki rész lett :) Én nem haragszok a szünet miatt :) De azért remélem nem lesz olyan hosszú :)

    VálaszTörlés
  4. abba ne merd hagyni! :) kedvenc blogom nagyon tetszik ahogy írsz! :))

    VálaszTörlés
  5. ez a rész nagyon jó volt:DD és télleg ne hagydd abba mert egy pár blogot is olvastam ezen kivül és több mint a fele abba haggyta :( és ez a bolg naon jó :DD <3 <3 Nóri gyorss kövit kérlek:DD

    VálaszTörlés